Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

mik61

New member
U mnie po ostatniej aktualizacji po wyłączeniu TV w przeciągu minuty uruchamia się sound bar i słychać dźwięk.W TV zaświeca się tylko logo philipsa matryca wyłączona ambilight aktywny tak z 10-20sekund po czym się wszystko wyłącza.
Nie jest to za każdym wyłączeniem tak raz na jakieś 5 dniu mi się to zdarza czasem częściej. Też tak macie ?

Nie mam soundbar-a ale nigdy mi się tak nie zdarzyło a mam go od października
 

Sssebo

New member
U mnie po ostatniej aktualizacji po wyłączeniu TV w przeciągu minuty uruchamia się sound bar i słychać dźwięk.W TV zaświeca się tylko logo philipsa matryca wyłączona ambilight aktywny tak z 10-20sekund po czym się wszystko wyłącza.
Nie jest to za każdym wyłączeniem tak raz na jakieś 5 dniu mi się to zdarza czasem częściej. Też tak macie ?

ja miałem podobnie do tego doszło brak reakcji na pilota i TV wylądował w serwisie - wymiana oprogramowania. Jak aktualizowałeś - po WIFI?
 

maroani

New member
Dotyczy 3D jak by ktoś chciał skorzystać. Ja oddałem telewizor do serwisu...

Odpowiedź od philips'a po tym jak wysłałem maila ze 2 miesiące temu ha ha ha:

Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje, które moga naprawić problem z 3D.

Ten artykuł dotyczy wyłącznie modeli telewizorów 6500, 7300, 7700 i 9800 z 2015 r.

Pytanie

Co zrobić, jeśli obraz 3D nie jest wyświetlany poprawnie ze źródła USB lub DLNA?

Sytuacja

Efekt obrazu 3D nie jest widoczny lub jest zniekształcony, gdy jako źródło sygnału używane jest USB lub DLNA.

Lista kontrolna

Upewnij się, że:

? oprogramowanie telewizora jest aktualne,

? materiał wideo jest w formacie 3D,

? opcja 3D jest włączona w menu telewizora,

? używane okulary 3D są zgodne i w pełni naładowane (w przypadku aktywnej technologii 3D).

Odpowiedź

Aby ustalić, na czym polega problem z trybem 3D, wykonaj następujące czynności:

1. Pobierz do komputera skompresowany plik "3D-test" w formacie zip z następującego łącza:

https://app.box.com/s/0c4sqwh972hrkaf9svpdiqpso5vqigxv

2. Rozpakuj plik

3. Otwórz folder o nazwie "3D-test"

4. Skopiuj plik o nazwie "test_3D_FHD-USB.jps" do pamięci USB

5. Podłącz pamięć USB z plikiem do portu USB telewizora

6. Przełącz źródło telewizora na USB

7. Otwórz plik "test_3D_FHD-USB.jps" w urządzeniu zewnętrznym

8. Użyj okularów 3D, aby sprawdzić kolory ekranu widoczne przez lewe i prawe szkło





Niepoprawne wyświetlanie 3D

Obraz po lewej stronie jest zielony, a po prawej stronie czerwony (obrazy po lewej i prawej stronie są przeplatane).

Uwaga: obraz 3D może nie być wyświetlany w trybie pełnoekranowym. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji podczas standardowego korzystania z trybu 3D powiadom właściwy dział firmy Philips.
Poprawne wyświetlanie 3D

Obraz po lewej stronie jest czerwony, a po prawej stronie zielony.


Wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem do czasu, gdy dostępne będzie jego ostateczne rozwiązanie:


Naciśnij przycisk "Home" na pilocie zdalnego sterowania i wybierz: [Ustawienia] (Settings) > [3D] (3D) > [Format 3D] (3D Format) > [Obok siebie (na odwrót)] (Side by side inverted).

Zatwierdź opcję przyciskiem "OK" na pilocie zdalnego sterowania.

Jeśli nadal występują problemy z odtwarzaniem materiałów 3D, skontaktuj się z właściwym działem pomocy technicznej firmy Philips zajmującym się telewizorami.
Funkcja 3D telewizora działa.


