Aktualne informacje nt. naprawy mojego TV, który rozbili pracownicy Serwisu PHILIPS:
STATUS NAPRAWY: 1311174
NR SERYJNY: FZ1A1821058820
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Zakończona]
Opis naprawy: Naprawa panele - wymiana OC + wymiana ramki Wymiana LOGO i IR
ZDECYDOWANIE NIE PODOBA MI SIĘ TAKIE ZAŁATWIENIE SPRAWY...
I jeszcze sprzed chwili odpowiedź serwisanta:
[FONT="]"Witam,[/FONT] [FONT="]Zostały naprawione uszkodzone komponenty – lista w opisie naprawy.[/FONT]
[FONT="]Nie wymienimy na nowy TV ponieważ nie jest to konieczne – TV jest sprawny. [/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Pozdrawiam"[/FONT]
KiKi - masz może pod ręką informacje, jak z odpowiedzialnością w takim przypadku?
Nie uśmiecha mi się znowu tłuc się z prawnikami, ale chyba będę musiał ponownie sprawy załatwiać i po sądach latać...