Samsung PS50B850 - TEST OTWARTY (prawie najcieńsza obecnie plazma na świecie)

daruddg

New member
kosztowiok napisał:
Co z tego, że jest tyle kanałów jeśli nie ma na nich nic interesującego?
Nie wspomnę już o bitratach polskich HD. Niektóre niemieckie SD prezentują się lepiej.
Ja polecam Cyfrę. W tej chwili również ma kanały HD bezpłatne w ramach abonamentu który wychodzi około 30 złotych miesięcznie a można jeszcze wynegocjować Canal+. Oczywiście to jest oferta dla bardziej ambitnych. Zależy co komu odpowiada, ja mogę zapłacić 10x więcej za Planete SD niż Discovery HD. Ten pierwszy ma w ramówce prawdziwe dokumenty nie przerywane reklamami. O dokumentach w Canal+ HD nie wspominam z litości dla osób które chwalą sobie swoje platformy.
Inne zalety Cyfry+
- splitter rozdziela abonament na kilka tunerów w domu.
- karta nie jest sparowana z tunerem; można uzbroić się w porządny Dreambox HD, albo Azbox HD i być niezależnym.
Żeby nie było, że jestem sprzedawcą C+ jako wadę platformy mogę przedstawić właśnie dzierżawione odbiorniki, które w Nce są lepsze, chociaż tak jak wspomniałem wcześniej karta nie jest sparowana z odbionikiem, więc można zabrać ją na ogródki działkowe gdzie będzie czekał jakiś wysłużony Ferguson za 100 złotych i spokojnie możemy oglądać dalej ulubione kanały...

Pozdrawiam.

Pisalem w kontekscie Polsatu, cyfra może i jest ok, ale tam tez nic nie ma, przerabialem w swoim życiu juz cyfre, pakiet prestiżowy za ponad 140 zeta jak dobrze pamiętam i wiem ze nie warto, poza tym jest DROGA!!!, ma promocje ale przez rok placisz mniej a po roku 140 zeta przez kolejny rok, adekwatnie do mniejszych abonamentów, złodziejska promocja cyfry obniza abonament ale tylko czasowo, a potem trze bulić jak za zborze!!!, obecnie N zrobila rewelacyjna oferte jakość/cena !!! i tylko ślepy tego nie zauważy.
Mam również Polsat Cyfrowy Pakiet relax mix, bez HBO i cinemaxów, reszta full i płace 57 zeta/mc, a za N 68zl/mc, w Polsacie bida 1 kanał HD Polsat który dopiero jest fatalnej jakości w porównaniu z niektórymi na N, a w ofercie N 13 HD za 68 zeta!!! przez cały okres umowy!!!.
Gdyby nie ta promocja nie kupilbym N, zawsze N byla dla mnie za droga, a teraz za droga pozostala tylko Cyfra +. Najlepszym wyborem jakość/cena obecnie jest N!!!.
 

depesz

Member
Kupiłem wczoraj, w Euro. Bzyczy, przy wyłączonym dźwięku słychać bardzo wyraźnie. Podczas oglądania filmu w średnio głośnych scenach nie słychać nic, gdy jest cicho - coś tam słychać...
Ogólnie poprzysłuchuję się jeszcze dzisiaj, i w czwartek zapadnie decyzja - wymieniać czy zostaje i bujam się z serwisami.

Jeśli chodzi o jakość obrazu - MASAKRA... Powaliło mnie. Od 3ech lat mniej więcej oglądam przeważnie tylko materiał HD, do tej pory na Sony KDF (tylnoprojekcyjny) HD Ready - plazma Samsunga powaliła mnie obrazem (a jeszcze nawet nie próbowałem nic kalibrować!)

Parę dni temu, gdy jeszcze zastanawiałem się, czy aby napewno wymieniać, ktoś na tym forum (bodajże El Greco) napisał: "kupuj, jak już kupisz będziesz tłukł głową o ścianę, że nie zrobiłeś tego wcześniej". Nie tłukę tylko z jednego powodu - jakość obrazu sprawia, że zamieram przyrośnięty do kanapy i tylko czuję dreszcze pełazające po plecach i ramionach.

Gdyby nie to bzyczenie - była by pełnia szczęścia. A tak...
 
