Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Antoniusz W

New member
Tak, tylko to są moje propozycje, a nie ich. Niestety nie mogę się do nich dodzwonić. Jeśli chodzi o trzecią opcję ze zwrotem. Nie mam pojęcia jak miałaby zostać zrealizowana. Pewnie jakimś kuponem na sprzęt w sklepie online. Bo kto miałby mi zwrócić pieniądze i w jaki sposób.

Szczerze mówiąc to tylko moja pierwsza opcja mi się podoba. Druga oznaczałąby, że nie miałbym co wybrać w ofercie Philipsa bo nic nie ma poza oledami. Ostatnia oznacza dla mnie tańszy, ale jednak telewizor z wadą.
 

Antoniusz W

New member
Właśnie dostałem odpowiedź, że producent wystosował oświadczenie, że sprzęt nie nadaje się do naprawy. Czekam tylko na pisemne potwierdzenie. Wtedy muszę się skontaktować z Kikim co i jak dalej. Z tego wynika, że zostaje albo wymiana na 65OLED803, albo zwrot gotówki. Nie wiem czy Kiki musi zaproponować OLED'a po swoich cenach czy w takim przypadku Philips jako dystrybutor partycypuje w wymianie w jakiś sposób. Dziwi mnie natomiast, że serwis zaproponował bezpośrednio wymianę na 65PUS8303, ale gdy się nie zgodziłem to z oświadczeniem mam zgłosić się do sprzedawcy i z nim już się ugadywać.
 

gromboy

New member
Witam,
Jakiś czas temu zaczęła pojawiać się czarna pozioma linia, która przechodzi po całej długości matrycy.
Taka jak na zdjęciu tylko czarna. Zdjęcie poglądowe ściągnięte z sieci.

Linia pojawia się na różnych wysokościach i pojawia się na około sekundę.

TV zakupiłem w listopadzie 2018.

Nie jest to jakoś mega upierdliwe, gdyż zauważam to raz na kilka dni.
Dodam, że z tv korzystam 2 - 3 h dziennie.

Zastanawiam się co może być źródłem problemu?
b54cf21fc33139c294d02e3d6bf4546b.jpg


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

darek86

New member
Mi serwis odrzucił wniosek o naprawę. Stwierdzili że w TV za 6k zł to jest normalne. A strasznie mnie te pasy wkurzają, są widoczne podczas oglądania np. meczu. Masakra. :/
5c46986edda41a4b6477a194413ef7bd.jpg


Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

marioking

Member
Ogólnie cisza - dawno nie wydali nowego softu. Chyba kończy się wsparcie dla naszego modelu.


też tak myśle i coraz bardziej skłaniam się jednak do opcji ekonomicznych... Kupujesz sprzęt oczko poniżej premium a po dwóch latach producent udaje że nie istniejesz... Po wywaleniu 7k ciężko na takie podejście machnąć reką... A teraz można już kupic 65" za 2-3k a za niewiele więcej mające wsparcie do dolby vision, hdr10+ i które nawet philips sprzedaje! Co myśle spokojnie moglibysmy otrzymać w upgrade gdyby nie podejście philipsa który uważai że drugi raz frajersko wydam chociaż grosz na tą markę! Niedoczekanie!


I jak ktoś mowi ale AMBILIGHT.... niech spojrzy NZXT HUE 2 AMBIENT RGB LIGHTING KIT :)
 
Ostatnia edycja:

Antoniusz W

New member
Z tym: NZXT HUE 2 AMBIENT RGB LIGHTING KIT to jednak trochę nie do końca. Przedewszystkim cena, która zaczyna się od 400 pln za zestaw podstawowy, a dla 65" telewizora to musisz dokupić jeszcze kilka łądnych metrów pasków. Dodatkowo chyba pod Androida tego nie podłączysz by default. Jeśli chodzi o wadę matrcy to miałem coś takiego i faktycznie irytowało. Zwłaszcza jak weźmiesz pod uwagę ile wybuliłeś za tv.
 

marioking

Member
Z tym: NZXT HUE 2 AMBIENT RGB LIGHTING KIT to jednak trochę nie do końca. Przedewszystkim cena, która zaczyna się od 400 pln za zestaw podstawowy, a dla 65" telewizora to musisz dokupić jeszcze kilka łądnych metrów pasków. Dodatkowo chyba pod Androida tego nie podłączysz by default. Jeśli chodzi o wadę matrcy to miałem coś takiego i faktycznie irytowało. Zwłaszcza jak weźmiesz pod uwagę ile wybuliłeś za tv.


Osobiście to te 400zł uznałem za niską cene za swobode wyboru dowolnej marki TV w której będę miał a'la ambilight, jeszcze 4 stronny! No i poważnie wiecej led to znacznie mniejszy koszt niż pozostałe cześci zestawu. Myslę coś pod 65 cali nie powinno być droższe niż ~600, a szczerze, możliwość olania philipsa i monopolu na ambiligh niech kosztuje nawet 800! to rozwiazanie dopiero raczkuje, z czasem na pewno będzie tylko lepsze! I niech się philips goni.
 

darek86

New member
@darek86

TV do piwnicy, pozamiatać kilka razy aż wyskoczą takie obszary zakurzenia , że serwis zmieni zdanie.

a tak serio to lipa straszna :(
Do końca okresu gwarancji jeszcze ponad pół roku, liczę na to że się pogorszy :/ ale znając życie, nastąpi to tuż po jej zakończeniu.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

AnCyMoNeK

Member
Witam w grudniu kończy mi się gwarancja 2 lata od zakupu . Raz telewizor oddawalem do czyszczenia z kurzu z matrycy . Dowiadywalem się w RTV że mogę dokupić przedłużenie podstawowej gwarancji koszt równa się 1000 zł na 3 lata jeszcze u producenta podobno już jej nie dokupie. Moje pytanie brzmi ile bym zapłacił za czyszczenie matrycy w serwisie ? Bez gwarancji. I czy jest sens jeszcze dokładać do tv czy lepiej odpuścić. Co myślicie?
 

DrLiveAct

Member
Ja ze swojej strony mogę doradzić :eek:

:arrow: zakup bawełny elektrostatycznej np. dedykowanej do filtrów HEPA Xiaomi Air Purifier
( podocinać na odpowiednie paski ) i następnie przy pomocy np.czarnej taśmy MacGyver'a lub taśmy dwustronnej pomaskować wszystkie wloty wentylacyjne :mrgreen:

idzie to zrobić estetycznie aby nawet po odchyleniu TV od ściany jakoś to wyglądało :razz:

u siebie dodatkowo wszystkie nie używane gniazda i złącza zostały zamaskowane samą taśmą.


ps. TV dalej "oddycha" a mi jakoś spokojniej jest zasnąć :-D

nie ma nic gorszego jak kurz pod matrycą :(
 
Ostatnia edycja:
Do góry