Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

DJ82

Member
A czy przypadkiem części do TV nie powinny być dostępne przez kilka lat od zakończenia produkcji?? Może to jest punkt zaczepienia??
 

gruzlewski

New member
A czy przypadkiem części do TV nie powinny być dostępne przez kilka lat od zakończenia produkcji?? Może to jest punkt zaczepienia??

Masz rację ale podobno jest zapis, że jak nie ma to proponują model taki sam lub wyższy.

Wczoraj dostałe telefon z serwisu i Pan zaproponował mi 65PUS8535 w zamian za moje 8102, a ja mu na to, że jest to niższy model i długa pogadanka, że jest następca 65PUS8102. Po dyskusji doszliśmy do wniosku, 8535 ma IPS i odświeżanie 50Hz, Diody LED Direct ale nikt z nas nie wiedział czy mają strefowe wygaszanie. W końcu poddał się i stwierdził to w takim razie otrzyma Pan 65OLED854/12 i co ja na to. Zakończyliśmy rozmowę bez rozwiązania bo nie zdecydowałem się na żaden wariant. Wrócimy do dyskusji w poniedziałek.

Pomóżcie mi bo nie chcę tego Led-a ze względu na gorsze parametry, a z drugiej strony mam obawy o OLED-a . U mnie TV często (8h dziennie) gra na dzień dobry TVN, dużo bajek, netflix i YT bez wiadomości z paskiem. Co o tym myślicie? Jak to jest z tymi oled-ami?
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
I to jest właśnie dylemat, ale skoro proponują ci OLED 854 to ja bym brał w ciemno nawet kosztem ryzyka o wypaleniach. To jest model z 2019 roku. Ja mam OLED 754 i jestem bardzo zadowolony. Te modele maja juz funkcje czyszczenia pozostałości obrazu wiec jak nie będzie eksploatowany na maxa (oglądanie kilka godzin dziennie pasków informacyjnych) to nie powinieneś mieć problemów. A dzieci trzeba delikatnie "ograniczyć" z oglądaniem pewnych elementów statycznych przez długi okres dziennie. w każdym razie żaden model LED z lat 2018-20 nie dorównuję nawet w 50% modelowi 8102. Wolałbym oddać moja sztukę do sierocinca za darmo niz dostać jakikolwiek model fila typu LED. Ja by na twoim miejscu się nie zastanawiał i brał jakiegokolwiek OLEDa bo tylko te tv spod znaku Phillips są warte zakupu.
Fajnie masz, że twój jest na gwarancji i masz opcję wymiany. A pozostali po gwarancji...no cóż... raczej juz pozamiatane. Bierz tego OLEDa póki sie nie rozmyślą.
 

pantomima

Banned
Masz rację ale podobno jest zapis, że jak nie ma to proponują model taki sam lub wyższy.

Wczoraj dostałe telefon z serwisu i Pan zaproponował mi 65PUS8535 w zamian za moje 8102, a ja mu na to, że jest to niższy model i długa pogadanka, że jest następca 65PUS8102. Po dyskusji doszliśmy do wniosku, 8535 ma IPS i odświeżanie 50Hz, Diody LED Direct ale nikt z nas nie wiedział czy mają strefowe wygaszanie. W końcu poddał się i stwierdził to w takim razie otrzyma Pan 65OLED854/12 i co ja na to. Zakończyliśmy rozmowę bez rozwiązania bo nie zdecydowałem się na żaden wariant. Wrócimy do dyskusji w poniedziałek.

Pomóżcie mi bo nie chcę tego Led-a ze względu na gorsze parametry, a z drugiej strony mam obawy o OLED-a . U mnie TV często (8h dziennie) gra na dzień dobry TVN, dużo bajek, netflix i YT bez wiadomości z paskiem. Co o tym myślicie? Jak to jest z tymi oled-ami?


Hej
Jak w stopce , posiadam oled e9 .
Ostatnio dosyc mocno go eksploatowałem graniem na konsoli jak również poprzez 2 tygodniowe oglądanie Australian Open z jaskrawym paskiem wyniku jak i logo Eurosportu , znaczkiem Live przez kilka godzin dziennie .
Podobnie było w przypadku French Open czy Us Open .
Nie zauważyłem żadnych powidoków.
Nie wiem co by było gdyby potrwalo to 4 tygodnie lub dłużej.
Ogólnie ogladam na nim co popadnie , z czasem jest różnie w zależności od dnia .
Na chwilę obecną jest spokój, źródło sygnału to platforma canal+ , netflix , niekiedy youtube .


Jeśli będziesz dzień w dzień katował oleda obrazem z paskami informacyjnymi , to podejrzewam że najlepsze zabezpieczenia nie uchronią tego oleda przed wypaleniami i musisz brać tą opcję pod uwagę .


Poza tym masz opcję zoom . Zawsze możesz rozciągnąć obraz, ukryć paski informacyjne itp .
 

Miyagi

Member
Też bym brał nawet bym się nie zastanawiał.Ludzie kupili tv premium i byli zapewniani że problem kurzu go nie dotyczy.Pytałem Kikiego przy kupnie i zostałem poinformowana że tego modelu to nie dotyczy. A teraz jak jest problem i tyle ludzi ma to samo to Kiki nie jest już taki pomocny.Ludzie nie po to kupili tv za tyle kasy aby po 2-3 latach wymienić na inny bo ma wadę fabryczną gdyż inaczej nie można tego nazwać.Kiki czy nie możesz jakoś nam pomóc i zainterweniowac w Philipsie?? Tyle ludzi ci zaufało i dokonało zakupu u ciebie a teraz co?? To nie jest tv za 2k tylko był reklamowany jako premium i tego od niego oczekuje.
 

gruzlewski

New member
Masz rację ale podobno jest zapis, że jak nie ma to proponują model taki sam lub wyższy.

