Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To chyba teoria spiskowa.
Najlepiej sprawdzić przed zakupem i problem stresu z głowy.
 

galaxteck

New member
Jeżeli koledzy, którzy posiadają te TV nie mają takich szpar to ja bym zwrócił. Placac kilka tysiecy za TV mozna wymagac zeby byl idealny. A nawet jakby kosztowal 1000 zl to uwazam, ze takich niedorobek nie powinno byc.. Z tego co czytam nie odnotowuje sie kurzu obecnie w tym modelu, ale jezeli po gwarancji sie ujawni to na pewno przez szpare i kto wtedy odpowie?
 

accu

New member
Bez reklam
Teraz sam nie wiem. Zostawić go, czy jechać prosto so salonu I zwracać? Co byście zrobili na moim miejscu?

Witam uprzejmie,

Wydaje się sensowne zwrócić "felerny" telewizor , i może kolejny będzie już "w porządku''.

Jednakże decyzja należy do Ciebie . :neutral:

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak prezentują się łączenia u mnie...
 

Attachments

  • 20180529_173458.jpg
    20180529_173458.jpg
    13,9 KB · Wyś: 28
  • 20180529_173404.jpg
    20180529_173404.jpg
    11,3 KB · Wyś: 32
  • 20180529_173519.jpg
    20180529_173519.jpg
    12,1 KB · Wyś: 25

danonek112

New member
Dzięki wielkie. To mnie utwierdziło, że moja sztuka jedna i druga była felerna. Wychodzi na to, że po ludzie w philipsie dali ciała go składając, a kontrola jakości sprawdzając. No ale cóż... zdarza się. Teraz się zastanawiam, czy brać kolejną, ale tym razem na pewno u kikiego, czy olać, dołożyć i kupić np oleda b7, a może i b8 jak ceny spadną.
 

szybal

Banned
Zrobiłem z lampą tv wisi już prawie 7 miesiąc sprawdziłem latarka żadnych szpar nie widzę.
 

Attachments

  • 20180529_180940.jpg
    20180529_180940.jpg
    19,4 KB · Wyś: 25
  • 20180529_180844.jpg
    20180529_180844.jpg
    20,5 KB · Wyś: 22

maczu

New member
Witajcie.

W załączniku moje "rogi". Kupiony online w żółto czerwonym sklepie rtv :)
 

Attachments

  • IMG_20180529_203839.jpg
    IMG_20180529_203839.jpg
    449,9 KB · Wyś: 28
  • IMG_20180529_203823.jpg
    IMG_20180529_203823.jpg
    616,4 KB · Wyś: 24

kismoMR

New member
Witam
Co do aktualizacji dziś zrobionej zauważyłem zwiększona szybkość reakcji ma pilota oraz na uruchamianie menu

Co do HDR jeszcze zapuzno aby coś powiedzieć

Pozdrawiam

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Dazeq nie pisz w liczbie mnogiej bo jakoś nikogo nie ma tutaj z podobnym problemem - gdyby takowy był w tym modelu to byłby tu wysyp takich informacji.
Swoja droga Ci sie dziwię : Kiki chce wymienić na nowy tv a Ty robisz uniki ale to Twoja sprawa.
HQ150 też czuje hejt z Twojej strony w kierunku Philipsa - nie chce mi sie czytać wszystkich wątków ale czy na inne marki też tak jedziesz ?
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Szybal, dziękuję Ci bardzo za fotki, ale czy mógłbyś je zrobić dokładniejsze? Bo np na tym drugim nie widać za bardzo nic, bo autofocus nie złapał. Najlepiej jak byś zrobił zdjęcie z lampą, żeby go dobrze doświetlić. Prosiłbym również więcej osób o wysłanie zdjęć, żeby mieć jakieś szersze porównanie.
Kiki, to co wpływa na to, że kurz dostaje się pod matrycę? Nie czasem właśnie takie szczeliny? Pytam tak ogólnie, nie konkretnie o ten model
Dodam, że poprzedni model nosił oznaczenie:
FZ1A1820050461 , a nowa sztuka: FZ1A1820050458 - nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale wychodzi na to, że jest to o trzy sztuki starszy model? Może faktycznie składała to jedna i ta sama osoba...
Oba pochodzą z maja 2018




Chlopie, reklamuj. obudowa tej sztuki jest zle sprasowana i tyle. juz wyslalem ci zdjecia ale wysylam ponownie (z innego ujecia - sorki za kurz ale Marysia nie starła) :smile:. Rogi nie powinny odstawac a szpara z boku to jak wielki kanion. nastepnym razem sprawdzaj przy odbiorze. Ja jak odbieralem swoja sztuke to latarka przeswietlilem cala matryce czy nie ma uszkodzen.
 
Ostatnia edycja:

danonek112

New member
Panowie, bez nerwów. Jesteśmy na forum, żeby wymieniać się spostrzeżeniami, radami i wskazówkami. Nie przekształcajmy tego w nienawiść :)
Co do mojej spawy. Uczulam wszystkich, żeby nie odbierać produktów od dostawców, jeśli coś jest nie tak. Po prostu nie i koniec. Ja odebrałem, a dostawca w formularzu napisał moje uwagi do produktu. Okazało się, że sam sobie narobiłem problemów. Zaakceptowałem jego stan i nie chcieli mi zwrócić moich pieniędzy w sklepie. Na szczęście kurierzy nie dali wpisu do systemu , że odebrałem już produkt i zdążyli wklepać, że go nie odebrałem i czekam na ponowny rozwóz. Cóż- może teraz mi się trafi dobra sztuka.

A tak swoją drogą, tow sklepie mi mówili, że musiałem mieć niezłego pecha, że trafiłem na dwie sztuki z rzędu z tej samej serii, bo one wszystkie idą z centrali gdzieś w Poznaniu bodajże.
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Co do mojej spawy. Uczulam wszystkich, żeby nie odbierać produktów od dostawców, jeśli coś jest nie tak. Po prostu nie i koniec. Ja odebrałem, a dostawca w formularzu napisał moje uwagi do produktu. Okazało się, że sam sobie narobiłem problemów. Zaakceptowałem jego stan i nie chcieli mi zwrócić moich pieniędzy w sklepie. Na szczęście kurierzy nie dali wpisu do systemu , że odebrałem już produkt i zdążyli wklepać, że go nie odebrałem i czekam na ponowny rozwóz. Cóż- może teraz mi się trafi dobra sztuka.

Witam uprzejmie,


" Mówi się do trzech razy sztuka " .


Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:
Do góry