Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

marioking

Member
Delphine Kihl dyrektor do spraw marketingu potwierdziła w wywiadzie że modele z 2017 r dostaną aktualizację do HDR10+ . Tutaj źródło : https://www.youtube.com/watch?v=rRAml3Ixm_w
Aktualizację do DV mają dostać modele z 2018 r , a pozostałe do hdr10+ . Więc może jest jakaś nadzieja :)


I to jest news! Szkoda że taki połowiczny krok dla nas, ale przyznam że się nie spodziewałem... Ciekawe czy zrobią to przed 2021 :p Przy obecnym tempie to szybciej może będę wymieniał tv niż doczekam :p
 

gustdelf

Member
U mnie przełączeniu źródła albo po dłuższej przerwie i włączeniu widać jak obraz łapie ustawienia zmienia się poziom jasności. Próbował ktoś kto ma problemy po wprowadzeniu ustawień zablokować ISF (473473)
 

kismoMR

New member
Zmiany które zauważyłem po aktualizacji:
- tv rozpoznaje podłączone urządzenia
- tv samoczynnie przełącza się po aktywacji danego urządzenia
- sprawne nawigacja po systemie
- bardziej wyrazisty HDR po ustawieniach kalibracyjnych
- ambi działa

To na teraz po dniu korzystania


Ps
Jak blokuje się ta kłudke z ustawieniami
Pozdro

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
 

mr_roba

Member
Zmiany które zauważyłem po aktualizacji:
- tv rozpoznaje podłączone urządzenia
- tv samoczynnie przełącza się po aktywacji danego urządzenia
- sprawne nawigacja po systemie
- bardziej wyrazisty HDR po ustawieniach kalibracyjnych
- ambi działa

To na teraz po dniu korzystania


Ps
Jak blokuje się ta kłudke z ustawieniami
Pozdro

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka



Kolega wyżej napisał - 473473


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

AnCyMoNeK

Member
A ja dziś dostałem informacje : Reklamacja Uprzejmie informujemy, ze oddalamy oczekiwanie zwrotu gotowki. Mozliwa jest naprawa towaru. Prosimy o decy
zje. No to pozostaje mi się zgodzić :razz: Niestety pani ze sklepu nie ma informacji na czym będzie polegała naprawa ale podała maila więc napiszę i zobaczymy na czym ta naprawa polega
 

MartesPL

New member
A ja dziś dostałem informacje : Reklamacja Uprzejmie informujemy, ze oddalamy oczekiwanie zwrotu gotowki. Mozliwa jest naprawa towaru. Prosimy o decy
zje. No to pozostaje mi się zgodzić :razz: Niestety pani ze sklepu nie ma informacji na czym będzie polegała naprawa ale podała maila więc napiszę i zobaczymy na czym ta naprawa polega

Standardowa śpiewka sklepu rtv i agd... jeśli plamy to już Ci powiem - czyszczenie.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
A ja dziś dostałem informacje : Reklamacja Uprzejmie informujemy, ze oddalamy oczekiwanie zwrotu gotowki. Mozliwa jest naprawa towaru. Prosimy o decy
zje. No to pozostaje mi się zgodzić :razz: Niestety pani ze sklepu nie ma informacji na czym będzie polegała naprawa ale podała maila więc napiszę i zobaczymy na czym ta naprawa polega
A reklamacja była z tytułu rękojmi? Pierwsza?
 

AnCyMoNeK

Member
Tak z rekojmy pierwsza . Dostali chyba dziś ekspertyzę bo jak dzwoniłem to już podobno wiedzą że naprawa polega na czyszczeniu. Phillips jako tako nie daje dodatkowej gwarancji A gość ze sklepu mówił że można dokupić ale że uszkodzenia mechaniczne nie wchodzą w grę teraz tylko pytanie czy dostanie się kurzu pod matryce to jest uszkodzenie mechaniczne...
 

