Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

bobtong

Member
Nie polecam tego Tv po kilku miesiącach użytkowania pojawił się kurz na matrycy . Sprawa zgłoszona do serwisu który odezwał się po ponad tygodniu metodą SMS. Nie zgodziłem się z racji przedstawionego terminu który ma wynosić 3 tygodnie oraz metody naprawy czyli czyszczenie, jakby nie mogli wymienić na nowy[emoji34]
Ma ktoś jakieś pomysły co zrobić ???. Tv zakupiony na forum nie ma sensu pisać że mogłem kupić w sprawdzonym źródle z resztą pan Kiki totalnie olał sprawę i w ogóle nie odpisuje na wiadomości

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

PiotrekZas

Member
Witam.
Podziękowania dla Marka !!! TV jak najbardziej działał tak jak powinien. Okazało się że soundbar LG "zawiesił" się na stereo. Chyba źle zniósł rozstanie z TV LG :) . Pomógł powrót do ustawień fabrycznych w soundbar'ku.
 

Master-78

Member
Aktualne informacje nt. naprawy mojego TV, który rozbili pracownicy Serwisu PHILIPS:

STATUS NAPRAWY: 1311174
NR SERYJNY: FZ1A1821058820

Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Zakończona]
Opis naprawy: Naprawa panele - wymiana OC + wymiana ramki Wymiana LOGO i IR

ZDECYDOWANIE NIE PODOBA MI SIĘ TAKIE ZAŁATWIENIE SPRAWY...


I jeszcze sprzed chwili odpowiedź serwisanta:
[FONT=&quot]"Witam,[/FONT] [FONT=&quot]Zostały naprawione uszkodzone komponenty – lista w opisie naprawy.[/FONT]
[FONT=&quot]Nie wymienimy na nowy TV ponieważ nie jest to konieczne – TV jest sprawny. [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Pozdrawiam"[/FONT]

KiKi - masz może pod ręką informacje, jak z odpowiedzialnością w takim przypadku?
Nie uśmiecha mi się znowu tłuc się z prawnikami, ale chyba będę musiał ponownie sprawy załatwiać i po sądach latać... :-(
 

Attachments

  • Phil8102-ZD.JPG
    Phil8102-ZD.JPG
    27,7 KB · Wyś: 312
Ostatnia edycja:

MartesPL

New member
Aktualne informacje nt. naprawy mojego TV, który rozbili pracownicy Serwisu PHILIPS:

STATUS NAPRAWY: 1311174
NR SERYJNY: FZ1A1821058820

Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Zakończona]
Opis naprawy: Naprawa panele - wymiana OC + wymiana ramki Wymiana LOGO i IR

ZDECYDOWANIE NIE PODOBA MI SIĘ TAKIE ZAŁATWIENIE SPRAWY...


I jeszcze sprzed chwili odpowiedź serwisanta:
[FONT=&quot]"Witam,[/FONT] [FONT=&quot]Zostały naprawione uszkodzone komponenty – lista w opisie naprawy.[/FONT]
[FONT=&quot]Nie wymienimy na nowy TV ponieważ nie jest to konieczne – TV jest sprawny. [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Pozdrawiam"[/FONT]

KiKi - masz może pod ręką informacje, jak z odpowiedzialnością w takim przypadku?
Nie uśmiecha mi się znowu tłuc się z prawnikami, ale chyba będę musiał ponownie sprawy załatwiać i po sądach latać... :-(
Ja bym takiego sprzętu po naprawie nie odebrał i podobnie jak Ty dochodziłbym swoich praw w sądzie. Telewizor zniszczyli sami i naprawa? To jest kpina!
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja bym takiego sprzętu po naprawie nie odebrał i podobnie jak Ty dochodziłbym swoich praw w sądzie. Telewizor zniszczyli sami i naprawa? To jest kpina!

Dlatego zakupiłem SAMSUNGA.
Serwis i wypięcie się na klienta żenujące.
KIKI zamiast sprzedażą niedługo będzie zajmował się reklamacjami.
Powodzenia...
 

MartesPL

New member
Dlatego zakupiłem SAMSUNGA.
Serwis i wypięcie się na klienta żenujące.
KIKI zamiast sprzedażą niedługo będzie zajmował się reklamacjami.
Powodzenia...
Zgadzam się również poprzednio miałem tv ze stajni samsunga i nie miałem żadnych problemów, tutaj już mój tv odwiedził serwis i trwało to miesiąc czasu! Niestety czytając opinie też na tym forum mogę się obawiać, że trafi tam ponownie.
 

Master-78

Member
...Serwis spuszcza mnie uprzejmie na drzewo - mam dzwonić na infolinię i tam zgłaszać żądanie wymiany (z tyt. art. 415 Kodeksu Cywilnego).
Nr infolinii nie podają, bo nie znają...
'Podoba' mi się bardzo profesjonalne i pro-klienckie podejście => 'Klient nasz cham'...?
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Nie rozumiem takiego podejścia. Wiedząc jaką siłę mają teraz media społecznościowe i takie fora dalej nie szanuje się klienta końcowego. Zamiast załatwić sprawę "po ludzku" żeby gość był zadowolony, że sprzęt został wymieniony na nowy to teraz na siłę będą wciskać naprawiony. O całej akcji wie już pewnie kilkaset osób :) i jeżeli 10 z nich z tego powodu zrezygnowało z zakupu tv Philipsa to są (producent/sprzedawca) przegrani :)
 

Master-78

Member
Czołem KiKi,

Wiadomość na PW wysłana - dane (nr RMA, nr seryjny TV) także podałem.
Ramka/obudowa jak i cała reszta w momencie pakowania TV były w stanie idealnym - sprzęty u mnie zawsze są szanowane i zadbane. Uszkodzenia spowodował upadek (z winy pracowników serwisu).
Niestety żona nie zrobiła większej ilości zdjęć, a szkoda.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/d5b53faeda4ed9b0


Jak widać - poza matrycą, tak logo Philips, port IR, powgniatana/powyginana ramka, odkształciła się też obudowa nieco z tyłu. Trudno stwierdzić na bazie fotki, co zadziało się z resztą wnętrza i tyłu telewizora. Matryca jak widać - uszkodzona - dlatego TV nie włączali już.
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
Lepsze na pewno są jaśniejsze kolory które odbijają światło - ciemne jak wiadomo je pochłaniają i nie ma tego efektu ale i tak jest git :eek:k:
 
Do góry