Odtwarzanie materiałów 3D

Jeśli telewizor wyświetla obraz 3D, funkcja 3D telewizora jest zgodna ze specyfikacją



Z poważaniem,

Biuro Obsługi Klienta

Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 - 18:00
 

mik61

New member
Dotyczy 3D jak by ktoś chciał skorzystać. Ja oddałem telewizor do serwisu...

Odpowiedź od philips'a po tym jak wysłałem maila ze 2 miesiące temu ha ha ha:

Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje, które moga naprawić problem z 3D.

Ten artykuł dotyczy wyłącznie modeli telewizorów 6500, 7300, 7700 i 9800 z 2015 r.

Pytanie

Co zrobić, jeśli obraz 3D nie jest wyświetlany poprawnie ze źródła USB lub DLNA?

Sytuacja

Efekt obrazu 3D nie jest widoczny lub jest zniekształcony, gdy jako źródło sygnału używane jest USB lub DLNA.

Lista kontrolna

Upewnij się, że:

? oprogramowanie telewizora jest aktualne,

? materiał wideo jest w formacie 3D,

? opcja 3D jest włączona w menu telewizora,

? używane okulary 3D są zgodne i w pełni naładowane (w przypadku aktywnej technologii 3D).

Odpowiedź

Aby ustalić, na czym polega problem z trybem 3D, wykonaj następujące czynności:

1. Pobierz do komputera skompresowany plik "3D-test" w formacie zip z następującego łącza:

https://app.box.com/s/0c4sqwh972hrkaf9svpdiqpso5vqigxv

2. Rozpakuj plik

3. Otwórz folder o nazwie "3D-test"

4. Skopiuj plik o nazwie "test_3D_FHD-USB.jps" do pamięci USB

5. Podłącz pamięć USB z plikiem do portu USB telewizora

6. Przełącz źródło telewizora na USB

7. Otwórz plik "test_3D_FHD-USB.jps" w urządzeniu zewnętrznym

8. Użyj okularów 3D, aby sprawdzić kolory ekranu widoczne przez lewe i prawe szkło





Niepoprawne wyświetlanie 3D

Obraz po lewej stronie jest zielony, a po prawej stronie czerwony (obrazy po lewej i prawej stronie są przeplatane).

Uwaga: obraz 3D może nie być wyświetlany w trybie pełnoekranowym. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji podczas standardowego korzystania z trybu 3D powiadom właściwy dział firmy Philips.
Poprawne wyświetlanie 3D

Obraz po lewej stronie jest czerwony, a po prawej stronie zielony.


Wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem do czasu, gdy dostępne będzie jego ostateczne rozwiązanie:


Naciśnij przycisk "Home" na pilocie zdalnego sterowania i wybierz: [Ustawienia] (Settings) > [3D] (3D) > [Format 3D] (3D Format) > [Obok siebie (na odwrót)] (Side by side inverted).

Zatwierdź opcję przyciskiem "OK" na pilocie zdalnego sterowania.

Jeśli nadal występują problemy z odtwarzaniem materiałów 3D, skontaktuj się z właściwym działem pomocy technicznej firmy Philips zajmującym się telewizorami.
Funkcja 3D telewizora działa.


Odtwarzanie materiałów 3D

Jeśli telewizor wyświetla obraz 3D, funkcja 3D telewizora jest zgodna ze specyfikacją



Z poważaniem,

Biuro Obsługi Klienta

Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 - 18:00


Philips to jest zjeb... Mam BR 3D i wygladało to tak samo h.jowo jak i z usb i co Durny philips na to?
 
