Samsung seria A8 XX

bartolini76

New member
podlaczenie do sieci LAN

Witam
Chcialem podlaczyc TV do mojej sieci bezprzewodowej ktora mam w domu. W instrukcji pisza o adapterze na USB Samsunga, ktorego oczywiscie nie mozna dostac w Polsce. Dlatego tez kupilem sobie adapter D-linka DWL-G122. Niestety po podlaczeniu nie dziala ( w menu tv konfiguracja sieci bezprzewodowej jest wygaszona)- pewnie dlatego ze sterownikow nie ma w TV. Wie ktos moze jak to cholerstwo podlaczyc ?

Drugie pytanie z innej beczki - jak wlaczyc PIP ?
 

ADAM12116

New member
To wszystko jest napisane w INSTRUKCJI OBSŁUGI telewizora, jeśli nie masz papierowej PL to jest na stronie Samsunga do pobrania PDF, a więc sieć bezprzewodowa działa tylko z gadżetem WIFI samsunga i żadnym innym, a PIP piszą w papierach jak włączyć
 

cacumen

Member
Bez reklam
bartolini76 napisał:
Drugie pytanie z innej beczki - jak wlaczyc PIP ?

Strona 18 instrukcji:

Korzystanie z funkcji PIP (obraz w obrazie)
Podczas wyświetlania wybranego programu lub sygnału z wejścia wideo można
wyświetlić na głównym obrazie dodatkowy obraz. W ten sposób można oprócz
wybranego programu oglądać jednocześnie dodatkowy program lub sygnał z
wejścia wideo.
Można zauważyć, że obraz w okienku PIP stanie się nieco nienaturalny po
ustawieniu wyświetlania gry lub tekstów piosenek do karaoke na ekranie
głównym.
Naciśnij przycisk TOOLS, aby wyświetlić menu „Narzędzia”. Aby skonfigurować
ustawienia związane z funkcją PIP, wybierz opcję „Narzędzia → PIP”.
PIP → Wł. / Wył.
Włączanie i wyłączanie funkcji PIP.
Okno główne Okienko podglądu
Moduł
HDMI 1, HDMI / DVI 2, HDMI 3, HDMI 4
PC
TV, Złącze 1, Złącze 2, AV
Źródło
Wybór źródła obrazu w okienku.
Rozm. → / /
Wybór rozmiaru obrazu w okienku.
Jeśli główny obraz jest wyświetlany w trybie „HDMI”, funkcja „Rozm.” jest dostępna.
Pozycja → / / /
Wybór pozycji obrazu w okienku.
W trybie Double ( , ) nie jest możliwe wybranie opcji „Pozycja”.
Kanał
Kanał wyświetlany w obrazie w okienku można wybrać tylko jeśli opcja „Źródło” jest ustawiona na „TV”.
 

OLRO

New member
ADAM12116 napisał:
mnie zaczyna coraz bardziej martwić rama niestety a dokładniej górna jej krawędź bo coraz więcej srebrnych "nadgryzień" (chyba korniki mi wlazły bo coraz więcej wygryzione:grin::() czy może koś z was pytał o to w serwisie? dokładnie oglądałem to dzisiaj i to jak by w środku ramy zachodziła ta reakcja bo od tyłu na pewno to nie wystepuje ani z przodu ramy to jest wewnątrz plastiku bo myślałem ze to bordowe będzie odchodzić ale wziąłem cienki patyczek i lupę i patrzyłem gmerając na krawędzi wykałaczką ale to jest w środku ramy:hmm:

Potwierdzam, że srebrne smugi są trwale wklejone pomiędzy ramą i bordowym paskiem. U mnie się to chyba nie powiększa. Żeby to jednoznacznie stwierdzić, muszę jednak poczekać jeszcze kilka tygodni.

bartolini76 napisał:
Witam
Chcialem podlaczyc TV do mojej sieci bezprzewodowej ktora mam w domu. W instrukcji pisza o adapterze na USB Samsunga, ktorego oczywiscie nie mozna dostac w Polsce. Dlatego tez kupilem sobie adapter D-linka DWL-G122. Niestety po podlaczeniu nie dziala ( w menu tv konfiguracja sieci bezprzewodowej jest wygaszona)- pewnie dlatego ze sterownikow nie ma w TV. Wie ktos moze jak to cholerstwo podlaczyc ?

