Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Ataszek

Active member
Bez reklam
Ciekawe stwierdzenie ! Zaraz mnie posądzisz o to że jestem pracownikiem serwisu :hihi:
Rozumiem że masz żal do całego świata że trafiłeś na wadliwy egzemplarz ale bez przesady ***** To tylko TV !!! Są ważniejsze rzeczy w życiu.
Edit : sprawdziłem i jest 50 stron z Twoim problemem :razz:


2018-03-15 16:16 Edytowano przez administrację
 
Ostatnia edycja:

DzaceQ

Banned
i 50 stron z Twoimi głupimi odpowiedziami daj Pan spokój, masz dobry ciesz się i nie udzielaj. Swoją drogą jak masz taka super sztukę to czemu z niej nie korzystasz tylko siejesz zamęt, w tym momencie forum dotyczy słownej przepychanki z Twoim udziałem. Ja nie neguje Twoich postów więc jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to zajmij się swoimi sprawami, tak jak mówiłem dalsza konwersacja z Tobą jest bezsensowna. Pozdrawiam.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
ikony "ciemna moc" i "avatar". pelno w was hejtu i jadu. zarzucacie koledze dzaceQ marudzenie i narzekanie i monotematycznosc. W rzeczywistosci robicie to samo ciagle piszac "miodzio", "super" itd, itd. Facet ma problem a wy potraficie tylko szydzic. Brak wam merotycznosci! Cieszcie sie ze nie macie takich problemow. A moze do czasu tylko!? Powtarzam po raz wtory...tez naleze do"zadowolonych" odbiorcow tego tv ale sie tym nie pałam bo czar moze w kazdej chwili prysnac. To jest ogolne forum i kazdy ma prawo wystawiac rozne opinie!!!! Nie zycze wam tego ale jak kiedys ten wasz "miodzio" zrobi sie w kwas to przydadza sie wam rozwiazania i doswiadczenia kolegi dzaceQ. Ja tez kupilem w euro rtv i tez jestem zadowolony bo przywiezli mi nawet w wilgilie !!! ale to nie znaczy ze kazdy sklep w calej Polsce dziala tak samo! troche pokory !
 

DzaceQ

Banned
Dzięki SEBOL74 za zrozumienie, też tak właśnie myślę, że może się komuś to przydać ja naprawdę mam co do roboty a moje wywody mają na celu ukazanie ścieżki problemu procedury reklamacyjnej, oby jednak nikt nie musiał z niej korzystać.
PS. Mój też przywieźli w wigilię.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Każdy może opisać własne odczucia i nie tylko CI nie zadowoleni, ale również Ci zadowoleni. Jak ktoś jest zadowolony to odczytujesz jako hejt ?
Naprawdę ?
Pierwszy raz się spotykam z takim określeniem.
 

Robsto

Member
Ja wciąż się zastanawiam nad zakupem, ale również uważam że kilkadziesiąt stron uwag w stylu - a teraz mam taki status naprawy a teraz to Philipsa nigdy w życiu - to przesada. Całkowicie Cię kolego rozumiem, ale poczekaj na finał sprawy - opisz sytuację w jednym poście i wtedy wszyscy skomentują, a nie wciąż bijesz pianę wyrzucając zrozumiałe, ale nadmierne i wciąż powtarzające się negatywne emocje. Naprawdę nie sądzę, żeby ktoś na tym forum źle dla Ciebie życzył, po prostu trochę mniej tego ja ja ja ja.


Wysłane za pomocą Tapatalk
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
kiki, chyba nie jestes na biezaco. bo chyba do mnie pijesz. wyrywasz z kontekstu wygodne dla siebie. W ktorym miejscu widzisz ze pisze o hejcie tzw "zadowolonych"??? Sam do nich naleze przeciez. Chodzi mi o reakcje tych "zadowowlonych" ktorzy gnebia tego niezadowolonego. Przejrzyj na spokojnie ostatnie wpisy zanim mi cos zarzucisz. Pozdr. "zadowolony" z Philipsa 8102.
 

szybal

Banned
Witam
8102 plus HUE nawet w pochmurne poranki cieszy oko polecam wszystkim nie zdecydowanym.
Na początek mostek i taśma HUE a potem można dokładać dowolne oświetlenie.
 

Attachments

  • 20180314_072900.jpg
    20180314_072900.jpg
    29,3 KB · Wyś: 112

Ataszek

Active member
Bez reklam
Widzę że nie ma sensu "kopać się z koniem" !

Szybal - fajnie to wygląda - u mnie listwa LED ale bez bloom (przynajmniej narazie :razz:)
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Szybal świetnie wygląda to podświetlenie.
Jeśli chodzi o posty kol. DzaceQ ja czytam z ciekawością i ze strachem by w moim egzemplarzu nic się nie stało, jeśli serwis jest taki jak wynika z tematu. Trzymam kciuki za powodzenie naprawy ew. może wymienią jak coś uszkodzili? dobrze obejrzyj przy odbiorze. Ja ze swojego jestem naprawdę zadowolony, ale o tym już wspomniałem
Pozdrawiam z KRK
 

DzaceQ

Banned
Udało mi się dostać ekspertyze serwisu mimo iż sprzętu nadal nie mam:

"Rutynowa aktualizacja oprogramowania. Widoczne na ekranie zjawisko powstało w wyniku zanieczyszczenia struktury optycznej ekranu przez ciała obce (kurz). Wykonano warunkowe usunięcie wskazanych powyżej ciał obcych"

Umywaja ręce pięknie to nie jest wada fabryczna telewizora tylko ZJAWISKO! Drugi świetny tekst WARUNKOWE! Usunięcie ciał obcych.
Ta sytuacja jest tak absurdalna i ukazuje w jaki sposób klient jest traktowany przez Philips i serwis w Radomiu.
 

Oliviakrk

New member
A ja mam pytanie odnośnie Hdr i 4k. Po podłączeniu do hdmi 1 konsola mi pokazała komunikat że tv nie może wyświetlac 4k hdr. Komunikat pojawia się przy włączaniu Netflixa.

Co mogę mieć źle ustawione?
 

Attachments

  • 20180315_170414.jpg
    20180315_170414.jpg
    30,9 KB · Wyś: 39

Oliviakrk

New member
No komunikat zniknął. I już się nie pojawia... Na tym samym hdmi. Netflix pokazuje 4k I hdr :).

Za to pytanie...jak zmniejszyć jasność?? Suwak jasność nie zmienia wiele...
 
Do góry