Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Master-78

Member
Aktualizację potwierdzam - wczoraj w nocy (po 23) klik na sprawdzanie czy są aktualizacje i poszło.

Nie, nie trzyma ustawień między profilami (noc/dzień/osobiste/etc.).
Tak, są dodatkowe opcje w menu dot. dźwięku (Dolby Digital Plus konkretnie). Nie mogę sprawdzić obecnie - jedną nogą na starym, drugą na 'nowym' mieszkaniu i zdemontowany system KD i tylko 3.0 obecnie gdzie mam TV.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
dzis drugi test. niestety oblany. nadal nie trzyma ustawien. tu fil sie mogl postarac, tylko pytanie ile osob zglosilo to do serwisu lub wsparcia technicznego przed aktualizacja.
 

Brelik

New member
Rozumiem a jak się wejdzie w ustawienia to są zmienione czy takie same?? Czy musisz coś korygować??
Takie same. Wystarczy dać 1 w górę i w dół kontrastu.

Coś się wyjaśniło odnośnie hue ? Głównie interesuje mnie to dlaczego niektórzy po updacie mają 3 suwaki, a inni 2. I dlaczego 3 mają te osoby, którym zawsze wszystko działa :D?
 

philipstv

New member
Widzę u siebie zdecydowaną poprawę w nasyceniu kolorów i jasności panelu. Dziwne ale świeci zdecydowanie mocniej po tej aktualizacji i raczej mi się nie wydaje:p
a ustawienia trzyma nic się nie dzieje
 

szybal

Banned
Takie same. Wystarczy dać 1 w górę i w dół kontrastu.

Coś się wyjaśniło odnośnie hue ? Głównie interesuje mnie to dlaczego niektórzy po updacie mają 3 suwaki, a inni 2. I dlaczego 3 mają te osoby, którym zawsze wszystko działa :D?
Akurat tu sie mylisz żadnego kontrstu zmiana trybu np.Film na osobisty i już ok.
 

Brelik

New member
Sposób był jeden, sprzedać za nim plamę zrobiło ;p Teraz chciałbym, żeby chociaż to hue działało jak należy, ale jak na razie zero wyjaśnień. Serwis chyba sam nie wie o co chodzi.
 

Brelik

New member
Mam aktualne oprogramowanie na telefonie, ale co to ma wspólnego z tv?? Aplikacja w tv nie ma nic wspólnego z aplikacją w telefonie i nie ma ona żadnego wpływu na ilość suwaków w tv.


Możesz się mylić bo suwaki zniknęły po tym jak zaktualizowałem hue poprzez telefon, więc nie wiem czy to wina oreo czy aktualizacji hue.
 

Miyagi

Member
Myśle że to nie ma wpływu na tv, przecież aplikacja ci się aktualizuje w telefonie a nie w tv.W telefonie mozesz zrobic tylko aktualizacje aplikacji,żarówek i mostka i nie ma to wpływu co wyświetla ci się w tv.Może ci się coś źle zaktualizowało w tv i poprostu w tym problem.Ja przed jak i po aktualizacji ma wszystko tak samo czyli 3 suwaki i nie szukałbym tutaj problemu w aplikacji, równie dobrze możesz ją odinstalować i tak nic się nie zmieni w tv.Służy ona tylko do obsługi światełek przez telefon,
 

Brelik

New member
Myśle że to nie ma wpływu na tv, przecież aplikacja ci się aktualizuje w telefonie a nie w tv.W telefonie mozesz zrobic tylko aktualizacje aplikacji,żarówek i mostka i nie ma to wpływu co wyświetla ci się w tv.Może ci się coś źle zaktualizowało w tv i poprostu w tym problem.Ja przed jak i po aktualizacji ma wszystko tak samo czyli 3 suwaki i nie szukałbym tutaj problemu w aplikacji, równie dobrze możesz ją odinstalować i tak nic się nie zmieni w tv.Służy ona tylko do obsługi światełek przez telefon,


Aktualizuje Ci się również każde źródło z osobna. Myślałem nad tym czy problem nie tkwi w żarówkach/taśmie po np błędnej aktualizacji.
 

Miyagi

Member
Aktualizuje Ci się również każde źródło z osobna. Myślałem nad tym czy problem nie tkwi w żarówkach/taśmie po np błędnej aktualizacji.


Ale co ma żarówka do tego ile masz suwaków w tv?? Napisz do philipsa że masz taki problem albo spróbuj jeszcze raz zresetować tv do ustawień fabrycznych.Inaczej ci nie pomoge.
 
Do góry