albert123

New member
Ja pomimo, że mam notoryczne problemy z tym telewizorem a konkretnie pilot się zawiesza pomaga tylko wyciągnięcie baterii ale jest progres bo jak wyciągne baterie na całą noc pilot się ponoć resetuje i faktycznie jest lepiej, to na dodatek wyskoczyła mi ta pierd..... plama na ekranie, której nie jestem w stanie zaakceptować. Zareklamowałem mieli wyczyścić w serwisie w Krakowie ale chyba się bali bo zedecydowali że wyczyszczą w RADOMIU w centrali i o dziwo zostało to wszystko zrobione w niecałe dwa tygodnie. Niestety tv czeka na transport ponownie do Krakowa i dopiero jak będą mieć pełne auto to może dostane tv w przyszłem tyg. Dodam że jak dzwoniłem do serwisu z zapytaniem co jeśli plama wyskoczy po okresie gwarancyjnym poinformowano mnie że dodatkowo uczelniają coś, żeby sytuacja się nie powtarzała. I pomimo, że jestem wkur.... na te balączki, które de facto nie powinny mieć miejsca to i tak uważam że ten tv. ma bardzo dobry obraz. Nadmienie, że u mnie oprócz w/w problemów nic nie dolega i gdyby nie to bylbym mega zadowolony. Pozdrawiam
wszystkich zadowolonych i niezadowolonych użytkowników.
p.s. mam nadzieję że nic nie spartolą i cały, sprawny beż obić i rys wróci do mnie.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Mogłeś zgłosić problemy z pilotem - chyba komuś już wcześniej przysłali nowy jeśli non stop traci parowanie ( mi prze ponad rok zdarzyło się to 3-4 razy).
Co do kurzu to czekam kiedy i u mnie się pojawi :-D - przecież śmiga już 15 miesięcy.
Po aktualizacji do Oreo obraz jakby jeszcze lepszy - może mi się tylko wydaje ?
Reszta bez większych problemów.
 

MartesPL

New member
Widzę, że nadal sprzedają te bajki o uszczelnianiu... mi to samo mówili, jednak po kilku miesiącach problem powrócił, co do Krakowa to tylko serwis pośredniczy w kwestii transportu, nic więcej tam nie naprawiają, wszelkie naprawy wykonywane są przez cudowny mik w Radomiu.

Dodatkowo sami de facto przyznają się do wady tego telewizora skoro chcą go uszczelniać.
 
Ostatnia edycja:

szczudlo

New member
Cześć
Po aktualizacji zdecydowana poprawa w działaniu audio, a raczej współpracy TV z kinem domowym, teraz jest wszystko jak należy. Problem pojawił się jednak kilka tygodni temu, najpierw pionowa linia później ciemna plama w lewym górnym rogu. Nagrałem film, na którym widać problem. Ciemna plamka w lewym górnym rogu bez problemu do zauważenia, natomiast pionowa linia jest widoczna na wysokości znaku procentowego najlepiej widać pod koniec filmu. Mam dodatkowe ubezpieczenie TV w razie jakiś tam wypadków czy innych problemów. Myślicie, że mogę pozbyć się tego TV wykorzystując to ubezpieczenie czy raczej pozostaje mi gwarancja/rękojmia?

https://youtu.be/mqEr7RvmK0o
 

philipstv

New member
Cześć
Po aktualizacji zdecydowana poprawa w działaniu audio, a raczej współpracy TV z kinem domowym, teraz jest wszystko jak należy. Problem pojawił się jednak kilka tygodni temu, najpierw pionowa linia później ciemna plama w lewym górnym rogu. Nagrałem film, na którym widać problem. Ciemna plamka w lewym górnym rogu bez problemu do zauważenia, natomiast pionowa linia jest widoczna na wysokości znaku procentowego najlepiej widać pod koniec filmu. Mam dodatkowe ubezpieczenie TV w razie jakiś tam wypadków czy innych problemów. Myślicie, że mogę pozbyć się tego TV wykorzystując to ubezpieczenie czy raczej pozostaje mi gwarancja/rękojmia?

https://youtu.be/mqEr7RvmK0o


Słaba jakość nic nie widzę
 

szczudlo

New member
Słaba jakość nic nie widzę


Fakt, dla osoby która nie wie na co ma zwrócić uwagę i to w dodatku na kiepskim filmie, może być problem zauważyć te szczegóły. Jednak widać je wyraźnie na żywo, a na tym filmie też można je zauważyć. Wklejam zdjęcie poglądowe, w zaznaczonych miejscach jest problem, teraz można zerknąć na film i w tych miejscach starać się wyłapać problem. Szkoda, że film nie oddaje tego co w rzeczywistości prezentuje ten premium TV.
 

Attachments

  • plama linia pus.jpg
    plama linia pus.jpg
    115,7 KB · Wyś: 61
Ostatnia edycja:

MartesPL

New member
Niestety dla kolegi, na filmie widoczne po lewej, to typowa plamka kurzu, będzie tego z czasem więcej. Niech mi ktoś powie, że Philips nie ma problemu z kurzem to padne śmiechem, ile to już przypadków tutaj na samym forum? potwierdzają to również sprzedawcy w sklepach, odradzajac tę markę w największych sieciach a nawet wskazując palcem na wiszący sprzęt z plamami na wystawie! To jest niedopuszczalne.
 
Do góry