El Greco wrocil na forum, az sie rozejrzalem za nim ;)
Teatr jednego aktora, kupujcie plazmy samsunga, zaufajcie mi,wierzcie mi, sa najlepsze na swiecie, lepsze od panasonikow, takie same jak kuro, swieca mocniej niz lcd, bialy kolor wypalic potrafi oczy, na poparcie ma linki z niemieckich for i sasiada ktorego nowe lcd swiecilo slabiej biela niz Samsung serii 656 ktory nawet cieni w d...na zakretach jelita grubego nie moglby z ciemnosci wyciagnac. Poza tym, samusie nowej serii, a szczegolnie 850 wcale nie bzycza, moze wydaja jakis dzwiek,ale w niemczech wlasciwie nikt sie na to nie skarzy poza paroma frustratami ( na poparcie link z forum w dwoch jezykach)
Zajrzyjcie na watek plazma czy lcd, przeczytacie tam sporo o telewizorach ktore macie w domu. Poczytacie, i sie okaze, ze wcale nie bzycza, nie wypalaja im sie powidoki. I potwierdzi to kiki ktory sprzedal ich mnostwo. I z automatu wasze plazmy stana sie lepsze :eek:k:

El Greco pojawil sie na nie tylko na tym forum zachwalajac juz poprzednia serie 6 i 7 samsunga, tamta seria tez byla wedlug niego i linkow z niemieckiego forum lepsza od panasonikow, i taka sama jak kuro.
W konsekwencji, kupujcie,kupujcie. Samsunga
 
Ostatnia edycja:

kosztowiok

New member
daruddg napisał:
Pisalem w kontekscie Polsatu, cyfra może i jest ok, ale tam tez nic nie ma, przerabialem w swoim życiu juz cyfre, pakiet prestiżowy za ponad 140 zeta jak dobrze pamiętam i wiem ze nie warto, poza tym jest DROGA!!!, ma promocje ale przez rok placisz mniej a po roku 140 zeta przez kolejny rok, adekwatnie do mniejszych abonamentów, złodziejska promocja cyfry obniza abonament ale tylko czasowo, a potem trze bulić jak za zborze!!!, obecnie N zrobila rewelacyjna oferte jakość/cena !!! i tylko ślepy tego nie zauważy.
Mam również Polsat Cyfrowy Pakiet relax mix, bez HBO i cinemaxów, reszta full i płace 57 zeta/mc, a za N 68zl/mc, w Polsacie bida 1 kanał HD Polsat który dopiero jest fatalnej jakości w porównaniu z niektórymi na N, a w ofercie N 13 HD za 68 zeta!!! przez cały okres umowy!!!.
Gdyby nie ta promocja nie kupilbym N, zawsze N byla dla mnie za droga, a teraz za droga pozostala tylko Cyfra +. Najlepszym wyborem jakość/cena obecnie jest N!!!.


Ja mam cyfrę od 4 lat i płacę od zawsze 20 złotych przez pierwsze 10 miesięcy i 40 złotych przez ostatnie 3 miesiące. To jest 40 kanałów, w tym kilka na wyłączność, które są dla mnie tematycznie pierwszą ligą w Polsce - Planete (bez reklam; polskie dokumenty), Domo, Kuchnia, Travel. Co rok otrzymuję też jakiś bonus - przez ostatnie 12 miesięcy miałem za darmo Canal+ (liga angielska) a w tej chwili proponują mi na kolejne 12 miesięcy bezpłatnie kanały HD, ale pewnie Canal+ również dorzucą. Moi sąsiedzi chcą więcej kanałów (około 70), więc robię tylko to samo ale biorę pakiet wyższy (30 zł przez 10 miesięcy i 40 zł przez 3 miesiące - jeśli im nie zależy na ostatnie 3 miesiące można zejść z komfortowego na podstawowy za 10 zł.).

Jeżeli się chce Cyfra jest najtańsza ale jest kilka warunków. Trzeba co rok wysyłać wypowiedzenie i albo czekać na wyjątkową propozycję z biura utrzymania klienta, albo brać abo dla nowych abonentów. Ja tak mam od 4 lat i naprawdę jestem zadowolony.

O zaletach splittera i braku parowania karty z tunerem już nie wspomnę. W tej chwili w salonie leci C+ a w kuchni Domo. I to wszystko za jedno abo.
 

saxon_gd

New member
Ja również wczoraj przywiozłem swój TV z EURO.
No i bzyczy....
Żona mówi, że nie ale chyba tylko po to żeby mnie pocieszyć.
Ja słysze wyraźnie z odległości 2 m przy sygnale na 4-5 :(
Muszę się zastanowić czy jestem w stanie to tolerować czy jednak zwrtot...

Obraz z blue ray faktycznie petarda. Nie mam jeszcze sat z HD wiec TV ogladam z kablowki i tu juz gorzej, tzn jakosc sygnalu jest kiepska co z kolei powoduje ze odechciewa sie ogladania.
Na goraco jeszcze jedna wspominana juz tutaj wada - brak wyjscia audio!!!! SIC!?!
jak mam podlaczyc tv do ampla skoro moj nie ma wejscia HDMI???
 

