Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

bobtong

Member
Czy ktoś może podłączal sprzęt audio do tego TV przez hdmi arc? Będzie 5.1? Czy na wszystkich portach?

Czy lepiej optykiem? Tylko że słyszałam że przez optyk idzie max stereo...

Przez BT faktycznie nie działa. Próbowałam podłączyć Subwoofer który był w zestawie z 47PFS7509 ale się nie da.
Przez optyk idzie maksymalnie 5.1.
Jeżeli podłączysz sprzęt bezpośrednio do TV to optyk ci wystarczy, ponieważ 8102 nie obsługuje wyższego pasma niż 5.1

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

szybal

Banned
A skoki na Bublu Philipsa ogląda się tak :)
 

Attachments

  • 20180318_180435.jpg
    20180318_180435.jpg
    25,6 KB · Wyś: 87

SEBOL74

Member
Bez reklam
Z S7 wysyłasz wszystko poprzez Chromecast w czasie rzeczywistym.

KIKI- pytanie: czy wystarczy tylko zainstalowac apke np. google cast w tel? czy trzeba zakupic tez urzadzenie tego typu do TV? w instruckcji nic nie pisza o zakupie "casta" i podlaczeniu do tv.
i czy mozna za pomoca tej apki przesylac pliki do TV (np. zdjecia) czy tylko mozna ogladac materialy z tel na duzym ekranie?

Z gory dzieki
 

bioder

New member
Witam
Od 18.12.2017r jestem posiadaczem Philipsa PUS8102/12. Niestety od niedawna pojawił się problem jaśniejszych migających pasów na ekranie.
Efekt ten jest średnio widoczny podczas oglądania seriali bądź filmów, ale podczas oglądania meczy jest nie do zniesienia.

Czy jest to podstawa do reklamacji?
Film z ww efektem(widać dokładnie o co chodzi na szarym tle menu):
h***s://drive.google.com/file/d/1jWEWFGl8UX-SyPeUdSpsICf31LnXyhdJ/view?usp=sharing
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Witam
Od 18.12.2017r jestem posiadaczem Philipsa PUS8102/12. Niestety od niedawna pojawił się problem jaśniejszych migających pasów na ekranie.
Efekt ten jest średnio widoczny podczas oglądania seriali bądź filmów, ale podczas oglądania meczy jest nie do zniesienia.

Czy jest to podstawa do reklamacji?
Film z ww efektem(widać dokładnie o co chodzi na szarym tle menu):
h***s://drive.google.com/file/d/1jWEWFGl8UX-SyPeUdSpsICf31LnXyhdJ/view?usp=sharing

witam
rozumiem ze masz na mysli efekt bandingu? Ja tez uzytkuje tv od 3 m-cy i ten efekt tez jest jakby teraz bardziej zauwazalny. Na poczatku zero tego efektu. Faktycznie jest to zauwazalne podczas meczow przy szybszym ruchu kamery. Aczkolwiek przy materialach 4K tego nie widac albo wrecz minimalnie. Z reszta ja mam traume po LG 65SJ800V gdzie pasy byly widoczne nawet w statycznym obrazie, wiec moze na sile szukam tego efektu ale to juz zboczenie po poprzednim TV (pewnie bym znalazl banding w OLEDZIE ;) ). W kazym razie cenna twoja uwaga - bede uwaznie obserwowac swojego.
Nie moge otworzyc twojego linka. Mozesz go jeszcze raz podac w jakies innej , aktywnej formie?

Pozdr.
 

bioder

New member
Dzięki za zainteresowanie.
W linku na początku należy zmienić *** na ttp, do tej pory tylko czytałem forum i nie mogłem normalnie dodać linku bez napisania 5 postów.
Nie wiem czy to można nazwać bandingiem. Problem zauważyłem po aktualizacji. Na początku w ogóle nie było tego efektu, obraz był krystalicznie czysty. Wydaje mi się że z dnia na dzień problem się nasila i jest widoczny na całym ekranie w postaci migających z różną częstotliwością prześwietleń ekranu w stałych miejscach niezależnie czy na ekranie są gwałtowne ruchy kamery czy statyczny obraz.
Zgłosiłem reklamacje do RTVEUROAGD. Sprawę przekazali do serwisu w celu zdiagnozowania usterki. Po wizycie serwisanta dam znać co stwierdził.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Dzięki za zainteresowanie.
W linku na początku należy zmienić *** na ttp, do tej pory tylko czytałem forum i nie mogłem normalnie dodać linku bez napisania 5 postów.
Nie wiem czy to można nazwać bandingiem. Problem zauważyłem po aktualizacji. Na początku w ogóle nie było tego efektu, obraz był krystalicznie czysty. Wydaje mi się że z dnia na dzień problem się nasila i jest widoczny na całym ekranie w postaci migających z różną częstotliwością prześwietleń ekranu w stałych miejscach niezależnie czy na ekranie są gwałtowne ruchy kamery czy statyczny obraz.
Zgłosiłem reklamacje do RTVEUROAGD. Sprawę przekazali do serwisu w celu zdiagnozowania usterki. Po wizycie serwisanta dam znać co stwierdził.

A to faktycznie inny problem. Cos na pewno musi byc nie tak. Powodzenia z reklamacja. Daj znac.
Pozdr
 
Do góry