Bardzo proszę o przesłanie logów telewizora (poniżej instrukcja). Jeśli tylko je od Pana otrzymam skieruję sprawę do eskalacji, aby inżynierowie zbadali Pana sprawę i znaleźli rozwiązanie. Bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na dostarczenie rozwiązania.
Sytuacja
Telewizor wykazuje pewne problemy z funkcjonowaniem, aby je rozwiązać, należy dostarczyć logi systemowe do dalszego badania.
Lista kontrolna
Upewnij się, że:
? Klient posiada pusty nośnik pamięci USB sformatowany w systemie plików FAT.
? Komputer osobisty z portem USB jest dostępny do utworzenia pliku na nośniku pamięci.
? Żadne inne urządzenia USB nie są podłączone do telewizora.
Odpowiedź
Aby utworzyć logi na nośniku USB podłączonym do telewizora, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Podłącz nośnik pamięci USB do komputera.
2. Utwórz 2 nowe pliki o nazwie "TPVisionDebug.cookie" i "enable_log2usb" (Bez żadnego rozszerzenia plików) w katalogu głównym nośnika pamięci USB (Nie twórz żadnych folderów).
(Alternatywnie, gotowe pliki można pobrać z poniższych linków i skopiować na nośnik pamięci)
https://app.box.com/s/w5wypftilxs73wh4619nyq6sotksr6vd
https://app.box.com/s/3gh74y5tj017qfaq6j2t74r0ssxzgyri
3. Odłącz nośnik pamięci USB od komputera i podłącz go do portu USB w telewizorze.
4. Zapisywanie logów rozpocznie się automatycznie, gdy nośnik pamięci USB zostanie rozpoznany przez telewizor.
5. Gotowe! Nie odłączaj nośnika pamięci USB, dopóki problem nie pojawi się ponownie.
Uwaga
Upewnij się, że żadne inne urządzenia USB nie są podłączone do telewizora podczas zapisywania logów na nośniku pamięci USB. Urządzenia takie jak dyski twarde (Używane do celów nagrywania lub przechowywania multimediów / aplikacji) mogą zakłócać działanie, dlatego ważne jest, aby je tymczasowo rozłączyć.
Jak bezpiecznie usunąć nośnik pamięci USB i udostępnić plik logów?
Gdy problem pojawi się ponownie, a plik logów będzie gotowy do udostępnienia zespołowi pomocy technicznej Philips TV, wykonaj następujące czynności:
1. Bezpiecznie odłącz urządzenie USB od telewizora, naciskając szybko następujące klawisze na pilocie:
"4", "5", "6", "7", "8", "9", "INFO"
(Lub, jeżeli na pilocie nie ma przycisku "INFO": "4", "5", "6", "7", "8", "9", "BACK").
2. Na ekranie pojawi się komunikat "Teraz można bezpiecznie odłączyć nośnik pamięci USB"
(Komunikat może pojawić się po kilku sekundach - jeśli nie, przełącz telewizor w tryb gotowości na 1 minutę przed odłączeniem nośnika pamięci USB).
3. Odłącz nośnik pamięci USB od telewizora.
4. Udostępnij pliki logów zespołowi pomocy technicznej Philips TV (Np. odpowiedź na wiadomość e-mail na temat istniejącej otwartej sprawy, podając hiperłącze do pobrania plików z usługi udostępniania plików, takich jak WeTransfer, OneDrive, DropBox, GoogleDrive, itp.).
Przykład plików do udostępnienia (Zawartość może się różnić w zależności od modelu telewizora, należy udostępnić wszystkie nowo utworzone pliki w katalogu głównym lub w podświetlonych folderach):
Uwaga
W przypadku problemów lub wątpliwości dotyczących udostępniania dzienników, skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej Philips TV, aby uzyskać dalsze porady.
Zaleca się zapisanie całej zawartości nośnika pamięci USB w pojemniku na pliki (np. Folder ZIP) i udostępnienie całego archiwum.