Wychodzi na to, że musimy poczekać, aż Samsung wypuści swój adapter na nasz rynek.
 
Ostatnia edycja:

aryman

New member
Witam
Jakiś czas temu zdecydowałem się na zakup samsunga serii 8. Oczywiście postanowiłem poczytać opinie użytkowników i tak trafiłem na to forum. Czytając wątek w/w serii wszystko było w porządku, dopóki nie trafiłem na informacje (ze zdjęciami) dotyczącymi tych srebrnych smug. Lekko się przeraziłem i pognałem do sklepów. W jednej sieci RTV górna krawędź mojego? nowego tvika prawie cała była pokryta tym "sreberkiem". Masakra. Rzucało sie to w oczy z odległości 5m. W drugiej sieci były wystawione 3 telewizory tej serii i na każdym były skazy (od kilku do kilkunastu centymetrów). Zacząłem rozmawiać ze sprzedawcą i dowiedziałem się, że dzieje się to praktycznie na każdym telewizorze i klienci często odsyłają je do serwisu.
Czy ktoś z forumowiczów próbował reklamować tą obudowę w serwisie? Jeśli tak to z jakim skutkiem?
Na dzień dzisiejszy chyba będe musiał zrezygnować z wymarzonego telewizora:(
 

ADAM12116

New member
właśnie , czy ktoś to już reklamował, ciekawe co serwis na to bo wygląda to na wadę fabryczną całej 8 serii, wszystkie które widziałem miały tą wadę powinni naprawiać bez gadania na gwarancji i bez gwarancji
 

gastovski

New member
Samsung LE46A856 - pochodził 1,5 m-ca i padł !!!!

Nie mogę narzekać na ten telewizor, wybierałem bardzo skrupulatnie i przejrzałem wiele modeli. Wybór padł właśnie na ten model.
Doskonała maszyna, świetny obraz, dźwięk, unikalna kolorystyka. No i jeden z najcieńszych TV na ścianę.
Niestety dzisiaj padł...
W serwisie MM nie wierzyli, że tak szybko - uwierzyli jak podłaczyli.
Po nagrzaniu się wydał wysoki ton, pełno pionowych pasów na ekranie, i nagle bum, biały ekran - po czym wszedł w cykliczne "włącz/wyłącz", którego to procesu nie dało się już wyłączyć pilotem.

Mimo, że się zepsuł - to dziwne, ale uwazam, że warto go mieć - bo może my trafiliśmy pechową sztukę. Mam wiele sprzętów z Samsunga i nigdy mnie ta marka nie zawiodła (w przeciwieństwie do Sony, które ponoć niezawodne, było moją zmorą awarii i nigdy już tego nie kupię)

LE46A856 to wspaniały telewizor. Jeżeli moja opinia o awarii jest jedyna na necie, to się nie przejmujcie. Może tylko ja miałem pecha.

Cieszymy się tylko z żoną, że nie korzystalismy z zakupów w firmach internetowych, bo przy takim wydatku lepiej patrzeć sprzedawcy w oczy i mieć pewność, że w przypadku nikt nas nie zostawi na lodzie...

Co do wszystkiego co przeczytałem krytycznego - to potwierdzam, że miałem blokadę z pilotem Cyfry+ ale tylko na początku, gdy rano próbowałem odpalić Cyfrę (dekoder Philips pvr) wraz z TV. ALE TERAZ UWAGA - W POMIESZCZENIU NIE MA JUŻ ŻADNYCH INNYCH URZĄDZEŃ I ZROBIŁEM TEST (W TYM Z 30 CM) - OTÓŻ TO NIE TV ZABURZA PRACĘ PILOTA - TO TAKI GÓWNIANY DEKODER! A WIĘC WINA CYFRY! No chyba, że mój telewizor zakłóca pilota z 20 km - bo tyle teraz dzieli mój dekoder od serwisu : )))) Więc ludzie! Nie dajmy się zwariować! Ten TV nie zakłóca pracy pilotów!!!!!!!!

