Philips 65pus8818 białe plamy na czarnym tle

djrzz

Member
20 lat czego? Jeśli chodzi Ci o tv to zmartwię Cie, philipsy często do końca gwarancji nie wytrzymują. Wiem bo tak miałem, 3 padły mi przed końcem gwarancji.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ci co otrzymali po sprawdzeniu bardzo sobie chwalą.
A ironia zupełnie nie potrzebna, chyba że to taki folklor klas niższych.
Mam Cię za porządnego gościa.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
A co ma sprawdzenie przed otrzymaniem telewizora do tego ,że takowy padł przed końcem gwarancji?Jak na mój gust ,zupełnie nic.Sprawdzenie telewizora informuje nas tylko jaki był jego stan w momencie kupna.Takie sprawdzenie do ewentualnej usterkowości nie wnosi zupełnie nic.
chyba że to taki folklor klas niższych.
Zapewniam Cię ,że "klasy wyższe" dysponują podobnym folklorem.Niestety miałem "przyjemność" doświadczyć takiego folkloru.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To tylko sprzęt.
Psują się promy kosmiczne które kosztują 100000000 $
Większość ludzi na świecie to przyjmuje do wiadomości.
 

Lucas83

Member
Aktualizacja sytuacji:

W wielkim skrócie (pominę kuriozalną sytuację z serwisem, bo szkoda klawiatury): dostałem propozycję wymiany mojego TV na model 8919, jeśli odmówię, to zaproponowano mi zwrot środków na kartę podarunkową sklepu, powołując się na ich regulamin. Chyba nie do końca jest to zgodne z prawem w mojej sytuacji, ponieważ zakup był dokonany drogą internetową i zwrot powinien być w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność. Co innego w przypadku zakupów stacjonarnych, z tego co wiem, to wtedy sklepy mają prawo do zwrotu na kartę podarunkową, chociaż znam też przypadki, gdzie po usilnych próbach sklep oddał gotówkę.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pamiętaj tylko, że 8919 nie jest już na Androidzie/Google TV a na własnym systemie Titan i to jest jego duży minus w stosunku do 8818.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To bym sie nie zgodził na wymianę na słabszy model.
Niech oddadzą Ci kasę i wystarczy już na mini led.
 

Lucas83

Member
Mam jeszcze pytanie do osób, które zwracały TV zakupiony na odległość: czy zwrot za każdym razem był płatny? Czy spotkaliście się z sytuacją, gdzie któryś sklep zrealizował zwrot całkowicie bezpłatnie?
 
Do góry