Philips 9705 wszystko o serii

accu

New member
Bez reklam
Stare modele wszystkich firm były extra dopracowane co do jakości obrazu. Nowości idą w stronę wyposażenia multimedialnego i 3D. Nie wróży to dobrze rozwojowi jakości.

Witam.
Niestety , ale to prawda , no i oszczędności na doborze dobrych komponentów.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

GracX

New member
Bez reklam
heee wróciłem z miasta usłyszałem musi pan przynieść produkt do punktu serwisowego wtedy zobaczymy co da się zrobić tłumacze mu że usterka nie jest stała tylko pojawia się i znika to jak to mogą stwierdzić po 5 min podłączeniu poza tym powiedział będzie Pan kilka tyg bez tv. ja się pytam jak tak można tydzień czasu kwota przekraczająca 4 kafle a oni chcą mi w tym tv grzebać. jak wyglądają moje prawa w tej kwestii? dostałem tv z usterką kupiłem nowy tv i po tygodniu ma być serwisowany??
 

GracX

New member
Bez reklam
zgadzam się czarny mam również 2 samsungi poza philem.mam pytanie czy to normalne żę w menu philipsa wszystko jest ładne jednolite a opcja dodaj urządzenie ma jakieś inne tło całkiem to nie pasuje.wy też tak macie?
 
Ostatnia edycja:

GracX

New member
Bez reklam
i znów to samo oglądam tv dźwięk w przeciągu godziny zgubił się 3 razy.nie wiem co robić oddawać tygodniowy tv do serwisu to nonsens proszę doradźcie mi jak wygląda to prawnie? mam prawo kłócić się o nowy tv? do okresu np.2tyg?
 

Czarny1212

New member
GracX

Witaj, coś mi się wydaje, że jeśli znalazłbyś wadę w nowo kupionym i sprawdzanym Tv mógłbyś zwrócić się do sprzedawcy z prośbą o wymianę na inny. Sama wymiana byłaby możliwa tylko za sprawą uprzejmości sprzedawcy. Większe sieci czasem tak robią choć może łatwiej to załatwić właśnie w sklepie gdzie korzystasz z porady sprzedawcy, który może dałby się wciągnąć w współodpowiedzialność za właściwą jakość produktu. Poza tym - wydaje mi się -, że jeśli chodzi o prawne zobowiązanie sprzedawcy do wymiany TV na nowy to takiego obowiązku nie ma :-( Taka decyzja leży w gesti serwisu. No i zaczynają się schody ... Każda konieczność korzystania z ich usług to szybsze tętno i wzrost ciśnienia no i może skończyć się rozstrojem - niestety nie żołądka. Na szczęście zdarza się, że idzie wszystko dobrze i nawet naprawią co trzeba, zabiorą z domu, odwiozą, zamontuja, doradzą i wszystko będzie dobrze, tego będę się trzymał zwłaszcza, że pierwszą część tej przygody mam juz za sobą :).
Kolego zgłoś co tam niedomaga w serwisie i czekaj, czekaj czekaj a cierpliwość się opłaci. Teraz jesteś już po ślubie z Philem. Przypomnij sobie wszystkie uwagi ... nie ma ideału ! Trafiłeś podobnie jak wielu i choć to niewielka pociecha to czasem bywa, że później jest już tylko lepiej :) Pozdr,
 

GracX

New member
Bez reklam
i znów to samo oglądam tv dźwięk w przeciągu godziny zgubił się 3 razy.nie wiem co robić oddawać tygodniowy tv do serwisu to nonsens proszę doradźcie mi jak wygląda to prawnie? mam prawo kłócić się o nowy tv? do okresu np.2tyg?

edit: ahh gdyby tylko można było zlikwidować wady tego tv to było by wspaniale HBO HD i szczęka na podłodze.. obraz po prostu rewelacyjny.

zobaczymy jak się sprawa potoczy skoro jestem 'skazany' na serwis to na razie go sobie odpuszczę kiedy usterka/ki zaczną się pogłębiać nasilać a zapewne to tylko kwestia czasu gdyż aktualizacja softu nic nie zmieniła zaniose phila do serwisu..
 

GracX

New member
Bez reklam
Jeszcze żadna 'rzecz' nie wywoływała u mnie tak skrajnych odczuć jak ten telewizor.. w ogóle nie interesuję się tenisem leci właśnie finał jakiegoś turnieju po prostu rewelacja moje ustawienia zapewne pozostawiają wiele do życzenia a jestem pod takim wrażeniem że nie mam najmniejszej ochoty na zmianę kanału..
 

grantchester

New member
GracX,
Czy nie możesz skorzystać z promocji:
„TESTUJ PRZEZ 30 DNI OD ZAKUPU” ?
Odszukaj na stronie Philips Polska podstronę z promocjami.
Niestety nie mogę załączyć linku :-(
Może to jest rozwiązanie Twojego problemu.

Pozdrawiam
Grantchester
 

calkins

New member
Cze

niestety w moim 46 9705 jest ten sam problem z dźwiękiem. Wydaje mi się, że to jest problem firmware bo usterka pojawiła się dopiero po którymś z kolei upgrade oprogramowania. W kolejnych wersjach niby to poprawiają np:

Wersja Q55xx_0.140.27.0(Publication date: 2011-01-05)
Solution for sound drops.
Solution for intermittent disturbance on audio via SPDIF out.

Wersja Q55xx_0.140.32.0(Publication date: 2011-03-04)
Intermittent sound lost while watching TV or a connected device via HDMI.

Q55xx_0.140.34.0(Publication date: 2011-04-11)
Intermittent sound lost while watching TV or a connected device via HDMI.

Ja sam dzisiaj będę wgrywał najnowszą wersję softu - mam nadzieję, że naprawili w końcu.
 

Czarny1212

New member
Witam,
wczoraj po dwóch tygodniach mili Panowie z sewisu w Radomiu przywieźli mi wyczekiwanego phila. No i jak w dobrym dreszczowcu Chitchcocka zaczęło się trzęsieniem ziemi a później napięcie stopniowo rosło ... Zaczęło się od tego, że gniazda do połączenia TV są ... za małe :) ? Koledzy krótko stwierdzili, że mam stare kable ... ( choć cały komplet został po wcześniejszym podłączeniu ) - no nic pobiegłem do MM i kupiłem nowe wypasione i też kicha - nie dało sie wetknąć ! No dobra ale został HDMI, który w moim przypadku daje gorsze połączenie niż Component ale idę dalej ... Zaczynam grzebać w pilocie i szukać instrukcji jak go wstroić ( no niby proste ale ) i tu ździwko w miejscu gdzie normalnie wyświetla się pomoc i dalej cała instrukcja u mnie widnieje tylko duży i piękny znak zapytania ? ... dalej niczego. A więc ruszam do strojenia tak jak sobie przypominam. Jest start i przeszukiwanie a później ileś tam kanałów analog i kilkanaście cyfrowych. Te drugie od 101 .. Zaczynam je porządkować i już ciśnienie skacze ! Widzę jakąś niespójność tego co mogę tym pilotem zdziałać a wymogami TV. Najważniejsze funkcja ( dla kogoś kto idzie po omacku )"back" na pilocie a więc powrotu do poprzedniej pozycji ( jakiejkolwiek operacji ) nie działa ! Mogę tylko wyjść całkowicie z właśnie wykonywanej czynności i zaczynać od początku. Po kilkunastu minutach już się poddałem - został mi przecież nbox ! Tu podłączenie HDMI szybko dało zadawalające rezultaty ale ... no własnie i dalej już znów niewiele. Nie mogę właściwie skalować niektórych kanałów. Opcja automatyczne dopasowanie ( oraz żadne inne ) nie daje możliwości rozciągnięcia obrazu na cały ekran. Najczęściej HD wypełnia cały ale pozostałe już nie ! A kuriozalne jest to, że niektóre wyświetlają się tylko na samym środku zajmując 1/5 całego ekranu ( hi hi i tu cieszy mnie wreszcie ten wielki ekran 46" bo jeszcze widzę postacie ) ale nie jest to śmieszne bo zadna z funkcji dopasowywania skalowania go nie powiększa a jeszcze bardziej deformuje ! Mocno poirytowany walczę dalej. Postanowiłem bezprzewodowo połączyć TV z ruterem aby miał mozliwość jakoś się upgradować ! No i okazało się, że TV na stałe ma możliwość połaczenia tylko kablem. Kilka razy próbowałem jeszcze poszukać w ustawieniach czegoś co mógłbym zmienić na bezprzewodowe ale brak "back" i stale od początku i znów i znów do tego stopnia mnie zmęczyło, że ... poszedłem wypić szklaneczkę szkockiej i .... dałem za wygraną !
Zadzwoniłem tylko do tych miłych facetów, którzy przywieźli mi to cudo i obiecali, że dziś skontaktuje się ze mną ktoś z serwisu. Czekałbym pewnie jeszcze kilka dni albo lepiej ale zadzwoniłem tam sam. No i co ...? Ano nic - napisz Pan nowe zgłoszenie i dokładnie (hi hi hi.. ), dokładnie opisz wszystko od początku a po świętach trzeba będzie go znów zabrać ... !!!
Kochani koledzy z grupy Phila ! Zwłaszcza Wam życzę spokojnych Świąt :)
 

accu

New member
Bez reklam
Witaj,

Niestety poziom usług serwisowych firmy Philips (szczególnie serwisu centralnego) to od kilku lat "totalna porażka".
Wszystko jest dobrze jak sprzęt tej zacnej marki funkcjonuje prawidłowo , czytaj : jak trafimy na urządzenie pozbawione wad od stanu "dziewiczego".
Był czas że telewizory były produkowane we Francji , a wcześniej kineskopowe w Belgii ( w Brugge' s)
Jakość tych wyrobów była na najwyższym poziomie. Teraz telewizory produkowane są na Węgrzech ,
a pozostały sprzęt audio -video w Chinach.
Pozostaje mnie życzyć Tobie Czarny 1212 Miłych , Spokojnych Świąt Wielkanocnych


Pozdrawiam, :)
accu
:kom:
 

mariusz50

New member
Witam wszystkich na forum. Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem Philipsa 40" :). Trochę się już zdążyłem pobawić i oczywiście pojawiły się pierwsze problemy: mianowicie -
1. czy ten model posiada zegar, który można uruchomić na ekranie? Bo ja nie znalazłem takiej opcji.
2. Próbowałem też połączyć się z kompem (nawet dwoma) za pomocą programu Media Connect i nie udało mi się. TV jest w sieci domowej (znajduję ją i łączy się), ale ikonka w kompie jest cały czas nieaktywna. Może jakiś pomysł?
3. W menu głównym nie mam ikonki "widżety"

Jestem podłączony do dekodera UPC

Mariusz
 
Ostatnia edycja:

Czarny1212

New member
Witam po dłuższym czasie,
jak już pisałem po drugiej i długiej naprawie w serwisie ( opis naprawa SSB - może ktoś wie co to znaczy ??? ) TV zmartwychwstał !!! Doznał jakby cudownego uleczenia i teraz nawet kąty boczne są ok ! Jak to możliwe ? Nie mam teraz większych zastrzeżeń :) Naprawdę warto było poczekać. Teraz wiem o czym pisze Accu i inni gdy są zakochani w tym TV.

Do mariusz50
Ponieważ mam za słabego lapka to nie mogę poprawnie uruchomic połaczenia z TV - a szkoda bo byłoby fajnie ale zegara to chłopie nie szukaj w TV tylko kup sobie budzik :) bez urazy oczywiście ! Pozdrawiam,
 

accu

New member
Bez reklam
Witam po dłuższym czasie,
jak już pisałem po drugiej i długiej naprawie w serwisie ( opis naprawa SSB - może ktoś wie co to znaczy ??? ) TV zmartwychwstał !!! Doznał jakby cudownego uleczenia i teraz nawet kąty boczne są ok ! Jak to możliwe ? Nie mam teraz większych zastrzeżeń :) Naprawdę warto było poczekać. Teraz wiem o czym pisze Accu i inni gdy są zakochani w tym TV.

Do mariusz50
Ponieważ mam za słabego lapka to nie mogę poprawnie uruchomic połaczenia z TV - a szkoda bo byłoby fajnie ale zegara to chłopie nie szukaj w TV tylko kup sobie budzik :) bez urazy oczywiście ! Pozdrawiam,
Witam,

Cieszę się , że wreszcie masz dobry obraz na Swoim Philipsie.
Patrząc z perspektywy czasu muszę stwierdzić(oczywiście jest to moja opinia subiektywna), że obraz jaki generuje ten telewizor jest bardzo wysokiej jakości , a dźwięk poprzez słuchawki znakomity.( słucham przez słuchawki Grado 325 is)
Mój telewizor przekroczył 2900 godzin pracy i sprawuje się jak dotąd znakomicie-oby tak dalej.(odpukać w niemalowane drzewo).
Znakomicie współpracuje z blu-ray Philipsa BDP 9600. Recenzja tego blu-ray"a w ostatnim Audio-Video jest moim zdaniem nierzetelna.(czytaj krzywdząca)W pełni natomiast zgadzam się z recenzją niemieckiego czasopisma "Audiovision" , gdzie odtwarzacz ten uzyskał 94 punkty.

Pozdrawiam, :)
accu:kom:
 

Czarny1212

New member
Sanit
wielkie dzięki, mam przekonanie, że ogrom zmian jakie nastąpiły po naprawie muszą być związane z wymianą czegoś zasadniczego :)

Accu
często mamy pokusę posiadania czegoś co podoba się innym zdecydowanie poprawiając satysfakcję lecz jeśli nie podzielamy tych opinii to frustracja wzrasta. Ujmę to prościej - nie przejmuj się zupełnie ocenami czasopism ! Ważne są przede wszystkim nasze osobiste oceny.
Czy wspomniany przez Ciebie BDP 9600 jest stylistycznie dedykowany do naszego TV ?

Pozdrawiam,
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,
@Czarny1212

Ja staram się nie przejmować nierzetelnymi recenzjami niektórych czasopism , lecz uważam że należy informować (sprostowywać wiadomości) o produkcie z którym obcowało się osobiście , przez co można
poznać mocne strony danego urządzenia i te słabsze. Jedyny brak BDP9600 to że nie odtwarza flac ,
oraz że czasem nie "odpala" za pierwszym razem płyty DVD , czy blu-ray ,ale to "drobnostka". Stylistycznie można powiedzieć jest dobrany do telewizorów Philips 9705. Obraz - taki sam poziom jak w
Oppo 93 , dźwięk minimalnie słabszy niż w Oppo 93 , pilot mógłby być bardziej funkcjonalny ale można się przyzwyczaić , Oppo 93 ma bardzo dobrego pilota i również bardzo dobrze współpracuje z telewizorem Philips 32PFL9705H/12.

Pozdrawiam, :)
accu
:kom:
 
Do góry