Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

janunio

New member
Bez reklam
" W Samsungu nigdy tego nie doznałem, to samo teraz w Sony. "
Jaki wniosek ?
Pytam bo już nie wiem co kupić jutro ?
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Sony nigdy nie miałem więc nie wiem jak działa. Jak komuś nie zależy na ambi to ma wiele opcji.
Ja osobiście jestem zadowolony z 8102 może nie jestem szczególarzem większość materiałów wygląda mega dobrze.
 

Attachments

  • 20181010_175423.jpg
    20181010_175423.jpg
    31,2 KB · Wyś: 47

gustdelf

Member
Przyszła odpowiedź z Philips Polska - niczego innego się nie spodziewałem ale jakaś tam iskierka nadziei zawsze była : "według nich wszystko jest OK !!!" - ręce opadają :fool:


Moją reklamację wysłałem do Kikiego, 3.08 wpłynęła do jego sklepu, na początku września ustaliliśmy, że załatwi sprawę i w dwa dni z przeprosinami będzie sprawa załatwiona. Cały czas czekam, godnie z prawem ponieważ nie udzielił mi oficjalnej odpowiedzi w ciągu dwóch tygodni reklamacja powinna być uznana.

W ubiegłym tygodniu miał być w Poznaniu i załatwić sprawę ale nie załatwił powiedział, że w tym tygodniu na 100% będzie i to w dodatku z trasy do Gdańska (z poznania do Gorzowa jest 150 km z Gdańska jakieś 400 liczą w jedną stronę), mówiłem Ci KIKI, że nie ściemniaj, że z Gdańska przyjedziesz i zapewniałeś , że przyjedziesz i znowu Cie nie ma. Chciałem to załatwić prywatnie poza forum ale nie dajesz mi wyboru dużego, zaraz będzie 3 miesiące od wpłynięcia reklamacji. W poniedziałek sprawę zgłaszam do UOKIK.


Napisałem w międzyczasie ponad 30 wiadomości na priv, z bilingów mi wychodzi ponad 50 połączeń z KIKI-m święty straciłby cierpliwość.
 
Ostatnia edycja:

gustdelf

Member
To trochę nie fair jeśli taka była umowa !!!

Zawsze jest jakieś ale, są dni gdzie jest po 10 prób połączeń potem jakieś tam zapewnienia i tak do kolejnego połączenia, gdzie ja pytam dlaczego kolejne obietnice są nie spełnione, w tym tygodniu miało być na 100% załatwione z Gdańska z trasy, co było od początku kłamstwem bo to nierealne zrobić sobie przy okazji trasy do Gdańska wypad na Gorzów.
 

ebola1972

Member
Po raz kolejny stwierdzam, że serwis Philips to dno. Ostatnio wyczytałem że serwis LG wymienił matrycę w tv zakupionym w Niemczech. Oczywiście z przyjazdem serwisanta na miejsce. Całe to pitolenie, żeby kupować tv z polskiej dystrybucji LG idzie więc do lamusa. Czyli serwisanci LG, Sony, Samsunga stają na wysokości zadania. Szkoda, że Kiki nie ratuje wizerunku firmy, za którą wyraźnie lobbuje.
Z całym szacunkiem polecam zakup czegokolwiek w Media Markt. 30 dni na bezproblemowy zwrot produktu.
 

gustdelf

Member
Po raz kolejny stwierdzam, że serwis Philips to dno. Ostatnio wyczytałem że serwis LG wymienił matrycę w tv zakupionym w Niemczech. Oczywiście z przyjazdem serwisanta na miejsce. Całe to pitolenie, żeby kupować tv z polskiej dystrybucji LG idzie więc do lamusa. Czyli serwisanci LG, Sony, Samsunga stają na wysokości zadania. Szkoda, że Kiki nie ratuje wizerunku firmy, za którą wyraźnie lobbuje.
Z całym szacunkiem polecam zakup czegokolwiek w Media Markt. 30 dni na bezproblemowy zwrot produktu.


Daleki jestem od takiego uogólniania, złożyłem reklamacje do sprzedawcy,u którego kupiłem skierowany z tego forum wiadomością na priv, zapewniany o szczególnej opiece nad klientem tego sklepu, stąd kupiłem właśnie u tego sprzedawcy a nie na przykład z darmową ratą taniej w dużej sieci. Teraz tylko oczekuje wywiazania sie z takiego ukladu. Gdyby nie problemy nie musiałbym niemal codziennie wydzwaniać i upominać się o swoje.

