Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Miyagi

Member
Pislaem 2 dni temu ze u mnie po staremu czyli gubi. Przyzwyczailem sie do tego i nie robie problemu bo zauwazylem generalnie poprawe po aktualizacji. Banding minimalny i znaczna poprawa plynnosci obrazu (oczywiscie przy tych samych ustawieniach czyli bez stosowania uplynniaczy). Np wielu pisalo ze na tvn, szczegolnie w prognozie pogody obraz przycinal - teraz juz nie. To samo na eleven / la liga obraz przycinal. Teraz podczas meczu Barca-Rayo tego nie zauwazylem. Gdyby nie plama to znowu bylbym zadowolony na maxa.


U mnie niestety jak przed aktualizacją, chodzi i o przycinanie obrazu.Najlepiej to widać właśnie w pogodzie na tvn.Wszystkie upłynniacze mam wyłączone.Moge zniwelować te szarpnięcia włączając Perfect Natural Motion wtedy nie ma szarpnięć ale pojawiają się poświaty i smugi przy ruchach prezentera.Niby jest to mało ważne ale denerwuje bo w starym Samsungu za tysiąc z groszem nie ma czegoś takiego.
 

janunio

New member
Bez reklam
Moje oba TV Philips trzymają wszystkie ustawienia po aktualizacji do OREO. Macie pecha. No i jednemu tu szarpie ... Nic mi nie szarpie kolego.
" ... widać właśnie w pogodzie na tvn "
Tekst roku. Kto Ci to napisał ?


OREO jest mocno okrojoną wersją systemu Android TV w porównaniu do wersji 7.00.
Zalecam YT z rosyjskimi mistrzami. To co robią i pokazują na YT to mistrzostwo świata ...
Tymczasem na polskich forach ciągle piszą jacyś "amatorzy", że Android ślimaczy i zacina. Tak mają w instrukcji ...
 
Ostatnia edycja:

Brelik

New member
DTS cały czas działa.
Czym odtwarzasz ?

Nie działa żaden dts. Skąd ty się urwałeś, bo wyglądasz na jakąś opłaconą kukłę. Od początku do chwili obecnej telewizor nie wysyła sygnału dts, mimo takiej ścieżki np z pendriva. Nie ważne czym to odtworzysz.
Tak samo trzymanie ustawień. W ogóle o tym nie mówię bo mi to nie przeszkadza, ale też zmienia mi kontrast(jasność).
Nie nawidzę czytać tak subiektywnych wypowiedzi, jakbyś miał z tego pieniądze...
 

Master-78

Member
Nie działa żaden dts. Skąd ty się urwałeś, bo wyglądasz na jakąś opłaconą kukłę. Od początku do chwili obecnej telewizor nie wysyła sygnału dts, mimo takiej ścieżki np z pendriva. Nie ważne czym to odtworzysz.
Tak samo trzymanie ustawień. W ogóle o tym nie mówię bo mi to nie przeszkadza, ale też zmienia mi kontrast(jasność).
Nie nawidzę czytać tak subiektywnych wypowiedzi, jakbyś miał z tego pieniądze...




Cześć,


Co rozumiecie pod pojąciem 'nie działa DTS'?
Jeśli mowa o przekazywanie DTS, to jeśli plik na pendrive/NAS/dysku ma taką ścieżkę to u mnie TV passthrough czy to przez HDMI czy SPDIF do ampli robi.
Zacinki miewa jeśli obraz mam w wyższej rozdzielczości niż HD i dźwięk 'powyżej' DTS.
 

Miyagi

Member
Moje oba TV Philips trzymają wszystkie ustawienia po aktualizacji do OREO. Macie pecha. No i jednemu tu szarpie ... Nic mi nie szarpie kolego.
" ... widać właśnie w pogodzie na tvn "
Tekst roku. Kto Ci to napisał ?


OREO jest mocno okrojoną wersją systemu Android TV w porównaniu do wersji 7.00.
Zalecam YT z rosyjskimi mistrzami. To co robią i pokazują na YT to mistrzostwo świata ...
Tymczasem na polskich forach ciągle piszą jacyś "amatorzy", że Android ślimaczy i zacina. Tak mają w instrukcji ...