Wczoraj dostałe telefon z serwisu i Pan zaproponował mi 65PUS8535 w zamian za moje 8102, a ja mu na to, że jest to niższy model i długa pogadanka, że jest następca 65PUS8102. Po dyskusji doszliśmy do wniosku, 8535 ma IPS i odświeżanie 50Hz, Diody LED Direct ale nikt z nas nie wiedział czy mają strefowe wygaszanie. W końcu poddał się i stwierdził to w takim razie otrzyma Pan 65OLED854/12 i co ja na to. Zakończyliśmy rozmowę bez rozwiązania bo nie zdecydowałem się na żaden wariant. Wrócimy do dyskusji w poniedziałek.

Pomóżcie mi bo nie chcę tego Led-a ze względu na gorsze parametry, a z drugiej strony mam obawy o OLED-a . U mnie TV często (8h dziennie) gra na dzień dobry TVN, dużo bajek, netflix i YT bez wiadomości z paskiem. Co o tym myślicie? Jak to jest z tymi oled-ami?

Macie rację, z dwoja złego biorę Oled-a. Zanim do mnie przyjdzie mocno się zastanowię czy go rozpakować i użytkować czy puścić w niższej cenie na sprzedaż poprzez jakiś znany portal i kupić Leda np Sony lub Qled-a od Samsunga.

Dostane na niego 2 lata gwarancji i hipotetycznie gdybym go zostawił to pojawia się pytanie. Co TPV na powidoki i wypalenia. Czy macie jakieś informacje czy wymieniała panele jak LG w swoich telewizorach czy mówią do klienta pa pa!
 

Robsto

Member
Drugi problem to jakie byloby rozwiazanie i rekompensata dla poszkodowanych?? Co moga nam zaproponowac? Czyszczenie matrycy? gdzie po pol albo roku wystapia znowu plamy. Chyba nikt nie wierzy ze wymienia wszystkim na oledy! A gdyby chcieli nawet jakims cudem wymienic na inne tv typu LED to jaki model bylby choc minimalnie zblizony technologicznie do 8102? Wszystkie modele serii 6,7,8 z lat 2018-2020 to sa gowna zblizone jakoscia do Manty, nie obrazajac i z calym szacunkiem do firmy Manta. Zobaczcie inne posty i tematy o pseudo philipsach. Dramat! Tutaj potrzebne byloby wsparcie Kikiego bo ma dojscia do tych 'desydentow" z tp vision, ale takowego sie nie spodziewam.

Zgadzam się z Tobą. Kilka dni temu zasugerowałem Kikiemu, że mógłby w naszej sprawie coś zrobić. Dojścia ma, jako że od lat lideruje w sprzedaży - liczą się z nim i mam nadzieję z jego klientami.
Kiki jak widzisz, jest nas naprawdę wielu. Polecaliśmy naszym znajomym i zainteresowanym na tym forum i ten TV i Twoje usługi. Może podniesiesz rękawicę i zagadasz z Philem, że jest problem i to poważny - wizerunkowo zwłaszcza bo od straszenia pozwami zbiorowymi rozmów nie powinniśmy chyba zaczynać. Daj nam znać - czy możemy na Ciebie liczyć.
 

DJ82

Member
Myślę że nikt się nami po dobroci nie zajmie... Produkt sprzedany, gwarancję przetrwał i tyle w temacie. Jedna szansą jest udowodnienie że to wada ukryta i sprawa w sądzie.
 

DJ82

Member
Temat już nie jest przyklejony... Więc Kiki już położył kreskę na tym TV.

Na żadna pomoc bym nie liczył... To samo było z TV 48PUS7600... Umarł śmiercią naturalna... Mi fartownie udało się zgłosić rękojmię w EURO 2 tygodnie przed upływem 2 lat i po rozprawie w sądzie udało mi się po roku odzyskać kasę...
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Od dawna to przewidywałem. Nie ma co. Trzeba się stąd zabierać. W życiu już nie kupie żadnego tv typu LED od TP Vision i nikomu nie będę go polecał. A w sumie zakupiłem ich dla siebie aż 4 w ciągu 3 lat a po moich wcześniejszych opiniach jeszcze 3 osoby z rodziny/znajomych kupiły "phila". I taka oto nagroda. Ech...szkoda gadać
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Piszcie do Kikiego bezpośrednio sadze ze jest bardzo rozeznany w temacie
No i nie zostawi tematu Posiadaczy tego TV bez odzewu 👍
 

AnCyMoNeK

Member
U mnie Tv był oczyszczony na gwarancji z kurzu chyba w Rzeszowie z tego co pamiętam ale plamy znów są więc sens czyszczenia jest słaby . A z innej beczki mam pytanie czy też przy oglądaniu na przykład meczów wam zamazuje trochę nazwiska albo literki napisy jakieś przy takich dynamicznych ujęciach kamery. Zastanawiam się czy to kwestia ustawień czy anteny .
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Model jest dawno po gwarancji.
Nie da się skorzystać z tego przepisu.
Ale jeszcze rozmawiamy, jest mała furtka - czekam na informację.
 
Do góry