Jorik69

New member
I zostałem bez odbiornika...

Dwa dni temu napisałem krótkie, miłe pisemko do sprzedawcy (Saturn), w którym powołując się na przepisy kc o rękojmi wypowiedziałem umowę sprzedaży deklarując jednocześnie gotowość wycofania wypowiedzenia jeżeli wada (bzzzzyczenie) zostanie usunięta w ciągu 14 dni względnie wymienią mi odbiornik na wolny od wad (w tym terminie).

Już następnego dnia zgłosił się telefonicznie a dziś zmaterializował się w całej swej świetlistej postaci Najjaśniejszy Serwisant i wbrew wcześniejszym deklaracjom, że póki co będzie myślał, szukał itd stwierdził, że musi natychmiast zabrać odbiornik do warsztatu.

Cóż, pomogłem mu go zapakować, wyciągnąłem z komórki starego lcd-ka i czekam na efekt. Wciąż mam nadzieję, że szajsung i Saturn dojdą do prostej konkluzji, że prościej jest pozbyć się upierdliwego klienta dając mu porządny towar niż przepychać się z nim po sądach. Ale cóż, insz Allach...
 

saxon_gd

New member
Siedzę właśnie 2 m od Sama i słyszę jak mi brzęczy pomimo głosu ustawionego na 20!!!
W EURO powiedzieli, że owszem mogę przywieźć ale nie zwrócić tylko wymienić na równowartość lub coś droższego - kuźwa ale jaka jest alternatywa!?
Sam już nie wiem co robić, pakować to bydlę i wozić się z nim w lewo i prawo, zgłaszać usterkę do serwisu czy od razu pisać pismo do sprzedawcy...

Jorik czy byłbyś tak miły i wkleił na forum treść pisma, względnie przesłał mi na priv, które wysłałeś do Saturna? Ułatwiło by to niektórym dochodzenie swoich praw. No chyba, że w grę wchodzą jakieś tantiemy...

Pozdrawiam

PS. Jeszcze banalne pytanie - jak wygląda druk gwarancji bo jakoś nie mogę go znaleźć...
 
Ostatnia edycja:

Kowal2k

New member
Ja mialem 2 szt B850 i obie brzeczaly (pierwsza z sierpnia , druga z pazdziernik), mialem juz dosc tego wozenia TV z sklepu do domu i na odwrot i zmienilem na LCD. Doplacilem i teraz mam swiety spokoj. Nie jest tak cienki jak Samsung ale za to wiekszy, cichszy i nieodstajacy jakoscia obrazu wedlug mnie. Ma swoj minus (kat boczny powyzej 45 stopni) ale to zaden minus w porownaniu do brzeczenia, ktore jest nie do zniesiena. Ja jestm zadowolony!!:p

PS. Dzon chyba nie urazilem Cie wypowiedziami o LCD i Plazmie (cos Cie od dawna nie widac ale to moze byc zbieg okolicznosci?).
 

Kowal2k

New member
aha jeszcze jedno. czy to nie wyglada tak, ze Euro pozbywa sie B850 poprzez wystawienie w Mega Super Cenie?? 5190 zl. to jest najlepsza cena w necie!! Nie zdziwie sie jak niedlugo tego modelu nie bedzie mozna u nich kupic, no chyba ze sie myle. Szczesciarzom ktorzy trafia nie bzzzz bzzz modele mozna bedzie tylko pozazdroscic, a reszta prawdopodobnie bedzie sie bujac (nie wszyscy beda starali sie dochodzic swoich praw i przyjma slowa PLAZMY TAK MAJA za ostateczne).
 

Jorik69

New member
Przykładowe pismo o odstąpieniu od umowy

Przygotowałem wzór pisma o odstąpieniu od umowy. Jeżeli komuś może się przydać - proszę bardzo:
-----------------------------------------------------------------------------------------

Miejscowość, data.
<Nabywca>
(Firma, adres)
<Sprzedawca>
(Firma, adres)