Ostatnia edycja:

freeman1982

New member
Powinno raczej być jakieś zabezpieczenie że jak źle pobierze czy coś to nie powinno instalować tylko pobrać jeszcze raz przy następnej wgram z pendriva.
Mi serwisant powiedział żeby wogóle nie instalować aktualizacji "bo jak działa to lepiej nie ściągać" jego słowa hahaha :D
 

mik61

New member
Serwisant powiedział żeby nie aktualizować przez Wifi, bo mogą być problemy cokolwiek miałoby to znaczyć. Dlatego ja juz aktualizuje przez pena. przed naprawą tez zrobiłem aktual. przez wifi

Co za różnica aktualizacja przez Wifi czy USB to co ma nie działać nie działa i nic tego nie zmieni ja aktualizację robię od samego początku tylko z USB, a każdy serwisant powie Ci to co trzeba powiedzieć żeby każdy problem był twoją winą BO TY JAKO UŻYTKOWNIK oczywiste jest że wszystko robisz źle bo aktualizujesz przez wifi, potem będzie że trzeba tylko przez LAN, a potem że tylko powinno się to robić przez wifi TV jest tak złożonym urządzeniem że z punktu widzenia serwisu zawsze to będzie twoja wina. Wiem bo pracowałem na usługach jednej z Dużej sieci sklepów jako serwisant NN
 

Tomek3city

New member
Serwisant powiedział żeby nie aktualizować przez Wifi, bo mogą być problemy cokolwiek miałoby to znaczyć. Dlatego ja juz aktualizuje przez pena. przed naprawą tez zrobiłem aktual. przez wifi

Zawsze mogą być problemy. Co to za różnica czy ściągniesz to na kompa (pewnie też przez wifi) i skopiujesz to na pen drive'a czy może jednak tv zapisze to sobie na dysku i dopiero uruchomi. Aktualizacja nie robi się "w locie" z internetu tylko tv najpierw pobiera sobie aktualizację i dopiero jak ma pewność, że całość jest pobrana bez błędów (suma kontrolna się zgadza) to uruchamia aktualizację.
 

Sssebo

New member
Róbcie co chcecie, nie mam powodu żeby kwestionować to co mi powiedział, ja dla własnego spokoju będę aktualizowal z pena.
 

pawelik2015

New member
Z drugiej strony , poco dodawać funkcje do telewizora która może popsuć tv,bo sie coś źle zaktualizuje? Dlatego też uważam że to żadna różnica czy przez wifi czy przez usb
 

mik61

New member
Z drugiej strony , poco dodawać funkcje do telewizora która może popsuć tv,bo sie coś źle zaktualizuje? Dlatego też uważam że to żadna różnica czy przez wifi czy przez usb

Zgadzam sie jak najbardziej takie pierdaloty to serwisanci moga podawac amatorom... Ktory boi sie jakiego kolwiek ryzyka
 

mik61

New member
Taki z Ciebie profesjonalista a masz największe problemy ze swoim tv na tym forum

Tak? A przeczytales ostatnie posty ze po wymiane modulu plyty telewizor chodzi jak miod wlacznie z 3D? Pracowalem jako serwisant nn i wiem jak wyglada procedura takiego serwisu tak samo wiedzialem jak sie przygotowac gdy przyjechal serwis philips dostali takie argumenty ze nie byli w stanie zadmego podwazyc i tv chodzi jak nalezy ale nie kazdy ma takie doswiadczenie zeby miec argumenty i mimo wielu postow obstajesz przy swoim wiec ewidentnie mozna ci sprzedac cokolwiek. To ze sie udzielam najwiecej nie znaczy ze mam najwiekszy problem bo ja walczylem tylko od poczatku z 3D i swoje wywalczylem u mnie jest lux i nie mam rozkimy czy robic up z usb czy wifi jest to robie jaka niby roznica z czego. Aktualizuj z czego chcesz NIE ZMIENI TO FAKTU ze jesli soft nedzie rabniety nie bedziesz mial problemu tego co kazdy. I jeden z kolegow sie tu wypowiadal i dobrze powiedzial JESLI COS DZIALA LEPIEJ NIE AKTUALIZOWAC.
 