Po pierwsze jak tobie wszystko chodzi ok to się ciesz.Ja poprostu wyraziłem swoją opinie i widze co się dzieje na ekranie i czy wszystko jest ok.Po drugie kilka osób pisało i dało przykład pogody na tvn, że obraz lekko przycina.Podejrzewam że ma to związek z tym że prezenter stoi na tle telebimów i obraz jakoś się przekłamuje.Sytuacja nieraz też ma przypadek na C+ w lidze +extra.W filmach albo w meczach nie ma takich sytuacji i wszystko jest ok.A co niby ruscy robią z androidem?? Podaj jakiś link.
 

inuictus

Member
Zaktualizowany do Oreo. Większych zmian w obrazie nie widzę, nadal jest dobrze. Ustawień u mnie nie gubi.

Oglądam właśnie LM.

b9bbff8ba89bdbe31cf971be196142c2.jpg

de3ef396ab0f16ff440b8b6aef872609.jpg

c652497fdda40be0dbfe87076017b4e8.jpg
 

philipstv

New member
Po pierwsze jak tobie wszystko chodzi ok to się ciesz.Ja poprostu wyraziłem swoją opinie i widze co się dzieje na ekranie i czy wszystko jest ok.Po drugie kilka osób pisało i dało przykład pogody na tvn, że obraz lekko przycina.Podejrzewam że ma to związek z tym że prezenter stoi na tle telebimów i obraz jakoś się przekłamuje.Sytuacja nieraz też ma przypadek na C+ w lidze +extra.W filmach albo w meczach nie ma takich sytuacji i wszystko jest ok.A co niby ruscy robią z androidem?? Podaj jakiś link.
Na Oled 65pus903 też taka sama sytuacja z tvn
 

vvlad

New member
U mnie po aktualizacji trzyma ustawienia.
Za to po ustawieniu kanałów naziemnych, a później sat pojawia mi się co jakiś czas w lewym górnym rogu napis "Other" i za cholere nie wiem jak to wyłączyć, dopiero restart androida pomaga...
 

mr_roba

Member
Na Oled 65pus903 też taka sama sytuacja z tvn



Ja mam OLED803 i wszystko chodzi płynnie - oglądam dużo piłki nożnej oraz PS4. Osławione TVN wygląda wyśmienicie bez żadnego klatkowania czy opóźnień. Nie wiem z czego to wynika. Ja mam wszystkie ulepszacze wyłączone. Wystarczy coś włączyć to różnie to bywa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

koniefka

New member
U mnie też wszystko chodzi płynnie. Specjalnie włączyłem dzisiaj pogodę na TVN i nie zauważyłem absolutnie żadnego przycinania ani smużenia. Może to kwestia kalibracji. Ustawień też nigdy mój TV nie gubił. Teraz oglądam mecz na TVP1 i też wszystko OK. Żadnego smużenia, nawet bandingu nie widać. Oby tak dalej.
 

hugon2

New member
A propos problemu z szalejącymi ustawieniami obrazu, gubieniem kolorów itp. Fajnie jakby komuś udało się utworzyć takiego loga z błędami. Dostałem taką instrukcję z Pilipsa:

Bardzo proszę o przesłanie logów telewizora (poniżej instrukcja). Jeśli tylko je od Pana otrzymam skieruję sprawę do eskalacji, aby inżynierowie zbadali Pana sprawę i znaleźli rozwiązanie. Bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na dostarczenie rozwiązania.


Sytuacja

Telewizor wykazuje pewne problemy z funkcjonowaniem, aby je rozwiązać, należy dostarczyć logi systemowe do dalszego badania.

Lista kontrolna

Upewnij się, że:

? Klient posiada pusty nośnik pamięci USB sformatowany w systemie plików FAT.

? Komputer osobisty z portem USB jest dostępny do utworzenia pliku na nośniku pamięci.

? Żadne inne urządzenia USB nie są podłączone do telewizora.