dotyczy: odstąpienia od umowy sprzedaży z <data nabycia>
Szanowni Państwo!
W dniu <data nabycia> nabyliśmy od Państwa odbiornik telewizyjny Samsung PS50B850 o nr fabrycznym <numer seryjny>. Załączamy kopię faktury VAT dokumentującej tę transakcję.
W dniu <data odkrycia wady> po rozpoczęciu testowej eksploatacji odbiornika ujawniliśmy wady fizyczne odbiornika, z których jedna – głośna praca elektronicznych układów odbiornika – uniemożliwia jego normalną eksploatację.
Po niezwłocznym zgłoszeniu ujawnionych wad do działu serwisu w Państwa sklepie przy <adres sklepu> uzyskaliśmy zapewnienie, że wada zostanie niezwłocznie usunięta przez serwis producenta (Samsung) w ramach udzielonej przez niego gwarancji.
Zwróciliśmy się do serwisu producenta z żądaniem usunięcia ujawnionych wad. Niestety, pomimo dwóch napraw dokonanych (w dniach <data 1> oraz <data 2>) przez pracownika serwisu wada nie została usunięta. Usunięto natomiast pozostałe wady. Wprawdzie pracownik serwisu potwierdził, że naprawy nie uważa za zakończoną, ale nie był w stanie podać nawet przybliżonej daty jej zakończenia.
W zaistniałej sytuacji postanowiliśmy skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi i w oparciu o Art. 556 § 1 kodeksu cywilnego w powiązaniu z Art. 560 § 1 kodeksu cywilnego odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym. Prosimy o telefoniczne ustalenie sposobu odbioru reklamowanego odbiornika (nr tel. <nr telefonu>) oraz zwrot wpłaconej przez nas kwoty <kwota> PLN (<kwota słownie>) na nasze konto nr <nr konta>.
Oczywiście jesteśmy gotowi zaniechać odstąpienia od umowy, jeżeli w terminie do <data ostateczna> doprowadzicie Państwo do usunięcia wady lub wymiany odbiornika na nowy, wolny od wad.

<Podpis>

Zał:
  • Kopia faktury VAT dokumentująca zawarcie umowy w dniu <data nabycia>
  • Kopia karty gwarancyjnej odbiornika dokumentująca naprawy
--------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam, że jeżeli nabywca jest konsumentem (osobą fizyczną, nabywającą towar w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą) to lepiej zamiast z przepisów o rękojmi skorzystać ze specustawy i odstąpić od umowy na podstawie "niezgodności towaru z umową". Ja tego zrobić nie mogłem.

Wymuszenie szybkiej reakcji serwisu może się okazać tylko pierwszym krokiem na długiej drodze. Jeżeli szajsung i sprzedawca uznają, że lepiej się kłócić nie obejdzie się bez pomocy sądu. Mam nadzieję, że wykażą rozsądek, ale jestem przygotowany na każde rozwiązanie z wyjątkiem zaakceptowania bzzzzyczącego egzemplarza :)
 

robox

New member
Kowal2k napisał:
aha jeszcze jedno. czy to nie wyglada tak, ze Euro pozbywa sie B850 poprzez wystawienie w Mega Super Cenie?? 5190 zl. to jest najlepsza cena w necie!!
Bitwa między sklepami dalej trwa.....i dobrze gdyby nie to bzyczenie, chodź czy to na pewno z powodu tego bzyczenia takie ceny :niewiem:, w tej chwili coś kiela 5150,00 i pewnie to nie koniec.Czas pokaże czy Samsung coś z tym zrobi, chyba dopiero w następnej linii, lub liftingu tego tv (?).Sam chcę go kupić jednak problemy z tym bzyczeniem mnie odstraszają, więc cały czas czekam.
 

roj74

New member
Wady

Jorik69 jakie jeszcze wady wykryłeś w B850 bo mam zgłaszać do serwisu bzzzzyczenie.

U mnie dodatkowo nie aktywna są pewne funkcje jak Cinema Smooth, czy nie mam możliwości ustawienia rozmiaru ekranu na AUTO SZEROKO funkcje nie aktywne.
 

gutekkk

New member
Witam!

Spodobal mi sie ten telewizor i chetnie bym go kupil. Niepokoi mnie jednak ten problem z buczeniem. Postanowilem zapytac samsunga o stanowisko w tej sprawie. Odpowiedz mocno mnie zaskoczyla. Przeczytajcie sami.

"W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:


Informujemy iż klienci nie zgłaszli tam tego typu problemów.
Więc nie jest nam znany ten problem.
Jeżelirzeczywiście taki problem będzie występował i będzie to uciążliwe
to autoryzowany seris przeprowadzi oględziny sprzętu i ewentualna
naprawę.



Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
------------------------------------------------------------
Konsultant:
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp.z o.o."

Duzo ludzi na to narzeka i opisuje swoje przezycia z serwisem i sklepami, a samsung pisze ze nikt nie zglaszal takich problemow.

pozdrawiam
gutekkk
 

robox

New member
Może podesłać im linka do tego forum, albo konkretne zgłoszenia do serwisu uczestników tego forum, jednak coś mi się zdaje że albo osoba która odpowiadała nie jest zorientowana albo zataja tą informację.
 
Do góry