Philips 65pus8818 białe plamy na czarnym tle

djrzz

Member
Aktualizacja sytuacji:

W wielkim skrócie (pominę kuriozalną sytuację z serwisem, bo szkoda klawiatury): dostałem propozycję wymiany mojego TV na model 8919, jeśli odmówię, to zaproponowano mi zwrot środków na kartę podarunkową sklepu, powołując się na ich regulamin. Chyba nie do końca jest to zgodne z prawem w mojej sytuacji, ponieważ zakup był dokonany drogą internetową i zwrot powinien być w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność. Co innego w przypadku zakupów stacjonarnych, z tego co wiem, to wtedy sklepy mają prawo do zwrotu na kartę podarunkową, chociaż znam też przypadki, gdzie po usilnych próbach sklep oddał gotówkę.
Oczywiście jeśli jest to w ramach rękojmi/niezgodności towaru z umową(czyli z ustawy) to sklep ma obowiązek zwrócić całą kwotę w ten sam sposób co było płacone, sklep niema prawa wypłacić pieniędzy w sposób który sam sobie wymyśla w swoich regulaminach bo te kwestie są uregulowane przez przepisy prawa!

Mediaexpert też tak mnie chciał wyrolować i kombinowali ze zwrotem pieniędzy w kuponach za wadliwy towar , pisałem im krótko i na temat że nie mają prawa tego robić, że według przepisów prawa ma być zwrócona pełna kwota na konto bankowe, że w innym wypadku za łamanie prawa sprawa potoczy dla nich się w sądzie!

Sklepy często próbują naginać prawo na swoją korzyść i wmawiać klientowi swoje reguły gry, bo może się trafić taki który się nie zna i nabierze się na manipulację sklepu!
 

Lucas83

Member
Aktualizacja: sprzedawca zwrócił mi pieniądze, a tym samym na ten moment kończę przygodę z telewizorami marki Philips. Jeśli ktoś ma podobny problem i w związku z tym nie może spać po nocach, to polecam walczyć i nie odpuszczać. To będzie kosztowało trochę wysiłku, ale ostatecznie najważniejsza jest satysfakcja z korzystania z produktu, a nie ciągła świadomość, że wydaliśmy kasę, a w rezultacie mamy taki sobie telewizor.
 
Do góry