Przyszła odpowiedź z Philips Polska - niczego innego się nie spodziewałem ale jakaś tam iskierka nadziei zawsze była : "według nich wszystko jest OK !!!" - ręce opadają :fool:
Dlatego właśnie sprzedałem ten TV. Brak słów na serwis jak i podejście do klienta. Nachapać kasę i wypiąć dupe!
Zakupiłem Samsunga model ubiegłoroczny na gwarancji 5 letniej. Po tygodniu zauważyłem dosyć duży banding ale z patrząc z boku i plamke na środku ekranu... po 5 dniach nowa matryca.
Obraz naprawdę fajny, czerń trochę gorsza od Philipsa lepsza natomiast płynność oraz działanie interfejsu.
Głębia kolorów na remis...
Ale podejście serwisu jak i sama obsługa klienta po prostu tak jak powinno być.
Olać Ambilight. Liczy się spokój i poprawnie wyświetlany obraz, a nie ponad 400 stron o modelu z czego połowa o wadach i problemach. A nikt sobie z tego nic nie robi...
Przyjemności życzę z oglądania