Kolego kompromitujesz się z tym swoim profesjonalizmem i brakiem konsekwencji w wypowiedziach - sprawdź swój post z 13 stycznia
Sprawa dotyczyła ostatniej aktualizacji oprogramowania nie wszystkich
Tak jak pisałem jak byś tego nie zrobił czy Wifi czy USB czy może znasz jeszcze inne metody, będziesz miał taki sam problem z oprogramowaniem jak każdy z użytkowników tego telewizora bo pobierasz tan sam plik co każdy. A uściślając dlaczego każdy ma inny problem a dotyczący tego samego telewizora bo każdy jest inny mi np efekt teatru nie przeszkadza, padło kiedyś DVB-T nie mam pojęcia używam satelity, ktoś nie ma okularów 3D lub po prostu nie używa 3D ma teoretyczne pojęcie o tym co przeczytał.
Uraziłem Cię pisząc że takie pierdaloty mogą wpuszczać amatorom? Nie nazwałem Ciebie amatorem, skoro korzystasz z forum technicznego nie uważam Cię za amatora... A ja też nie jestem technikiem Philipsa.
Ostatnia edycja: