Rada 1 bierz poważnie opinie użytkowników tego modelu nie stonki która g wie a dużo pisze.
Możesz rozwinąć myśl ? Źle wybrałem ? Mówisz o tym forum ?
Rada 1 bierz poważnie opinie użytkowników tego modelu nie stonki która g wie a dużo pisze.
Weź odpal kwadracik na YouTube i pomnóż liczbę poziomych przez pionowe wygaszenia -> jest 8*16=128Philips ma 480 !
Bardzo dobrze wybrałeś!Możesz rozwinąć myśl ? Źle wybrałem ? Mówisz o tym forum ?
Bardzo dobrze wybrałeś!
Chodzi o to żeby się nie przejmować opiniami osób które nie mają
tego modelu , a negatywnie piszą bo mają złe doświadczenia z innymi modelami lub serwisem.
Osobiście jestem zwykłym użytkownikiem kolejnego Philipsa więc inaczej na to patrzę dla
mnie to udany model z sprawnym systemem.
Warto też śledzić wpisy osób które mają dużą wiedzę o technicznej stronie danego modelu.
Uff, to dobrze
Do tego gorsza rzecz:
Wczoraj pierwszy raz włączyłem telewizor to na ekranie przez pierwsze 10 minut, pojawiały się dziwne linie, pasy w różnych miejscach + co chwilę ekran mrugał, po "rozgrzaniu" wszystko ustało i TV działa.
Dziś z rana ponownie ta sama sytuacja, ekran mruga i dziwactwa pojawiają się na ekranie przez około 10 minut.
Chyba mnie czeka reklamacja TV ...
Wczoraj (27.01.2018 ) ... kupione w Euro RTV AGDDawno kupiłeś ten telewizor?
Witam,
mam podobny problem z migającym ekranem ale u mnie trwa to koło 1-2 minuty.
Nie wiem czy ktoś maiła podobne problemy i udało się to naprawić?
Gdyby nie ten problem to TV bardzo fajne.
Co do reklamacji, to ma ktoś może doświadczenie z Philipsem jak to sprawnie załatwić?
Na początku myślałem że to wina anteny, ale po podłączeniu xboxa niestety efekt ten sam.Często wina leży po stronie kabla Hdmi
może spróbuj z innym.
Możecie nagrać i zaprezentować tą przypadłość. Dla porównania.