Miałeś rację, nigdy więcej w życiu Philipsa i juz pomijam fakt, że sprzęt się zepsuł bo to się zdarza, tylko właśnie fakt robienia z ludzi idiotow wpieranie, że czarne jest białe, brak ponoszenia odpowiedzialności za wypuszonego z fabryki bubla. Wmawiać nie będą bo póki nie będę miał oficjalnego od nich pisma, sprzętu nie odbiorę gdyż dalej nie wiem na jakiej podstawie prawnej był naprawiony.
Fakt - sprawa jest lekko mówiąc "śmierdząca" - wg. mnie również sklep jest nie fair i umywa ręce.
Ja trafiłem na bardzo dobry egzemplarz a też kupiłem u nich - nawet zwrócili mi koszt dostarczenia gdyż przewoźnik nie dostarczył go w założonych ramach czasowych (spóźnił się o 2h)
Co do serwisu to z każdą marką jest podobnie - nie tylko Philips - poczytaj problemy użytkowników innych marek
Kupiłbyś u Kikiego to od ręki miałbyś wymieniony na nowy.
Szkoda Twojego zrażenia do marki bo akurat ten TV jest świetnym produktem ale po części Cię rozumiem.
Wybierz kolejny z innej stajni i oby ewentualny serwis (czego nie życzę) był bardziej konkretny.
Ostatnia edycja: