Philips DLED 9206 z odświeżaniem 100 Hz na rok 2021

Teriero

New member
Ten typ tak ma... Długo mnie to męczyło zanim odpuściłem... Na szczęście jakość obrazu rekompensuje te niedoskonałości

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Dzięki za odpowiedź.
Też jestem w 100% zadowolony z tego TV.
Dzięki jego zaletom i możliwościom, również jako monitora obsługującego inne domowe multimedia, (musicast, streaming, dzielenie/współdzielenie plików itp) - nie widzę dla niego konkurenta w skali jakość/ możliwości/ cena. Dlatego tym bardziej trochę przejąłem się tymi "floresami" na czarnym tle, które nie występowały w innych modelach TV Philips, które posiadałem, lub moi znajomi.
Na co dzień, co prawda nie testuje się ekranu planszami testowymi, jednak mam dekoder TV Vectra i jak to w zasadzie bywa, przy przełączaniu kanałów zawsze na chwile pojawia się ciemne tło na którym widoczne są te smugi. Ale za to jakość obrazu, dźwięk i inne przy różnych testach - prima sort!:-D

Czyli co, u kolegi też występują te smugi na czarnym tle? I nie ma co się tym przejmować jako wadą matrycy a po prostu zapomnieć i używać?
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Ten tv nie ma falda tylko direct i dlatego jest jak jest. Całe szczęście można to zniwelować praktycznie do zera. Teraz mam to praktycznie niezauważalne.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
" Ale za to jakość obrazu, dźwięk i inne przy różnych testach - prima sort!"
Dużo osób jest też zadowolonych bardzo z tego modelu. Brawo !
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Szczerze mówiąc to po co Ci ten test skoro znasz go lepiej niż kiki hehe

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

CostaRica

New member
Panowie może ktoś mi coś doradzi. W ciemnych scenach nie widać dobrze szczegółów na czarnych elementach. Obraz bajka ale dajmy na to zaczyna się ciemna scena i jest czarna kurtka rozpięta a pod spodem koszulka czarna to całość jest czarna, nie idzie odróżnienić kurtki od koszulki. Drugi problem to oglądanie meczu na kanale eleven, brak ostrości a jak się przyjrzeć to do około piłkarze mają taką poświatę nie wiem jak to profesjonalnie nazwać.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Wszystko co piszesz to wina ustawień kalibracyjnych. Musisz to dopracować.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tak , kalibracja właśnie do tego służy.
Napisz proszę na PW - dostaniesz info dla niebieskich członków forum.
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Panowie może ktoś mi coś doradzi. W ciemnych scenach nie widać dobrze szczegółów na czarnych elementach. Obraz bajka ale dajmy na to zaczyna się ciemna scena i jest czarna kurtka rozpięta a pod spodem koszulka czarna to całość jest czarna, nie idzie odróżnienić kurtki od koszulki. Drugi problem to oglądanie meczu na kanale eleven, brak ostrości a jak się przyjrzeć to do około piłkarze mają taką poświatę nie wiem jak to profesjonalnie nazwać.


Podnieś poziom bieli zwiększając jasność obrazu lub/i zmniejsz gammę.
 

CostaRica

New member
Jeszcze jedno pytanie mam.Telewizor kupiłem na początku roku a 2 dni temu go aktualizowałem. Z tym że to druga aktualizacja 1 była robiona we wrześniu 2021r. Oznacza to że był używany bądź powystawowy?
 

CostaRica

New member
Jesteś pewny? Moim zamiarem było kupno nowego telewizora a nie używanego. Jestem to wstanie im udowodnić że był używany? albo jakoś sprawdzić ile godzin telewizor ma przepracowane?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Niektórzy piszą że po tym zabiegu traci się gwarancję. Nie wiem ile w tym prawdy...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

ferg80

Member
Nie traci się. Jak walczyłem z Philipsem z tym moim nieszczęsnym OLEDEM to za każdym razem podawałem dane z menu serwisowego. Tam są tylko suche dane dot. godzin pracy, rocznika, pracy w sklepie itp.... a w przypadku Oleda miałem jeszcze ilość małych i dużych czyszczeń matrycy i kilka innych danych. Z resztą jak zgłaszałem pierwszą usterkę matrycy ( wypalenia) to konsultant telefoniczny na dzień dobry podał mi kombinację cyfr i kazał przedyktować dane.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wejście w menu nie traci, ale jak wejdziesz za daleko i coś uszkodzisz ( co się zdarzało - to tracisz.
 

rafalkopyc

New member
Ja jak zakupiłem telewizor to od razu po włączeniu go sprawdziłem w menu serwisowym czas pracy telewizora i miałem 0 godzin

Natomiast jak sprawdzałem aktualizację to była również zrobiona 2021/07/12

Więc mam teraz tak jak kolega CostaRica w tym momencie 2 aktualizację
Moją którą robiłem i tą która była

Telewizor na 100% nie był odpalany bo tak jak pisałem wcześniej sprawdzałem to menu serwisowym
 
Do góry