freeman1982
New member
Jak masz osobne zasilanie głośnika basowego to go chwilowo wyłącz z gniazdka. I spróbuj wyszukać "graj belkę" nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Jak masz osobne zasilanie głośnika basowego to go chwilowo wyłącz z gniazdka. I spróbuj wyszukać "graj belkę" nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Czy komuś udało się oddać telewizor z tytułu rękojmi - zwrot produktu i odzyskanie pieniędzy?
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:
- nie działające 3D
- samoczynne uruchamianie w nocy
- częste restarty i zawieszenia
- brak zapamiętywania ustawień obrazu
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb
Dwa dni temu okazało się, że problemy są jeszcze większe, telewizor przestał całkowicie funkcjonować:
- pilot nie działa, próbowałem wielu rzeczy, nie można go sparować czy cokolwiek innego aby zaczął działać
- przyciski na obudowie też działają jak chcą, jednym razem uda się zmienić kanał, a innym razem nawet telewizora nie można wyłączy. Włączyć też się nie da, pomaga tylko odłączenie od gniazdka
- samoistne restarty i całkowite zawieszenia
- nie mogę się połączyć żadna aplikacja Remote Control zainstalowana na telefonie
Ogólnie mówiąc telewizor jest bezużyteczny, miał wady od początku które mocno ograniczały jego funkcjonowanie, a obecnie nie nadaje się do niczego.
Telewizor został zakupiony w sklepie Euro przez internet w styczniu 2016. Czy komuś udało się odzyskać pieniądze? Nie interesują mnie żadne naprawy itp. produkty jest wadliwy pod względem oprogramowania i sprzętu, chce się ubiegać o zwrot pieniędzy.
Czy ktoś posiada wzór takiej reklamacji dzięki której odzyskał pieniądze? Albo jak postępował?
Może rzecznik praw konsumenta?Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?
Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...
Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?
Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...
Przy pierwszym zgłoszeniu reklamacyjnym sklep ma prawo odrzucić roszczenie reklamacyjne o zwrot kwoty zakupu. Mają prawo go właśnie naprawić.Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?
Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...
Czy ktoś podpowie co oznaczają te naprawy lub czego dotyczyły?
Dlatego radzę nie instalować aktualizacji póki nie będzie feedbacku od innych.Jeżeli odbierzesz TV z serwisu to nic nie tracisz, dodatkowo będziesz miał w ręce dodatkowy argument: 'TV był już raz naprawiany i nadal nie działa tak jak powinien.'. Natomiast nie nastawiałbym się psychicznie na Twoim miejscu na to, że w święta pooglądasz. Jak znam życie lada dzień wyjdzie w końcu aktualizacja, którą wycofali i znowu coś spieprzą tak, że się nie będzie dało używać TV. W święta 2015 wyszła aktualizacja która psuła tuner DVBT i nie dało rady oglądać naziemnej TV, więc moje czarnowidzenie jest uzasadnione . To po prostu Philips...
A z tym 3D? Podobno nikomu to nie działa i to chyba dosyć MOCNY argumenty. Juz ta wada powinna kwalifikowanych tv do wymiany na inny model lub zwrotu kasy. Może od tej strony uderzyć? Informuj na bieżąco, bo to samo chce zrobić na początku nowego roku.
Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
A z tym 3D? Podobno nikomu to nie działa i to chyba dosyć MOCNY argumenty. Juz ta wada powinna kwalifikowanych tv do wymiany na inny model lub zwrotu kasy. Może od tej strony uderzyć? Informuj na bieżąco, bo to samo chce zrobić na początku nowego roku.