Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

brodacz

Active member
Bez reklam
Witam,

Mozesz mi podeslac swoj numer serwisowy dotyczacy kurzu? Zbieram dane do zgloszenia do UOKiKu w/s naruszenia interesow konsumentow.

A mógłbyś zbierać nie spamując gdzie popadnie? W innym wątku zasugerowałeś, że mogę mieć niedostatki na górze i dole, ale jak dla mnie to takie niedostatki ma ktoś kto nie potrafi pisać PW do konkretnych osób udzielających się w odpowiednim wątku.
Poza tym twoja postawa jest wspaniała. Chcesz pomóc nie tylko sobie ale i milionom osób z podobnym problemem. Chwała ci za to.
 

bobtong

Member
Swój Tv sprzedałem 4 miesiące temu którego wcześniej kupiłem od KIKI.. Od razu zakupiłem OLED od LG i w końcu nie muszę bujać się po forach z jakimiś śmiesznymi problemami, mam spokój koniec z kurzem wysyłaniem TV na serwis, od 4 miesięcy jestem szczęśliwym człowiekiem nic mnie nie denerwuje mogę się tylko rozkoszować. Wbiłem tutaj teraz tylko z ciekawości jak sprawy się mają ale widzę że dalej dno i wodorosty, aha pozdrawiam pana avatara i pana z ciemnej strony mocy dla których dobry tV to tylko lamki i HUE....
 

szczudlo

New member
Witam
Panowie, oddałem TV do serwisu, jakiś czas temu opisywałem problem. Po 2 miesiącach bez TV otrzymałem odpowiedz z serwisu z propozycją wymiany na inny model do wyboru z zaproponowanych przez producenta:
***
65OLED803/12
65PUS8303/12
65PUS8503/12

Dla mnie wybór jest prosty OLED ale jednak, wolę zaczerpnąć Waszej opini. Czy dobrym wyborem będzie ten oled?
Pozdrawiam
***
 

szybal

Banned
Ja też miałem dwie zamiany za wadliwe matryce wszystko trwało max 4 tygodnie na wymianie zawsze byłem zadowolony .
Nawet raz dostałem model 8008 jako pierwszy w Polsce nikt ci nie sprzedawał a serwis tak.
Wincento serwis Philips jest mega przyjazny.
 

szybal

Banned
Jak się wyleczyłeś to przejdź na swoją stronę tv który masz nie rozumiem tych żali.
Ja kupuje od lat produkty Philips różne i zawsze idą mi na rękę a mam żelazka odkurzacze golarki lampy itd.
Wincento Basta :)
 

szczudlo

New member
Ja ogólnie byłem mega rozczarowany modelem 8102, w sumie to jestem mega szczęśliwy, że wymienią mi go na nowy TV. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję tak jak przy dotychczasowym modelu. Co do serwisu, raczej mam pozytywne odczucia, mimo wpadki, którą jednak mogę im wybaczyć.
 

marioking

Member
Tylko własnie obstawiam ze kolega kupował to jeszcze za czasu premium i ceny ~9000 a nie jak ja za 7700, czy pewnie ktoś pózniej i taniej... raczej nam by nie zaproponowaliby oleda ;P Bo w tym własnie jest kruczek że jakby nie przyjąłby propozycji to musieliby mu zwrócic kasę... a nam juz by woleli zwrócic kasę albo zapropowanowali coś adekwatnego do kasy która dalismy....
 

szczudlo

New member
Tylko własnie obstawiam ze kolega kupował to jeszcze za czasu premium i ceny ~9000 a nie jak ja za 7700, czy pewnie ktoś pózniej i taniej... raczej nam by nie zaproponowaliby oleda ;P Bo w tym własnie jest kruczek że jakby nie przyjąłby propozycji to musieliby mu zwrócic kasę... a nam juz by woleli zwrócic kasę albo zapropowanowali coś adekwatnego do kasy która dalismy....

Kupiłem go za 6799 zł plus xbox one s za 1zł równy rok temu.
 
Do góry