Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Ataszek

Active member
Bez reklam
Po wizycie u znajomego w weekend zapytałem czy robił aktualizację - okazało się że nie.
Jakie zdziwienie kiedy na niebieskiej planszy ukazała się ciemna plama u góry (raczej to kurz gdyż czyszczenie matrycy nic nie pomogło) oraz 2 "skurczybyki" które się tam dostały - jeden jest całkiem sporych rozmiarów - znajomy ma to zgłosić na serwis - zobaczymy jaka będzie odpowiedź ?
W normalnym użytkowaniu (czytaj : nie na statycznych obrazach) tego jakoś nie widać ale jednak świadomość jest już zupełnie inna !
U mnie bez takich problemów.
Oto fotki dla potwierdzenia :
View attachment 16980
View attachment 16978
View attachment 16979
View attachment 16977
View attachment 16976

Przyszła odpowiedź z Philips Polska - niczego innego się nie spodziewałem ale jakaś tam iskierka nadziei zawsze była : "według nich wszystko jest OK !!!" - ręce opadają :fool:
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Przyszła odpowiedź z Philips Polska - niczego innego się nie spodziewałem ale jakaś tam iskierka nadziei zawsze była : "według nich wszystko jest OK !!!" - ręce opadają :fool:

Dlatego właśnie sprzedałem ten TV. Brak słów na serwis jak i podejście do klienta. Nachapać kasę i wypiąć dupe!

Zakupiłem Samsunga model ubiegłoroczny na gwarancji 5 letniej. Po tygodniu zauważyłem dosyć duży banding ale z patrząc z boku i plamke na środku ekranu... po 5 dniach nowa matryca.
Obraz naprawdę fajny, czerń trochę gorsza od Philipsa lepsza natomiast płynność oraz działanie interfejsu.
Głębia kolorów na remis...
Ale podejście serwisu jak i sama obsługa klienta po prostu tak jak powinno być.
Olać Ambilight. Liczy się spokój i poprawnie wyświetlany obraz, a nie ponad 400 stron o modelu z czego połowa o wadach i problemach. A nikt sobie z tego nic nie robi...
Przyjemności życzę z oglądania
 

Intenso

Banned
Tu generalnie nie chodzi o podejście samego serwisu, tylko o producenta.
Producent dał taki przykaz i tyle.Dlatego sam serwis tak postępuje .

Sam miałem dwa razy reklamowany tv samsunga.
Za pierwszą razą nawet serwisant nie przyjeżdżał na oględziny, wystarczyły mu zdjęcia.
Za drugą razą przyjechał, zrobił zdjęcia i uznał wadę fabryczna.
Wtedy dostałem zwrot pieniędzy.
Ale mogę potwierdzić ze Samsung nie robi żadnych problemów.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Ja na szczęście nigdy nie miałem powodów do reklamacji czy tego typu zdarzeń i oby tak zostało :eek:k: a kilka marek TV się przewinęło.
 

szybal

Banned
Ja osobiście serwis Philipsa wspominam dobrze fakt że minęło parę lat , ale raz nawet miałem tv zastępczy na czas wymiany matrycy .
Za innym razem miałem wymianę na nowszy model niż posiadałem.
Dużo zależy na kogo się trafi.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Żeby nie było tak ponuro : wracając do zadowolenia ze swojego egzemplarza kadry z dzisiejszego X-Mena
IMG_20181008_215748.jpg
IMG_20181008_220256.jpg
 
Ostatnia edycja:

SEBOL74

Member
Bez reklam
Wnioski po 3 tygodniach obserwacji po ostatniej aktualizacji. Generalnie wszytsko na plus: czern, kontrast, kolory, poprawa materialow 4K na YT i NF ale niestety czar prysl jesli chodzi o banding. Pisalem ostatnio ze po "masowaniu" calej matrycy przy okazji czyszczenia jej z muszych gówien banding prawie zniknal. Niestety znow powrocil. Troche boli. Zastanawiam sie czy to nie jest efekt "naprezenia" sporej, 65" calowej matrycy niż samego oprogramowania. Obraz w pozycji "stacjonarnej" jest super. W zalaczeniu.
 
Ostatnia edycja:

Master-78

Member
Już o tym pisałem wcześniej - wg moich obserwacji mojego egzemplarza, to niestety ale spasowanie podświetlenia vs matrycy (warstwy, które steruje kolorami/przepuszczaniem światła) nie jest równe/równomierne.
Co egzemplarz to nieco inaczej (lepiej/gorzej) to wygląda.
 

philipstv

New member
U mnie pojawił się problem na włosach w ciemnych partiach obrazu robią się czarne ciemne poświaty
na włosach to widać tak jak gdyby komuś tupecik dokleili wszystkie upłynniacze wył. na każdym zródle bez znaczenia i co to się mogło stać?
 
Ostatnia edycja:

philipstv

New member
I jeszcze jedno zdjęcie
Sprawdzałem na innym tv i wszystko ok przejścia w cienie bdb z tego samego tunera wiec chyba coś z Philipsem nie tak
 
Ostatnia edycja:
Do góry