Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

SEBOL74

Member
Bez reklam
właśnie dostałem nowy model odkurzacza fila bo do poprzedniego nie bylo czesci zamiennych choc mial dopiero poltora roku, czyli można?...można! Z tv tez tak musi byc. Nie ma matryc do 8102 to powinni wymienic na inny model ale z parametrami i jakością zblizoną do poprzednika.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
I tak właśnie jest. Wymiana jest na ten sam a jak się już nie da to na nowszy i nie gorszy od tego który klient miał wcześniej

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

DJ82

Member
Model jest dawno po gwarancji.
Nie da się skorzystać z tego przepisu.
Ale jeszcze rozmawiamy, jest mała furtka - czekam na informację.


Mam nadzieję, że ktoś będzie na tyle odważny i przyzna się że ten model miał tego typu wadę bo tu nie ma znaczenia czy jest po gwarancji czy nie bo to jest wada fabryczna i powinna być naprawiona nawet po gwarancji.
 

Miyagi

Member
Tym bardziej że tv cały czas był reklamowany jako premium gdyż nie kosztował 2k tylko trochę więcej, i za te pieniądze powinniśmy otrzymać produkt adekwatny do ceny jaką żeśmy zapłacili. Philips powinien przyznać się do błędu i poprostu zrobić rekompensatę dla swoich klientów którzy kupili tv za nie małe pieniądze. Nie po to ktoś wydaje taka kasę żeby po dwóch latach tv miał kurz na matrycy i co gorsze problem narasta i plamy się powiększają. Czekamy na odpowiedź Kikiego.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Kiki, pokaż że masz jaja i zaprzecz wszystkim negatywnym opiniom o twojej działalności których wiele w sieci i pomóż nam, dotkniętym problemem plam na matrycy po ponad tylko 2 lat użytkowania. Po 1sze zyskasz na tym ty jako sprzedawca jak i marka TP Vision, którą tak ciągle wspierasz i reklamujesz! Jesteśmy tu na forum około 3 lat i zasługujemy na jakikolwiek "support".
 

AnCyMoNeK

Member
O super by było jakby Tv z wadami zostały wymienione ale jakoś ciężko mi w to uwierzyć, bo praktycznie każdy Tv jest z wadą i każdy ma plamy od kurzu w mniejszym lub większym stopniu .
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Philips ma wyczyścić matryce w telewizorach 8102 od kurzu za darmo.
Podam wkrótce informacje gdzie trzeba będzie zgłosić.
 

DJ82

Member
Czekam z niecierpliwością...

Zastanawiam się tylko co będzie jeśli serwis uszkodzi TV podczas czyszczenia bo były takie przypadki...
 
Ostatnia edycja:

Miyagi

Member
Tak więc czekamy na szczegóły. Zobaczymy jak serwis do tego podejdzie i czy np dadzą jakąś gwarancję po czyszczeniu bo były przypadki że pół roku po czyszczeniu kurz powrócił.
 
Do góry