Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

johnyr7

New member
U mnie w NC+ w przypadku sportu dużo zależy od jakości transmisji satelitarnej - np. Liga Mistrzów na ogół żyleta, Ekstraklasa w CANAL+ Sport ujdzie, a Ekstraklasa w Eurosporcie (piątki i poniedziałki) kaszana. Wszystko na tych samych ustawieniach.
u mnie na LM tez tragedia ;/ jakie masz ustawienia ?
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Ataszek jak ustawiłeś swój TV ? głównie chodzi mi o nc+ bo jak narazie to mam kiepski obraz ;/
Ja ustawiałem na podstawie filmu z YT - ustawienia serii 7 z moimi korektami - nie wszystko mam tak jak na filmie.
Wpiszcie w YT : "picture settings philips pus" - jest tego sporo - można potestować !
Najczęściej oglądam w trybie NOC (jak się dopcham do TV to jest już wieczór :p) a za dnia tryb DZIEŃ ewentualnie OSOBISTY

U mnie w NC+ w przypadku sportu dużo zależy od jakości transmisji satelitarnej - np. Liga Mistrzów na ogół żyleta, Ekstraklasa w CANAL+ Sport ujdzie, a Ekstraklasa w Eurosporcie (piątki i poniedziałki) kaszana. Wszystko na tych samych ustawieniach.

Dokładnie tak jak piszesz - zależy jaki materiał jest podany do TV - raz jest super obraz a na inny kanale jest kiszka - dziwi mnie tylko że taki np. Eleven sygnuje się jako HD na wszystkich 4 kanałach a jakość jest tak różna że nieraz nie idzie oglądać - wg mnie walą ludzi w rogi z sygnałem i puszczją część materiałów w SD.
 
Ostatnia edycja:

johnyr7

New member
ustawię wg filmiku i zobaczę, podpiąłem tv przez amplituner i głos z dekodera nc+ jest ok ale jak włączam netflixa czy youtuba to gra normalnie z głośników tv wiesz jak sobie z tym poradzić ?
 

xMaraSSx

New member
u mnie na LM tez tragedia ;/ jakie masz ustawienia ?

Takie jak napisałem w pierwszym poście, upłynniacze natural minimum, clear maximum.

Mój egzemplarz ma numer seryjny FZ1a1742099319. Objawy jakie zauważyłem to może 0,5% tego co na zamieszczonych wcześniej w wątku filmikach. Włączony po dłuższej bezczynności czasem mrugnie raz, czasem 2 razy a czasem wcale. Na razie zupełnie nie przeszkadza, gdyby się nasiliło to będę reklamował.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
ustawię wg filmiku i zobaczę, podpiąłem tv przez amplituner i głos z dekodera nc+ jest ok ale jak włączam netflixa czy youtuba to gra normalnie z głośników tv wiesz jak sobie z tym poradzić ?

Mam dodatkowo optykiem spięty TV z ampli i wtedy w ampli zmieniam źródło - mam wył. Easy Link bo denerwowało mnie to że przy każdym wł. TV załączał sie ampli !
 

johnyr7

New member
Bez tego optyka nie ma szans tego zrobić? Ustawiłem tv wg filmiku obraz trochę lepszy ale odpalilem Netflix w 4k i są momenty ze rozmazuje obraz, czego to może być przyczyna ?
 

hymmen

New member
Miał ktoś taki problem? Załatwiał jakoś ta sprawę?

Przy wyborze tv LCD dla mnie brak bandingu, DSE był sprawą priorytetową. Oglądałem tego phila i niestety pomimo pełnego podświetlenia i wielu stref wygaszania miał spory banding i efekt brudnego ekranu. Miałem to wszystko w samungu 65KS9500 i rozstaliśmy się:) Dlatego ja wybrałem sony 65XE9005, mniej stref, ale czysty ekran. Nic z tym nie zrobisz. O serwisie zapomnij, zlewają clouding, banding...
 
Ostatnia edycja:

DzaceQ

Banned
To nie jest banding tylko dse. Serwis wiem że zlewa bo czyszczenie nic nie da problem powróci matryca jest do wymiany dlatego lepiej powołać się na rękojmie wedle mnie.
 

DzaceQ

Banned
Świetnie tv z wyższej półki i takie kwiatki, nie jest tego dużo jak widać na zdjęciu bo tylko kawałek przy górnej ramce ale niestety strasznie drażni.
 

zygi125

New member
Witam, odnośnie mojej walki z TV - usterka zgłoszona do serwisu Philipsa. Dwaj smutni Panowie pojawili się po dwóch dniach od zgłoszenia, sprawdzili czy usterka występuje. Po potwierdzeniu zabrali TV na serwis, rachu ciachu po dwóch tygodniach zadzwonili i przywieźli TV. Wymienili taśmę LVDS i moduł T-CON. TV testuje i usterki nie ma, wszystko hula. Pytanie czy tak pozostanie?

Pytanie z innej beczki czy ktoś używał "Philips Channel Editor" do ustawieni listy kanałów?

Pozdrawiam
 

DzaceQ

Banned
Witam, odnośnie mojej walki z TV - usterka zgłoszona do serwisu Philipsa. Dwaj smutni Panowie pojawili się po dwóch dniach od zgłoszenia, sprawdzili czy usterka występuje. Po potwierdzeniu zabrali TV na serwis, rachu ciachu po dwóch tygodniach zadzwonili i przywieźli TV. Wymienili taśmę LVDS i moduł T-CON. TV testuje i usterki nie ma, wszystko hula. Pytanie czy tak pozostanie?

Pytanie z innej beczki czy ktoś używał "Philips Channel Editor" do ustawieni listy kanałów?

Pozdrawiam
A co działo się z Twoim tv?
 

wesyr

Member
A co działo się z Twoim tv?
Podejrzewam, że miganie/mruganie matrycy bo dokładnie ten moduł (T-CON) chcieli wymienić podczas zgłaszania mojej rękojmi.
No ostatnie kilkanaście postów - to żywa antyreklama tego TV :(
Niestety, ale podobno (niepotwierdzone informacje jakie otrzymałem), istnieje seria wadliwych TV i Philips o tym wie, miałem TV z S/N FZ1A1742099305 (mruganie/miganie) i drugi telewizor o bardzo zbliżonym numerze seryjnym - ten sam problem, jeden z użytkowników w tym wątku ma TV o numerze seryjnym FZ1A17420993xx i tez ma ten problem.
Teraz mam FZ1A1740008929 i na razie nie widzę żadnego problemu - ale wciąż testuje.
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
No ostatnie kilkanaście postów - to żywa antyreklama tego TV :(


Wysłane za pomocą Tapatalk

U mnie nic się nie dzieje z TV - mam wchodzić codziennie i pisać jaki on fajny i wspaniały ?
Wszyscy co go kupili (a jest na pewno ich sporo) cieszą się bardzo dobrym TV - jest ileś tam osób którzy trafili na wadliwe egzemplarze (jak w każdej marce) i tutaj się udzielają szukając pomocy - tak jest z większością produktów.
Ja jestem zadowolony (jakby kto pytał ?) i TV kupiłbym jeszcze raz jakbym miał wybierać (trafiłem na dobry model bez wad - zakup w E...RTV) - należy tylko dokładnie sprawdzać po zakupie !!! Jak każdy inny !!!
 
Do góry