Potwirdzam, że miałem malutką skazę na obudowie, tworzywo źle się stopiło w procesie produkcji- ale uświadomiłem to sobie dopiero jak przeczytałem, że Wy też coś takiego widzicie. Nie wiem, czy się powiększało, bo TV poszedł do reklamacji.

Jeżeli chodzi o wentylator - była cisza. Nie chciałem wierzyć, jak czytałem, że macie takie problemy... Ale widać co model to inaczej...

Chmurki? Były dwie, ale jak postał - przeszło. Pewnie ułożyła się matryca. Nie oszukujmy się - wszystkie LCD wszystkich firm i to bez względu na cenę - mają tekie problemy i taka jest uroda LCD. Wraz z masowaniem i ustaniem zanikają.


Jeżeli ktoś też miał awarię - niech napisze. Zobaczymy, czy miał podobny objaw do mojego TV.

Boję się, że to efekt sprasowania TV do tak cienkiej formy. A856 jest na rynku ledwie klika miesięcy - więc teraz dopiero "w praniu" wyjdzie, czy jest udany tj. czy ja jestem wyjątkiem, czy też jest nas więcej....


Mimo, że padł - polecam! Może tylko moja sztuka była pechowa....
 
Ostatnia edycja:

OLRO

New member
W tej przykrej sytuacji dobrze, że padł, jak był na gwarancji...
To praktycznie może się każdemu zdarzyć.

Co do srebrnych smug w pobliżu kawędzi ramy, to oglądałem dziś w jednym sklepie różne modele Samsunga i zauważyłem, że jest to większa lub mniejsza przypadłość większości modeli posiadających podobną konstrukcję ramy do serii 8, a więc np. też Samsunga LEXXA686 i LEXXA756. Przy czym w modelach A686 i A756 rama jest nieco inaczej zgrzana z tylnym paskiem, przez co ewentualne srebrzenia na krawędzi tego paska dodatkowo "odbijają" się na samej krawędzi ramy (na wskutek chyba załamania się światła).
Efekt odbicia jest też widoczny w A856, ale jest on zdecydowanie mniejszy, z drugiej strony ilość i wielkość tych srebrnych wklejek w A856 bywa zdecydowanie większa niż w A686 i A756. Widziałem TV serii 8, który miał srebrną całą górną krawędź, a był też i taki, w którym nie zauważyłem prawie żadnej skazy. Sreberko w tym pierwszym było nieco podbarwione na bordowo, co mogłoby wskazywać jednak na reakcję chemiczną z bordowym paskiem np. pod wpływem temperatury.
Nie da się ukryć, że w sklepach telewizory chodzą przez cały dzień i wszelkie wady wynikające z czasu eksploatacji wychodzą tam szybciej niż w domowym zaciszu.
Pytałem o to sreberko sprzedawcę, ale nie umiał mi wyjaśnić, skąd się bierze i czy się powiększa... Coraz bardziej jednak jestem skłonny twierdzić, że tak wyglądającej ramy nie można było wypuścić z linii montażowej, więc chyba się to pojawia już po krótkim okresie eksploatacji.

Choć jak już wcześniej pisałem, mój TV przyjechał do mnie ze skazą przynajmniej w jednym narożniku. Potem zauważyłem to samo w drugim (pod naklejką, której od razu nie zdjąłem) i kilka bardzo małych sreberek gdzie indziej.
Dzisiaj wszystkie srebrne wstawki dokładnie wymierzyłem i będę obserwował, czy się powiększają, gdyż jeśli tak, to mogłoby to stanowić podstawę reklamacji, nawet gdy jest to proces bardzo powolny i teoretycznie nieszkodliwy z punktu widzenia odwarstwiania się ramy.
Z punktu widzenia estetyki może to przeszkadzać.
Na moje pytanie w punkcie przyjęcia sprzętu do serwisu jednego ze sklepów z dużej sieci, odpowiedziano mi, że nie spotkali się jeszcze z tego typu reklamacją.
Muszę się jeszcze wybrać do sklepu, w którym pierwszy raz oglądałem Samsunga serii 8 powieszonego na ścianie i na którym nie zauważyłem srebrnych skaz na ramie. Może jeszcze tam wisi i będę mógł ocenić, czy te skazy pojawiły się potem.
:fool:
Na razie jest to jedyna rzecz, która mnie martwi w tym LCD...
 
Ostatnia edycja:

gastovski

New member
Jeżeli w sklepach telewizory ptracują dłużej - tj 12h/dzień to w domu telewizor pracuje 4-6 h/dzień
Pierwsze sztuki pojawiły się w sklepach ok X-XI 2008
Trzeba oglądać tylko te, które są przytwierdzone do ścian - bo raczej ich nie odkręcają. Te z półek i owszem - idą pod młotek bez problemu. Jeżeli w sklepie wisi od 2 miesięcy - to możesz sobie wyobrazić jak będzie wyglądał Twój za 4-8 misiecy (zależy jak mocno uzywasz).

Jeżeli TV o którym piszesz - jest tym samym od początku - to ciekaw jestem Twoich obserwacji.

Napisz koniecznie, czy widzisz postępowanie tej skazy na swoim w czasie!!!!!!! :???: Bardzo jestem ciekaw tej obserwacji...

A teraz do wszyststkich!!!
Ludzie - nie dajcie sie walić w gwarancję!!!
Macie dwa prawa! Prawo do gwarancji - czyli to co daje producent.
Oraz znacznie korzystniejsze prawo do reklamacji!!! Wynikające z ustawy!
Wiem co piszę bo w tej sprawie natychmiast zwóróciliśmy się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta! W kazdym Powiecie w jakim mieszkacie - ustawowo i obowiązkowo Urząd musi powołać taka instytucję! Porady i wsparcier jest darmowe -a skutki dla sprzedawcy w konfrontacji z Rzecznikiem - bolesne. Więc z reguły sprzedawcy nie ryzykuą takiej konfrontacji - bo mieć na karku UOKiK to spory problem nawet dla korporacji. Wiem co piszę... uwierzcie mi.

A teraz o ustawie - tytuł "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego " (wsadźcie to w google i poczytajcie.

Idąc do sklepu należy iść z pismem. Tytuł pisma powinien brzmieć "dotyczy niezgodności towaru z umową". To Ważne! Jeżeli TV - czyli poruszany na forum A856 ma wadę (wiatraczek, skaza, cokolwiek) i zgłaszacie się do sprzedawcy przed upływem 6 miesięcy od zakupu (mając paragon) - to wg ustawy domniemuje się, że wada ta istniała w chwili zakupu, czyli że nie wy ją zrobiliście. W tresci dokumentu należy opisac wadę i określić precyzyjnie, czy chcecie wymiany sprzętu, czy naprawy. Polecam wpisywanie wymiany! Dlaczego? Bo jeżeli sprzedawca nie może spełnić tego punktu - i zaproponuje Wam naprawę - to macie prawo odmówić i wtedy dochodzi do zwrotu pieniędzy. I to bezdyskusyjnie. Jeżeli będzie was próbował wykiwać - to zaprosi was po odbiór sprzętu i powie że "naprawiono go w serwisie producenta" - wtedy pokazujecie sprzedawcy środkowy palec i pismo, które otrzymał (wazne aby było potwierdzione w dniu, w którym je składaliscie). Tam było zapisane - "wymiana". Samowolne naprawienie - to złamanie praw konsumenta i wtedy odmawiaci eprzyjęcia sprzetu - chcecie kasę. Stawia się? Idziecie do Rzecznika Praw Konsumenta! Wtedy gość ma problemy! Za łamanie praw konsumenta grozi o ile sie nie mylę kara do 10% wartości obrotów rocznych firmy... nikt nie zignoruje UOKiK!

Pamiętaj tylko, że od chwili przekazania sprzedawcy sprzętu i złożenia u niego pisma - sprzedawca ma 2 tygodnie na pisemne ustosunkowanie się do reklamacji.

