Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Master-78

Member
Żona się wkurza, bo jej seriale mają teraz zakończenia sezonów :)
Tak, nr RMA znany. TV przed godziną pojechał na serwis...
Zastępczego sprzętu nie oferują :)
 

Master-78

Member
Piknie Panocki pooświetlane :-D
Nie byłem fanem tych światełek i ambilighta. Żona tym bardziej.
Niemniej udało mi się ją przekonać i od jakiegoś czas zamiast włączoneg światła/lampy, wystarczał ambilight :-D

Mój TV wczoraj został (w stanie nienaruszonym) odebrany do naprawy.
Panowie (mili i uprzejmi) Serwisanci przyjechali ze swoim opakowaniem, sami spakowali TV i wyszli.

Żona usłyszała huk na korytarzu, wyszła i ujrzała jak Serwisanci zbierają na klatce schodowej mój TV - wypadł im dołem z kartonu...

Panowie serwisanci po rozmowie z Żoną z zgodzili się wrócć do mieszkania, rozpakowali TV i stwierdzili, że "tylko nieznacznie uszkodził się element dekoracyjny z logo Philips".
mŻonka moja jednak poprosiła o podłączenie TV do sprzętu celem sprawdzenia, czy faktycznie działa i tylko logo Philips pod ekranem uległo uszkodzeniu.
Niestety nie dało się już tago zrobić - zbiciu uległa matryca, a uszkodzeniu uległy inne elementy obudowy, a najprawdopodobniej także elektroniki TV...
Po krótkiej rozmowie Panowie zgodzili się dopisać na dokumentach (FV zakupu), że TV "uległ uszkodzeniu przez serwis Philips'... :( :eek: Spakowali ponownie co zostało i pojechali...

Napisałem e-maila do Serwisu, załączyłem foto i grzecznie czekam co będzie dalej, czy podejdą profesjonalnie i dostarczą nowy, nieuszkodzony sprzęt, czy dostanę podpicowany TV po naprawie.
 

Attachments

  • IMG_20181119_120810.jpg
    IMG_20181119_120810.jpg
    341 KB · Wyś: 96
Ostatnia edycja:

DJ82

Member
Dobre typy... jakby ich nie zawróciła to dopiero byłyby cyrki - teraz wg mnie powinieneś dostać nowy egzemplarz...

Wiadomo coś na temat nowego Androida - jakieś daty?? listopad się kończy i nic nie słychać...
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
No ładnie - gratulacje za zgrabność serwisantów :fool:
Teraz tylko NOWY egzemplarz - ja nie odbierałbym naprawionego.
 

Master-78

Member
Serwis odpisał mi przed chwilą - 'W takim razie oczywiście naprawa będzie na nasz koszt – Państwo otrzymacie w pełni sprawny TV po naprawie."

Jeśli sprzęt będzie nosił ślady upadku, to nie odbiorę, ale trudno będzie to stwierdzić, jeśli wymienią ramkę/elementy obudowy.
Zgadzam się, że w tym przypadku wymiana na nowy była by zasadna.
TV nie przepracował zbyt wielu godzin u mnie od lipca i był praktycznie nowy...
 

Master-78

Member
Tej wersji się trzymamy - powinno za tydzień być wiadomo.
KiKi - jeśli masz wgląd w historię/działania u Phil'a, to na priv poszedł nr RMA.
 

MartesPL

New member
Witam
Może warto było by podać tu na forum numer seryjny tego telewizora ewentualnie datę produkcji? Żeby przypadkiem komuś innemu go potem nie wcisli już po naprawie jako nowy.
Miałem kiedyś podobna sytuację z innym sprzętem i właśnie po forum okazało się, że dostałem rzecz naprawiona a nie wedle ustaleń nowa. Powszechne praktyki różnych firm.
 

Master-78

Member
Czołem,

SN mojego TV - 6PUS8102/12:
FZ1A1821058820

Zobaczymy co zwrócą :) Za ok. tydzień powinno być wiadomo.
Zgadzam się z tym, że w takim przypadku, NOWY, wolny od wad to podstawa.
Miałem już podobne historie z innym sprzętem - był po upadku naprawiony, ale elektronika (krzem, luty, połączenia) niestety słabo znoszą upadki i tamten sprzęt był bardzo problematyczny i świrował na potęgę...
 

MartesPL

New member
Zgadza się pozatym upadek nie był z Twojej winy i powinni wziąć za to pełną odpowiedzialność, o nowy jestem raczej spokojny bardziej obawiam się, że Twój pojedzie do kogoś nieświadomego jako właśnie nowy tv, istnieje takie ryzyko bo firmy nie lubią tracić dlatego pytałem o numer, datę produkcji jego znasz? też była na naklejce. Na mój tv z naprawy czekałem prawie cały miesiąc co nie jest fajne.
 

Master-78

Member
Sprawdzę czy mi żona podesłała foto z naklejki kiedy za pierwszym razem zgłaszałem przez czat problemy do serwisu.
Ew. zerknę w weekend czy na opakowaniu (karton) gdzieś będą te dane. (Karton mój został - ze względu na rozmiar wywiozłem go do Rodziców).
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
hej. Jak tryb ambi sprawia wam najwiecej radochy? Ja ciagle sie waham miedzy standard a wciagajacy. Chodzi oczywiscie o ogladanie w nocy i bez hue. Jakies sugestie?
 

PiotrekZas

Member
Witam wszystkich.
Wreszcie mam 65pus8102 :) TV chodzi pięknie.
Wielkie dzięki Kiki, no i wszystkim którzy mi doradzali.
Jeszcze się bawię z ustawieniami ale nie mogę przeskoczyć jednego problemu.
Soundbar LG kiedy był podłączony do TV LG miał ustawienia Cinema, Concert, full bass itp. i puszcza mi 4.1 mimo że źródło było stereo. Teraz z Philipsem mam tylko ustawienie "bypass" i niestety tylko 2.1. Ze wszystkich źródeł tj. YouTube, pendrive, TV. Jeżeli ktoś zna rozwiązanie to please pomóżcie.
Opisze co mam. Mam kabel optyczny i parę hdmi. TV 65pus8102 - wiadomo jakie wej/wyj, listwa LG z 2x hdmi in, 1x hdmi out z arc i wej. optyczne. Dekoder evobox cyfrowego Polsatu.
Z góry dzięki za pomysły.
 
Do góry