Philips 65pus8818 białe plamy na czarnym tle

Lucas83

New member
Niestety, mnie również dopadł syndrom pasów na ekranie. Pierwszy egzemplarz był jeszcze źle poskładany (z jednej strony zaczep obudowy matrycy wychodził na zewnątrz, dodatkowo obudowa była pofalowana z jednej strony - kontrola jakości nie istnieje w tej firmie). Zgłoszony do sklepu ze zdjęciami, następnego dnia informacja o wymianie i dostawie nowego TV. Nowy przyjechał, obudowa dobrze poskładana, TV uruchamiam i co widzę? To samo, ale w innym miejscu. Jeden pas biegnący przez środek ekranu od góry do dołu, dodatkowo z prawej strony ekranu takie dziwne przyciemnienie, na dole efekt brudnego ekranu, czyli taka chmurka. Wszystko widoczne w UI telewizora. Dodatkowo odpaliłem YT i film ze stałym szarym tłem w różnej intensywności - na każdym filmie widać to samo w tych samych miejscach. Zgłaszam kolejny raz - dla mnie to jest niedopuszczalne.

Dodatkowo sprawdziłem jeszcze jedną rzecz - wydaje mi się, że na pudełku widoczna jest data produkcji - rok z tygodniem. Przy pierwszym egzemplarzu, na etykiecie z numerem seryjnym, miałem takie coś jak 06 i pod spodem 2351 (pod logo Philips, z lewej strony). Na drugim egzemplarzu 05 i 2407. Wydaje mi się, że to rok i tydzień produkcji (2351 - 2023 i 51 tydzień, 2407 - 2024 i 7 tydzień, 05 i 06 to może linie produkcyjne?). Ktoś może to potwierdzić? Postaram się jeszcze dodać jakieś fotki.

To pierwszy egzemplarz:

IMG_0462.JPEG


Tu jest to, o czym pisałem w kontekście daty produkcji:

Zrzut ekranu 2024-05-21 222737.png


Drugi egzemplarz:

IMG_3863.JPEG

IMG_3864.JPEG

IMG_3860.JPEG

Zrzut ekranu 2024-05-21 222706.png
 

Attachments

  • IMG_0465.JPEG
    IMG_0465.JPEG
    655,5 KB · Wyś: 25
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ale o to się rozchodzi, że w takim stanie taki egzemplarz nie powinien opuścić zakładu produkcyjnego, a nie ze kupujący później klient musi się użerać z wymianą, a nie jest to 20" i kłopot z przewożeniem, bo do samocjodu osobowego się nie mieści.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
A kiki udaje że nie rozumie o co chodzi i usilnie promuje ten pseudo pakiet... nie chodzi o sprawdzenie chłopie tylko o to że taki SZROT nigdy nie powinien opuścić zakładu produkcyjnego!! Raz byś się ustosunkował do tematu a nie że my swoje a Ty swoje.. Odpowiedzi zupełnie nie związane meritum sprawy...
 

Lucas83

New member
W moim przypadku to będzie już trzeci egzemplarz, o ile serwis wyda opinię, że TV jest wadliwy.

Jeśli ktoś posiada PUS8818 bez wspomnianych wad, to czy może podesłać mi numer seryjny w PW? Chciałbym coś sprawdzić. A jeszcze miłym dodatkiem byłyby fotki w podobnych warunkach, czyli Ambilight wyłączony i ciemno w pokoju, wystarczy ekran z UI Google TV.

Jestem jeszcze ciekaw, ile jest osób które:

  • mają matrycę bez wad i są zadowoleni,
  • mają matrycę z wadami, ale żyją z tym/nie zwrócili uwagi,
  • oddali TV

A może pierwsze egzemplarze były udane, później nastąpiła zmiana dostawcy matryc i stąd te przypadki? Kto w ogóle produkuje te matryce?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Trzeci? no to jest jakaś masakra... A kiki twierdzi że wszystko jest OK i wystarczy sprawdzić
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Lucas83

New member
Trzeci? no to jest jakaś masakra... A kiki twierdzi że wszystko jest OK i wystarczy sprawdzić
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Trzeci dostanę, jeśli serwis uzna, że TV podlega wymianie. Niedoprecyzowałem :) Pierwszy został wymieniony, drugi aktualnie czeka na serwis, jeśli serwis potwierdzi problem, to czeka mnie trzeci egzemplarz. U mnie jest jeszcze problem z lagowaniem przy korzystaniu z Apple TV po HDMI. Jak zamykam Apple TV, to interfejs telewizora laguje. Po restarcie wraca do normy. Bez sensu :) Oczywiście oba urządzenia zaktualizowane i resetowane wielokrotnie do ustawień fabrycznych.

