Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Ataszek

Active member
Bez reklam
Miałeś rację, nigdy więcej w życiu Philipsa i juz pomijam fakt, że sprzęt się zepsuł bo to się zdarza, tylko właśnie fakt robienia z ludzi idiotow wpieranie, że czarne jest białe, brak ponoszenia odpowiedzialności za wypuszonego z fabryki bubla. Wmawiać nie będą bo póki nie będę miał oficjalnego od nich pisma, sprzętu nie odbiorę gdyż dalej nie wiem na jakiej podstawie prawnej był naprawiony.

Fakt - sprawa jest lekko mówiąc "śmierdząca" - wg. mnie również sklep jest nie fair i umywa ręce.
Ja trafiłem na bardzo dobry egzemplarz a też kupiłem u nich ;) - nawet zwrócili mi koszt dostarczenia gdyż przewoźnik nie dostarczył go w założonych ramach czasowych (spóźnił się o 2h) :p
Co do serwisu to z każdą marką jest podobnie - nie tylko Philips - poczytaj problemy użytkowników innych marek :p
Kupiłbyś u Kikiego to od ręki miałbyś wymieniony na nowy.
Szkoda Twojego zrażenia do marki bo akurat ten TV jest świetnym produktem ale po części Cię rozumiem.
Wybierz kolejny z innej stajni i oby ewentualny serwis (czego nie życzę) był bardziej konkretny.
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
W takim razie każdy produkuje buble nie tylko Philips - wystarczy poczytać w innych markach jakie ludzie mają problemy.
Trafił się 1 egzemplarz na ileś set sprzedanych więc nie można generalizować.
 

barburian

New member
Bez reklam
HQ150 - dokładnie święte słowa, producent boi się że jak pozwoli jednemu na zwrot i wymianę to za chwile będzie miał pełny magazyn w zwrotach .
 

DzaceQ

Banned
Tutaj nie chodzi o to że, telewizor się zepsuł bo każdy może, tutaj chodzi o fakt w jaki Philips to traktuje, że nie uznaje tego za wadę fabryczna tylko brud, że nie jest to naprawa tylko usługa czyszczenia! Mój telewizor nie pojechał na naprawę tylko chyba do spa na mycie matrycy.
Edit koledzy mnie ubiegli ale to dobrze obrazuje tylko fakt, że myślimy tak samo.
 

bobtong

Member
Ma ktoś problem z nośnikami USB??? które są nie widoczne a które stają się widoczne po odpięciu tv z prądu pod warunkiem że dysk jest wpięty w tv w momencie jego wyłączenia. Historia się powtarza gdy odepniemy nośnik USB.
Zaczynam podejrzewać najnowszą aktualizacje

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

bobtong

Member
Ma ktoś problem z nośnikami USB??? które są nie widoczne a które stają się widoczne po odpięciu tv z prądu pod warunkiem że dysk jest wpięty w tv w momencie jego wyłączenia. Historia się powtarza gdy odepniemy nośnik USB.
Zaczynam podejrzewać najnowszą aktualizacje

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Winowajcą okazał się program ES File Explorer. Po odinstalowaniu programu cały system działa płynniej


Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

DzaceQ

Banned
A u mnie zaczyna się 4 tydzień bez telewizora, wakacje chyba ma udane.
Edit, sprawdziłem status reklamacji niby zakończona, dzwonię na infolinię do sklepu nie wiedzą gdzie jest telewizor, po chwili sprawdzenia dowiedziałem się że telewizor ponownie wczoraj pojechał na serwis. Obawiam się, że sprzęt mógł zostać uszkodzony po drodze bo jak inaczej to rozumieć.
Inna sprawa świetna sklep dostał z serwisu ekspertyze, telewizor jest trudny w naprawie inaczej matryca jest trudna do rozłożenia by ją wyczyścić masakra!
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Ale info czekaj i nie marudź. A u mnie wszystko
Miodzio działa . Dokupiłem żarówki Hue wszystko razem Bloomy taśma efekt super.
 

DzaceQ

Banned
Mam nie marudzić po 4 tyg oczekiwania naprawy? Gdy telewizor już został wydany z serwisu i dojechał do Krakowa? Gdzie wszystkie statusy tj w serwisie i w sklepie potwierdzają, że telewizor ma być już u mnie a dowiaduje się, że wczoraj pojechał ponownie na serwis? To dla Ciebie normalne? Wiesz co to rękojmia?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale to chyba uwaga do siebie.
Skorzystaj z rękojmi.
Gdybys kupił u nas miałbyś juz dawno drugi telewizor.
 

DzaceQ

Banned
Skorzystalem z rękojmi, reklamować to się każdy może ale jak przychodzi problem to każdy umywa ręce. W moim przypadku też twierdziłeś, że pomożesz, zapytasz, sprawdzisz co można w mojej sprawie zrobić a do dziś odpowiedzi nie dostałem. Także na nic taka reklama.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
A wg mnie takie skargi/żale/marudzenia powinieneś składać/pisać na stronie/forum Philipsa i sklepu gdzie kupiłeś.
30 stron (albo i więcej) to głównie Twój przypadek - bądź co bądź nieprzyjemny.
Co ma Kiki to TV zakupionego w RTV AGD ? Chyba że współpracują ? Nie wiem ?
Sam napisał - kupiłbyś u niego już dawno miałbyś nowy w domu !
Ja też kupiłem tam gdzie Ty ale poza niedotrzymaniem godz. dostawy przez przewoźnika ja nic nie mogę złego powiedzieć - obsługa i sam TV bomba !!!
 
Ostatnia edycja:

DzaceQ

Banned
Tam też piszę, jednak obsługa serwisowa dotyczy właśnie tego modelu więc to odpowiedni wątek. A co ma Kiki? A no to, że sam wyszedł z inicjatywą, że zobaczy co da się zrobić stąd mój post wyżej.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
No to duży + za chęć pomocy w temacie - ja to tak odbieram a Ty chyba trochę inaczej ?!
Robi się z tego telenowela - zamiast wymieniać się doświadczeniami co do tego modelu czytamy tylko Twoje wywody i niezadowolenie nt. serwisu i sklepu.
Sugeruję napisać po finalnym załatwieniu sprawy stosowny post a nie codziennie po kilka które nic nie wnoszą.
 

DzaceQ

Banned
Tak tak wiem, że każdy negatywny post nie jest po Twojej myśli, dla Twojej wiadomości wczoraj nie pisałem. Będę wyrażał nadal swoją opinię czy Ci się to podoba czy nie, nikt Ci nie karze czytać moich postów jak narazie to Tylko Ty nakręcasz ten wątek swoimi prowokujacymi tekstami nic nie wynoszącymi do sprawy odnośnie reklamacji w Philips tego modelu.
 
Ostatnia edycja:
Do góry