Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Miyagi

Member
Wita.Dzisiaj zauważyłem że nie działa mi wybieranie głosowe w tv. Wcześniej wszystko było ok a dzisiaj wyskoczył mi komunikat że mój pilot nie jest sparowany z tv. Tak więc chce go sparować ale po sparowaniu wyskakuje komunikat że telewizor nie został sparowany z tv. Jak można temu zaradzić??
 

albert123

New member
Witam wszystkich,
od jakiegos czasu za żadne skarby telewizor nie chce mi wyświetlić ekranu laptopa. Za każdym razem jak klikam w Chromie zakładkę przesyłaj nie znajduje mi telewizora. Ciekawe że nic nie zmieniałem a w ustawieniach tv. wszystko mam włączone, nawet update do najnowszej wersji softu zrobiłem i nic. Macie jakieś pomysły?
 

treumatic

New member
No niestety i mnie spotkalo..
Mam jednego robaczka pod matryca..zaslania mi z 6 pixeli.
Z tego co wyczytalem na stronie jakos 380,ze serwis ma to w powazaniu...
Czy jest tu ktos komu wyczyscili matryce z powodu robaczka?
 

Antoniusz W

New member
Mój 65PUS8102 poszedł drugi raz do serwisu. Za pierwszym razem szachownica - wymiana matrycy. Miało to miejsce przed wakacjami i nie miałem czasu mu się przyjrzeć. Po powrocie z wakacji w sierpniu poszedł drugi raz. Czarna plamka, jakby badpiksele ale nie regularne więc chyba coś pomiędzy matrycą a taflą zabezpieczającą. Dodatkowo co mnie głównie irytowało to ciemniejszy fragment o wymiarach około 15x5 cm. Dostałem propozycję wymiany na 65PUS8303 na co się nie zgodziłem bo jest to gorszy telewizor w moim mniemaniu. Dzisiaj dowiedziałem się, że jednak producent(serwis) stwierdził, że jednak dostanę telewizor, który mi zaproponowali twierdząc, że jest to wyższy model od tego, który zakupiłem. Może i numer wyższy w numeracji, ale raczej lepszym modelem nie jest. Edge vs direct, za czym idzie brak stref wygaszania. Ponadto w testach 8102 telewizor wypada znacznie lepiej od 8303, jeśli chodzi o kontrast, czerń, jasność maksymalna, jakość efektu HDR. Co o tym myślicie? Bo dla mnie próba wciśnięcia mi gorszego telewizora.
 

Antoniusz W

New member
Czy i co w ogóle może być rozpatrywane w ofercie Philipsa za następce modelu PUS8102? Wydaje mi się, że nie ma nic takiego. PUS8303 to nie jest to, a wyżej jest tylko OLED.
 

DrLiveAct

Member
Dziś wrócił do mnie TV po czyszczeniu :D
Zgłoszenie do sklepu 23.08
Odebranie przez serwis 26.08
Oddany przez serwis 5.09

Zatem (serwis Radom) nie taki :evil: jak go malują :cool:


czym zakleić wloty(kratki) wentylacyjne aby problem się nie powtórzył :niewiem:
coś co zatrzyma kurz i nadal będzie przepuszczało powietrze...
Macie jakieś pomysły ?

BTW TV jak nowy znowu cieszy oko
tylko cali powoli brakuje ;)
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Mój 65PUS8102 poszedł drugi raz do serwisu. Za pierwszym razem szachownica - wymiana matrycy. Miało to miejsce przed wakacjami i nie miałem czasu mu się przyjrzeć. Po powrocie z wakacji w sierpniu poszedł drugi raz. Czarna plamka, jakby badpiksele ale nie regularne więc chyba coś pomiędzy matrycą a taflą zabezpieczającą. Dodatkowo co mnie głównie irytowało to ciemniejszy fragment o wymiarach około 15x5 cm. Dostałem propozycję wymiany na 65PUS8303 na co się nie zgodziłem bo jest to gorszy telewizor w moim mniemaniu. Dzisiaj dowiedziałem się, że jednak producent(serwis) stwierdził, że jednak dostanę telewizor, który mi zaproponowali twierdząc, że jest to wyższy model od tego, który zakupiłem. Może i numer wyższy w numeracji, ale raczej lepszym modelem nie jest. Edge vs direct, za czym idzie brak stref wygaszania. Ponadto w testach 8102 telewizor wypada znacznie lepiej od 8303, jeśli chodzi o kontrast, czerń, jasność maksymalna, jakość efektu HDR. Co o tym myślicie? Bo dla mnie próba wciśnięcia mi gorszego telewizora.

Oczywiście że jest to nie ta półka co 8102 i nie brałbym go w tym calarzu - chyba że zaproponują Ci 75" to można już pomyśleć.
Niech wymienią na oleda 65" i już :D
 

Antoniusz W

New member
Kiki, napisałem do Ciebie wiadomość i nie wiem czy jesteś w stanie interweniować. Zresztą do serwisu też wysłałem dłuższą wiadomość o tym jak to chcą m wcisnąć telewizor, który jest zupełnie innym modelem, który świadomie wybrałem i jakie zasadnicze różnice są między wspomnianymi modelami.

Oleda chętnie bym przytulił. Zwłaszcza, że nie mają w ofercie nic co by dorównywało PUS8102. Jeśli chodzi o 75 cali to trochę za dużo bo 65 mieści się idealnie biorąc pod uwagę ambilight.

W moim wywodzie do serwisu napisałem, żeby nawet nie wysyłali telewizora (zaproponowanego 65PUS8303) bo go nie przyjmę, póki nie dojdziemy do konsensusu. Zobaczymy. Liczę, na Kikiego bo u niego kupowałem TV i czytałem, że już pomagał członkom forum. Jego prędzej posłuchają, jako dystrybutora, który zna sprzęt i klasę modeli dystrybuowanych przez Niego.
 

wbartus

New member
Cześć,
Planuję zgłosić się do serwisu na odpłatne czyszczenie matrycy. Wiecie ile może kosztować taka przyjemność ? Czy są to sztywne stawki,czy zależy od konkretnej sprawy? Zastanawiam się też w jakiej formie najlepiej zgłosić sprawę, żeby poszło sprawniej, czy dzwonić na numer serwisu czy wypełniać formularze? Poradźcie. Dzięki

Pzdr
BW
 

bielikk

New member
Bez reklam
mój 65pus8102 poszedł drugi raz do serwisu. Za pierwszym razem szachownica - wymiana matrycy. Miało to miejsce przed wakacjami i nie miałem czasu mu się przyjrzeć. Po powrocie z wakacji w sierpniu poszedł drugi raz. Czarna plamka, jakby badpiksele ale nie regularne więc chyba coś pomiędzy matrycą a taflą zabezpieczającą. Dodatkowo co mnie głównie irytowało to ciemniejszy fragment o wymiarach około 15x5 cm. Dostałem propozycję wymiany na 65pus8303 na co się nie zgodziłem bo jest to gorszy telewizor w moim mniemaniu. Dzisiaj dowiedziałem się, że jednak producent(serwis) stwierdził, że jednak dostanę telewizor, który mi zaproponowali twierdząc, że jest to wyższy model od tego, który zakupiłem. Może i numer wyższy w numeracji, ale raczej lepszym modelem nie jest. Edge vs direct, za czym idzie brak stref wygaszania. Ponadto w testach 8102 telewizor wypada znacznie lepiej od 8303, jeśli chodzi o kontrast, czerń, jasność maksymalna, jakość efektu hdr. Co o tym myślicie? Bo dla mnie próba wciśnięcia mi gorszego telewizora.

przyjmij tą propozycję bo pus 8303 wyświetla lepszy obraz niż pus8102 !!!
 

marioking

Member
W moim wywodzie do serwisu napisałem, żeby nawet nie wysyłali telewizora (zaproponowanego 65PUS8303) bo go nie przyjmę, póki nie dojdziemy do konsensusu. Zobaczymy. Liczę, na Kikiego bo u niego kupowałem TV i czytałem, że już pomagał członkom forum. Jego prędzej posłuchają, jako dystrybutora, który zna sprzęt i klasę modeli dystrybuowanych przez Niego.


I jakies nowiny? A swoja droga nie wolałbys zwrotu kasy? Bo to chyba jedyna sensowna opcja jak próbuja ci wcisnąć low model... Bo faktycznie jedynym sensownym zamienikiem to oled i dziwne bo ktoś nie tak dawno temu pisał że własnie w ramach gwarancji po zepsutym mu zaproponowali jakis stojący za 7500-8000 ceny jak pamietam po sprawdzeniu.. jakieś podwójne standardy czy co?
 

Antoniusz W

New member
Narazie cisza w temacie. Nie odezwali się przez kilka dni. Nie zdziwiłbym się jakby postanowili wysłać zaproponowany telewizor licząć, że go odbiorę. Czego napewno nie zrobię. Jeśli będą się upierać przy swojej racji zostaje mi rzecznik praw konsumenta. Biorąc pod uwagę dostępne modele Philipsa na rynku to jest kilka rozwiązań na które mógłbym się zgodzić:
- wymina na 65 oleda (ktoś na forum miał taką sytuację)
- zwrot gotówki
- zwrot reklamowanego telewizora, ale 50 % bonifikaty.
 
Do góry