Z samym sprzedawca, źle się nie gada, ale nic z tych rozmów poza bajerzeniem nie wynika.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
gustdelf
Masz Zgodę serwisu Centralnego na naprawę.
Ja załatwiłem sam na własną odpowiedzialność i obiecałem, że Ci wymienię na nowy jak będę miał kierunek jazdy do Ciebie.
Trasa będzie dopiero środa /czwartek na Gorzów w przyszłym tygodniu.
Dostaniesz nowy telewizor.
Ustaliliśmy, że dojedziemy własnym transportem żebyś nie musiał o nic się martwić.
Dostałeś zapewnienie, że będziesz miał wymianę !
Teraz transport i ludzie są na targach PGA i dopiero później po niedzieli zmieniła się trasa.
Trochę nie fair Twój wpis.

Oczywiście możesz zgłaszać gdzie uważasz - to wolny kraj.
 

marioking

Member
Szczerze mówiąc to jestem pełen podziwu dla gustdelf, 3 miesiące czekania, kilkadziesiąt wiadomości, 50 rozmów telefonicznych i że dopiero teraz stracił cierpliwości i to jest NIE FAIR!?! Kiki powiem ci, że gdyby każdy klient był taki cierpliwy to byłbyś najszczęśliwszym sprzedawcą na świecie!!!!


A wracając do tematu wiadomo kiedy można się spodziewać aktualizacji androida dla tego modelu?
 

Rafaldob

New member
Cześć
Mam wrażenie że trochę poprawiłem wyświetlanie. Porownując do poprzedniego oprogramowania i ustawionej oryginalnej kalibracji musiałem:
- Zmienić kolor z 55 na 48
- Zmienić kontrast 25 na 20
- Zmienić ostrość z 5 na 8
- Zmienic jasność o -1
- Zmienić Redujkcję szumów z wyłącz na maksimum
- Zmienić Redukcję zniekształceń MPEG z wyłącz na maksimum
- Zmienić Perfect Clear Motion z wylącz na minimum
(Chyba to wszystko)

Na prawdę, bez tych zmian obraz na dekoderze był FATALNY, DRAMATYCZNY.
Teraz jest zdecydowanie lepiej, bardzo blisko tego co było przed aktualizacją.
Dziwne jest to że trzeba było tak drastycznie zmienić ustawienia „poprawiaczy”

Pozdrawiam


@SEBOL74

Używam i używałem tylko trybów ISF po kalibracji, zawsze to był ISF noc. ISF dzień był ok. Reszta była nieakceptowalna. Na zdjęciach ustawienia. Dzięki
 
Ostatnia edycja:

Rafaldob

New member
Natomiast sport, właściwie piłka nożna wymagała ustawienia minimum:
- Perfect Natural Motion - Minimum
- Perfect Clear Motion - Średnio
Czyli o jeden poziom wyżej niż ustawienia akceptowalne (wg mnie) dla np. filmów.

Takie ustawienia dla piłki niżnej prawie minimalizowały artefakty wokół postaci piłkaży które były widoczne jak piłkarz w 2/3 postaci przebuegał na tle wielu szczegółów czyli publiki.



Cześć
Mam wrażenie że trochę poprawiłem wyświetlanie. Porownując do poprzedniego oprogramowania i ustawionej oryginalnej kalibracji musiałem:
- Zmienić kolor z 55 na 48
- Zmienić kontrast 25 na 20
- Zmienić ostrość z 5 na 8
- Zmienic jasność o -1
- Zmienić Redujkcję szumów z wyłącz na maksimum
- Zmienić Redukcję zniekształceń MPEG z wyłącz na maksimum
- Zmienić Perfect Clear Motion z wylącz na minimum
(Chyba to wszystko)

Na prawdę, bez tych zmian obraz na dekoderze był FATALNY, DRAMATYCZNY.
Teraz jest zdecydowanie lepiej, bardzo blisko tego co było przed aktualizacją.
Dziwne jest to że trzeba było tak drastycznie zmienić ustawienia „poprawiaczy”

Pozdrawiam
 
Do góry