Uwarzajcie na cwaniaków. Widziałem już takie akcje w Saturnie (reklamowałem aparat) i w MM (reklamowałem prostownicę) - gdzie mówię i podaję gościowi na piśmie że chodzi mi o Ustawę i o "niezgodność towaru z umową" oraz o wymiane towaru na nowy - a facet gada do mnie: "tak, tak - oczywiście! już piszę Pańską 'reklamację gwarancyjną'... Stop! Gościu! Nie "reklamację gwarancyjną' tylko "reklamację ustawową"!!! Często gdy wypełniają te swoje wewnętrzne pisma - to milczeniem pomijaja fakt, że konsument złożył pismo i że rząda reklamacji ustawowej. Jak daja Wam papier do podpisu, to należy dopisać że konsument złozył pismo reklamacyjne - żeby potem nie było sciemy.

Sprzedawcy kochają gwarancję! Bo wszystko na klatę bierze producent. A pewnego dnia gwarancja kończy się po ochronie... Ustawa jest lepsza - bo sprzedawca, jak wymieni wam sprzęt na nowy to uwaga(!) - dwuletni okres ochrony konsumenckiej zaczyna się od nowa od chwili wydania sprzętu!!!! Więc jak się będzie ciagle psuł - to muszą ciągle wymieniać Wam na nowy, lub oddać kasę...

Tak wię cdrodzy posiadacze A 856 :eek:k: uszy do góry! Jesteśmy chronieni prawem lepiej niż gwarancją i jedyne co może wkurzyć - to te 2 tygodniowe ustawowe okresy oczekiwania na odpowiedź sprzedawcy. (robią to zawsze w maksymalnym terminie aby nas zmeczyć... ale nie mnie). Jeżeli przekroczą okres 2 tygodni - to z automatu (ustawowo) przyjmuje sie, że wasze roszczenie jest wymagalne i uzasadnione - wtedy automatycznie sprzedawca przegrywa a wy wygrywacie.

Polecam przeczytanie ustawy i kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta (porada i wsparcie jest za darmo)!

Z gwarancji to korzystajcie jak już jest dawno po zakupie i psuje się np po 6 misiącach - wtedy używanie gwarancji ma sens. Ale w przypadku Samsungów A856 - są one na rynku za krótko aby miało sens pakowanie się w gorszą dla Was gwarancję.
 
Ostatnia edycja:

OLRO

New member
Dzięki, gastovski, za poradę w sprawie niezgodności towaru z umową i niekorzystania pochopnie z naprawy gwarancyjnej.

Telewizor wybierałem prawie pół roku, tak więc przed skorzystaniem z prawa gwarancji mocno się będę zastanawiał.

Pozdrawiam
 

OLRO

New member
OLRO napisał:
Co do srebrnych smug w pobliżu kawędzi ramy, to oglądałem dziś w jednym sklepie różne modele Samsunga i zauważyłem, że jest to większa lub mniejsza przypadłość większości modeli posiadających podobną konstrukcję ramy do serii 8, a więc np. też Samsunga LEXXA686 i LEXXA756. Przy czym w modelach A686 i A756 rama jest nieco inaczej zgrzana z tylnym paskiem, przez co ewentualne srebrzenia na krawędzi tego paska dodatkowo "odbijają" się na samej krawędzi ramy (na wskutek chyba załamania się światła).
Efekt odbicia jest też widoczny w A856, ale jest on zdecydowanie mniejszy, z drugiej strony ilość i wielkość tych srebrnych wklejek w A856 bywa zdecydowanie większa niż w A686 i A756. Widziałem TV serii 8, który miał srebrną całą górną krawędź, a był też i taki, w którym nie zauważyłem prawie żadnej skazy. Sreberko w tym pierwszym było nieco podbarwione na bordowo, co mogłoby wskazywać jednak na reakcję chemiczną z bordowym paskiem np. pod wpływem temperatury.
Nie da się ukryć, że w sklepach telewizory chodzą przez cały dzień i wszelkie wady wynikające z czasu eksploatacji wychodzą tam szybciej niż w domowym zaciszu.
Pytałem o to sreberko sprzedawcę, ale nie umiał mi wyjaśnić, skąd się bierze i czy się powiększa... Coraz bardziej jednak jestem skłonny twierdzić, że tak wyglądającej ramy nie można było wypuścić z linii montażowej, więc chyba się to pojawia już po krótkim okresie eksploatacji.

Przepraszam, że cytuję samego siebie, ale chciałem jeszcze napisać o pewnej hipotezie, która przyszła mi dzisiaj do głowy, jak oglądałem różne modele Samsunga i te srebrne krawędzie. Tylko początkowo wydała mi się niedorzeczna.

A może te srebrzyste smugi na krawędzi niektórych modeli, to przemyślane działanie producenta?!!!

Myśl ta wróciła do mnie jak bumerang, gdy ponownie zajrzałem do podręcznika użytkownika i przeczytałem ostatnią pozycję w tabeli: Rozwiązywanie problemów: przed skontaktowaniem się z serwisem (str. 61):
"Po przyjrzeniu się krawędzi obudowy ekranu telewizora można zauważyć małe cząsteczki substancji. Nie jest to wada konstrukcyjna, ale element projektu urządzenia".
Nie wiem tylko, czy dobrze to rozumiem i czy można pod to zakwalifikować te nieregularne srebrne smugi! A może one z czasem mają stać się regularne i otoczyć całą krawędź ramy srebrną obwódką?!!!
:-D
Co Wy na to? Pomarzyć zawsze można...
 

Protoplastus

New member
Przy okazji pierwszego posta chciałbym się przywitać.

Hmm... właśnie zamówiłem A856 i jestem oczywiście bardzo ciekawy jak będzie wyglądała ramka. W sklepie widziałem też 756 (niebieski), który miał sreberka.
 
Ostatnia edycja:

gastovski

New member
Eeeee.... chyba nie... To byłby najbardziej kontrowersyjny ozdobnik jaki widziałem :)
Myślę że w instrukcji piszą i tych "przeplotach" jakie widać w tworzywie.
Natomiast ktoś wcześniej pisał o zjawisku podobnym do kornika... widziałem to w kilku modelach i to wygląda jak babelki powietrza w tworzywie i tylko na małym odcinku... więc to nie efekt zamierzony, bo w kazdym TV jest w innym miejscu.

A już konkretne rozstrzygnięcie da ten, kto zmierzy swoją wadę na TV i napisze nam, czy się powiększa. Jak tak, to ewidentny problem z jakością...

A więc czekamy....:popcorn:
 

ADAM12116

New member
wczoraj oglądałem serie 7 i 8 dokładnie 10 sztuk i tylko 2 były bez "skaz", obserwuje swojego dokładnie i mam coraz więcej tego wiec na pewno się powiększa, właściwie cała górna rama jest tym już pokryta niedługo będzie to już na całej długości ale tylko góra, jak go dostałem 5tyg temu to było tylko minimalnie w 1 miejscu, więc u mnie na 100% postępuje, w tej chwili wygląda to paskudnie jak się patrzy z odpowiedniego kąta na ramę.

W co do błędu HDCP to doszedłem do tego ze błąd się nie pojawia w ogóle jak najpierw włączy się TV odczeka aż zapalą sie przyciski te dotykowe i zaczną po kolei gasnąć w tym momencie włączam tuner N i błedu nie ma w ogóle.
 
Ostatnia edycja:

szafarz

New member
Witam chwilkę mnie nie było, moje chmurki może delikatnie opady na swej mocy lecz nadal są widoczne. Poluzowałem obudowę i możne jakby troszkę lepiej choć rewelacyjnego efektu nie ma. Jeśli chodzi o sreberka to nie mam u siebie nic najmniejszej wady u mnie obudowa wydaje się być innej konstrukcji a mam model 40A856 plastik jest jednolity i nie ma tak jakby tych srebrnych wstawek sreberek w obudowie. U mnie tworzywo jest jednolite i patrząc po różnych angielskich forach wydaje się być inne niż z tego co oglądam. Może nowa konstrukcja nowa dostawa Samsunga i zmienili konstrukcje obudowy nie wiem. Patrzyłem na to kilka razy i nie widzę nic co mogłoby w przyszłości popękać, telewizor zeszedł z taśmy początkiem stycznia z obudowy wynika że w Słowacji więc może coś zmienili w konstrukcji samej ob ramówki. Może uda mi się dziś zamieścić kilka fotek to podeśle jak u mnie wygląda rama.
 