Ostatnia edycja:

rtprezes

New member
U mnie po ostatniej aktualizacji po wyłączeniu TV w przeciągu minuty uruchamia się sound bar i słychać dźwięk.W TV zaświeca się tylko logo philipsa matryca wyłączona ambilight aktywny tak z 10-20sekund po czym się wszystko wyłącza.
Nie jest to za każdym wyłączeniem tak raz na jakieś 5 dniu mi się to zdarza czasem częściej. Też tak macie ?

U mnie jest tak samo (soft styczniowy). Jak zaświecić w tym czasie lampką na ekran widać, że tv się chyba restartuje albo coś w tym stylu (widoczne logo android i philips). Restart ten występuje często gdy wyłączam tv a wcześniej używałem aplikacji w androidzie, gdy oglądam wyłącznie telewizję wszysto jest ok.
 

mik61

New member
U mnie jest tak samo (soft styczniowy). Jak zaświecić w tym czasie lampką na ekran widać, że tv się chyba restartuje albo coś w tym stylu (widoczne logo android i philips). Restart ten występuje często gdy wyłączam tv a wcześniej używałem aplikacji w androidzie, gdy oglądam wyłącznie telewizję wszysto jest ok.

Mialem to samo rano gdy ogladalem na yt film a mialem ustawiony wylacznik czasowy pomoglo reset ustawien i przed serwisem spokoj byl od dosc dlugiego czasu ogladalem przez netflix tak samo przez kodi genesis i juz problem sie nie pojawia. Podobno Jest tez opcja recovery mode ale jeat ryzykowna i dziala poprzez wpisanie kodu podczas startu gdy logo philips jest ledwo widoczne starcie telewizora podobno powoduje reset i utrate gwarancji tekst z forum philips.com
 
Ostatnia edycja:

martinesco

New member
Który pad bezprzewodowy pasuje do tego tv, od xbox'a 360 będzie hulał?
I druga sprawa, okulary do 3D mogą być np od samsunga, ważne by były aktywne i po bluetooth?
 

mik61

New member
Który pad bezprzewodowy pasuje do tego tv, od xbox'a 360 będzie hulał?
I druga sprawa, okulary do 3D mogą być np od samsunga, ważne by były aktywne i po bluetooth?

Nie nie absolutnie nie mogla byc okulary od samsunga musza byc to Philips i tylko modele zgodne z tv masz to w instrukcji ja mam PTA529. Co do pada mam ps4 ale nie probowalem ich parowac z tv tak wiec trudno mi powiedziec
 

freeman1982

New member
na starszym sofcie od Xboxa pada bezprzewodowo nie chciało mi sparować :/ pad pożyczony to dałem sobie spokój. Ciekawe czy na przewodzie jakiś tańszy by wykryło czy też tylko te wyszczególnione w instrukcji.
 

Sssebo

New member
Tak? A przeczytales ostatnie posty ze po wymiane modulu plyty telewizor chodzi jak miod wlacznie z 3D? Pracowalem jako serwisant nn i wiem jak wyglada procedura takiego serwisu tak samo wiedzialem jak sie przygotowac gdy przyjechal serwis philips dostali takie argumenty ze nie byli w stanie zadmego podwazyc i tv chodzi jak nalezy ale nie kazdy ma takie doswiadczenie zeby miec argumenty i mimo wielu postow obstajesz przy swoim wiec ewidentnie mozna ci sprzedac cokolwiek. To ze sie udzielam najwiecej nie znaczy ze mam najwiekszy problem bo ja walczylem tylko od poczatku z 3D i swoje wywalczylem u mnie jest lux i nie mam rozkimy czy robic up z usb czy wifi jest to robie jaka niby roznica z czego. Aktualizuj z czego chcesz NIE ZMIENI TO FAKTU ze jesli soft nedzie rabniety nie bedziesz mial problemu tego co kazdy. I jeden z kolegow sie tu wypowiadal i dobrze powiedzial JESLI COS DZIALA LEPIEJ NIE AKTUALIZOWAC.
Kolego kompromitujesz się z tym swoim profesjonalizmem i brakiem konsekwencji w wypowiedziach - sprawdź swój post z 13 stycznia
 
Do góry