Odpowiedź


Aby utworzyć logi na nośniku USB podłączonym do telewizora, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


1. Podłącz nośnik pamięci USB do komputera.

2. Utwórz 2 nowe pliki o nazwie "TPVisionDebug.cookie" i "enable_log2usb" (Bez żadnego rozszerzenia plików) w katalogu głównym nośnika pamięci USB (Nie twórz żadnych folderów).

(Alternatywnie, gotowe pliki można pobrać z poniższych linków i skopiować na nośnik pamięci)

https://app.box.com/s/w5wypftilxs73wh4619nyq6sotksr6vd

https://app.box.com/s/3gh74y5tj017qfaq6j2t74r0ssxzgyri

3. Odłącz nośnik pamięci USB od komputera i podłącz go do portu USB w telewizorze.

4. Zapisywanie logów rozpocznie się automatycznie, gdy nośnik pamięci USB zostanie rozpoznany przez telewizor.

5. Gotowe! Nie odłączaj nośnika pamięci USB, dopóki problem nie pojawi się ponownie.


Uwaga

Upewnij się, że żadne inne urządzenia USB nie są podłączone do telewizora podczas zapisywania logów na nośniku pamięci USB. Urządzenia takie jak dyski twarde (Używane do celów nagrywania lub przechowywania multimediów / aplikacji) mogą zakłócać działanie, dlatego ważne jest, aby je tymczasowo rozłączyć.


Jak bezpiecznie usunąć nośnik pamięci USB i udostępnić plik logów?

Gdy problem pojawi się ponownie, a plik logów będzie gotowy do udostępnienia zespołowi pomocy technicznej Philips TV, wykonaj następujące czynności:

1. Bezpiecznie odłącz urządzenie USB od telewizora, naciskając szybko następujące klawisze na pilocie:

"4", "5", "6", "7", "8", "9", "INFO"

(Lub, jeżeli na pilocie nie ma przycisku "INFO": "4", "5", "6", "7", "8", "9", "BACK").

2. Na ekranie pojawi się komunikat "Teraz można bezpiecznie odłączyć nośnik pamięci USB"

(Komunikat może pojawić się po kilku sekundach - jeśli nie, przełącz telewizor w tryb gotowości na 1 minutę przed odłączeniem nośnika pamięci USB).

3. Odłącz nośnik pamięci USB od telewizora.

4. Udostępnij pliki logów zespołowi pomocy technicznej Philips TV (Np. odpowiedź na wiadomość e-mail na temat istniejącej otwartej sprawy, podając hiperłącze do pobrania plików z usługi udostępniania plików, takich jak WeTransfer, OneDrive, DropBox, GoogleDrive, itp.).

Przykład plików do udostępnienia (Zawartość może się różnić w zależności od modelu telewizora, należy udostępnić wszystkie nowo utworzone pliki w katalogu głównym lub w podświetlonych folderach):

2vdshsn.jpg


Uwaga

W przypadku problemów lub wątpliwości dotyczących udostępniania dzienników, skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej Philips TV, aby uzyskać dalsze porady.
Zaleca się zapisanie całej zawartości nośnika pamięci USB w pojemniku na pliki (np. Folder ZIP) i udostępnienie całego archiwum.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

patee

New member
Witam,
czy ktoś podpowie jak ustawić KODI albo Plex, żeby odtwarzało w 4k?

Cały czas maksymalnie co mi podaje to 1080p..
 

mr_roba

Member
Witam,
czy ktoś podpowie jak ustawić KODI albo Plex, żeby odtwarzało w 4k?

Cały czas maksymalnie co mi podaje to 1080p..


Interface w KODI zawsze jest 1080p. Puść z nośnika zewnetrznego jakiś materiał 4k HDR i powinno iść bez jakichkolwiek dodatkowych ustawień. U mnie odtwarzają się takie materiały na deafultowych ustawieniach. Choć po instalacji Oreo wszystko śmiga na wbudowanym odtwarzaczu więc Kodi poszło w odstawkę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

DJ82

Member
Mam ostatnio problem z kinem domowym JBL BAR 5.1 - po wyłączeniu TV pojawia się napis MUTE i tak całą noc świeci... mam wrażenie że dzieje się tak od aktualizacji do OREO - ma ktoś podobnie??
 
Do góry