OLRO

New member
ADAM12116 napisał:
wczoraj oglądałem serie 7 i 8 dokładnie 10 sztuk i tylko 2 były bez "skaz", obserwuje swojego dokładnie i mam coraz więcej tego wiec na pewno się powiększa, właściwie cała górna rama jest tym już pokryta niedługo będzie to już na całej długości ale tylko góra, jak go dostałem 5tyg temu to było tylko minimalnie w 1 miejscu, więc u mnie na 100% postępuje, w tej chwili wygląda to paskudnie jak się patrzy z odpowiedniego kąta na ramę.

Skoro są one tylko u góry to potwierdza się hipoteza, że srebrna otoczka powstaje w wyniku reakcji pod wpływemn temperatury. Górna część ramy najszybciej się rozgrzewa i najdłużej trzyma ciepło.
Zresztą we wszystkich modelach, które widziałem, najwięcej sreberka jest u góry. W jednym modelu też już cała górna krawędź była nim pokryta. Niestety nie tworzy to przynajmniej na razie jednolitej krawędzi, a więc niekoniecznie jest to zamysł jakiegoś nawiedzonego projektanta...

szafarz napisał:
Jeśli chodzi o sreberka to nie mam u siebie nic najmniejszej wady u mnie obudowa wydaje się być innej konstrukcji a mam model 40A856 plastik jest jednolity i nie ma tak jakby tych srebrnych wstawek sreberek w obudowie. U mnie tworzywo jest jednolite i patrząc po różnych angielskich forach wydaje się być inne niż z tego co oglądam. Może nowa konstrukcja nowa dostawa Samsunga i zmienili konstrukcje obudowy nie wiem. Patrzyłem na to kilka razy i nie widzę nic co mogłoby w przyszłości popękać, telewizor zeszedł z taśmy początkiem stycznia z obudowy wynika że w Słowacji więc może coś zmienili w konstrukcji samej ob ramówki. Może uda mi się dziś zamieścić kilka fotek to podeśle jak u mnie wygląda rama.

Jeśli była to wada produkcyjna, to faktycznie mogli ją wyeliminować.
Stwarza to jednak dla posiadaczy sreberka chyba nieuniknioną perspektywę wymiany telewizora lub naprawy gwarancyjnej.
Jak ktoś już to przejdzie, niech da znać!
 

ADAM12116

New member
Gdyby to srebrne było jednolite to był wyglądało ok, ale niestety nie jest, w jednym miejscu bardziej "wygryzione" w innym mniej , obserwuje to narazie dale zobaczymy jak będzie za kolejny miesiąc bo jak narazie "korniki" nadal toczą moja obudowe, już chciałem powiedzieć że może jakiś to chiński ;)kornik co sobie plastik upodobał ale mojego wyprodukowali na słowacj:Di
 

hali8

New member
"po czym wszedł w cykliczne "włącz/wyłącz", którego to procesu nie dało się już wyłączyć pilotem"

Miałem coś podobnego z tym że mój TV działał lecz jak się nagrzał (jakieś 10 min) gdy go wyłączyłem to właśnie wchodził w cykliczne "włącz/wyłącz". Pomagało wtedy wyłączenie go całkowicie z prądu, odczekanie jakieś 10 min i ponowne włączenie. I tak za każdym razem. W dodatku jak już kiedyś pisałem miałem "clouding" i po paru dniach zdałem sobie sprawę że jest gorzej niż wcześniej myślałem. Chmurek było dużo i wyglądało to strasznie. Skontaktowałem się z serwisem telefonicznie, okazało się że cykliczne "włącz/wyłącz" może być spowodowane uszkodzeniem matrycy. Chmurkami też się zainteresowali. Przyjechali do mnie aż z Częstochowy (jakieś 300km) i już od ponad tygodnia jestem bez TV. Ciekawe jak sprawa potoczy się dalej.....
Jeśli chodzi o obudowę, miałem w jednym miejscy minimalną ilość sreberka.
 
Do góry