Zrobiłem sobie szybką rundkę po najpopularniejszych sklepach z elektroniką i znalazłem dużo komentarzy wspominających o tym problemie. Co poszło nie tak? :)
 

djrzz

Member
Przypomnę że nie jest to Philips a jakąś badziewna firemka TP vision jadąca na dawnej renomie Philipsa i dlatego tak się dzieje. Produkują/składają coraz gorszy sprzęt, zaczęli kastrowac z funkcjonalności! Niedługo te telewizory niczym nie będą odróżniały się od innych chińczyków...
 
Trzeci dostanę, jeśli serwis uzna, że TV podlega wymianie. Niedoprecyzowałem :) Pierwszy został wymieniony, drugi aktualnie czeka na serwis, jeśli serwis potwierdzi problem, to czeka mnie trzeci egzemplarz. U mnie jest jeszcze problem z lagowaniem przy korzystaniu z Apple TV po HDMI. Jak zamykam Apple TV, to interfejs telewizora laguje. Po restarcie wraca do normy. Bez sensu :) Oczywiście oba urządzenia zaktualizowane i resetowane wielokrotnie do ustawień fabrycznych.

Zrobiłem sobie szybką rundkę po najpopularniejszych sklepach z elektroniką i znalazłem dużo komentarzy wspominających o tym problemie. Co poszło nie tak? :)
Dzień dobry.

1. Jeśli występuje opóźnienie dźwięku po podłączeniu HDMI do Apple TV, należy przejść do ustawienia HDMI Ultra w ustawieniach telewizora i ustawić tryb na "optymalną grę". To powinno pomóc, ponieważ czytałem komentarz innego użytkownika z tym problemem i został on rozwiązany poprzez dostosowanie ustawień HDMI w telewizorze

2. Paski na panelu

To jest banding. Pionowe paski. Występują obecnie w wielu modelach telewizorów wszystkich marek. Jest to jedna z "chorób" paneli LCD. Występuje zwłaszcza w telewizorach z "bezpośrednim" podświetleniem LED. Te z podświetleniem z boku - inne problemy)))).

Podobnie jak na panelach OLED, które mają inne choroby - to loteria.

3. mogę pokazać zdjęcia wielu innych telewizorów, innych marek z takimi samymi pasami.

Więc mówienie, że "słaba kontrola jakości" nie jest poprawne. Wszyscy producenci kupują panele od chińskich firm, a one dostarczają im panele. I nie sądzę, żeby producenci telewizorów mogli "wybrać" sobie z 1000 paneli np. 900 idealnych, a 100 zwrócić.
 
Przypomnę że nie jest to Philips a jakąś badziewna firemka TP vision jadąca na dawnej renomie Philipsa i dlatego tak się dzieje. Produkują/składają coraz gorszy sprzęt, zaczęli kastrowac z funkcjonalności! Niedługo te telewizory niczym nie będą odróżniały się od innych chińczyków...
Zabawny komentarz. Poszperaj w internecie, poczytaj i zrozum czym jest wizja TP. Jeśli jesteś wystarczająco inteligentny, to zrozumiesz, że nie jest to firma taka jak napisałeś
 

djrzz

Member
Zabawny komentarz. Poszperaj w internecie, poczytaj i zrozum czym jest wizja TP. Jeśli jesteś wystarczająco inteligentny, to zrozumiesz, że nie jest to firma taka jak napisałeś
To fajnie że się ubawiłeś, co niby mam znaleźć w tych internetach, marketingowy bełkot?
Firma która umieszcza z przodu logo Philips by sprzęt był rozpoznawany, ale już z tyłu jest TP vision 😁
 

Marynarz58

New member
Cześć, odebrałem dziś tv i mam takie plamy na czarnych ekranach (te zdjęcie z ustawień to ta prawie środkowa pionowa linia to z ustawień ale ta kolejna na prawo to właśnie jej być nie powinno) i po prawej pionowy szary pas. Pytanie czy zwrócić tv jeśli w tych modelach tak bywa czy zgłosić reklamację?

I pytanie o kalibrację, znajdę w sieci propozycje ustawień?

Pozdrawiam
Też tak miałem.Kupiłem przez X-Kom.Od dałem go w cholerę
 
Miałem jeden model Philipsa który był pozbawiony wad tych matryc, a zatem można? Można!
Dzień dobry. Nie wiem, o czym pan mówi. Ale wszystko jest możliwe.

P.s. Mam PUS8518 (60Hz) bez DSE (paski). I mam OLED718 z charakterystycznym dla paneli EX WOLED różowym odcieniem po jednej stronie, który zauważam tylko ja, a producentem paneli jest LG, który dostarcza identyczne panele wszystkim innym, w tym mnie. Idąc tokiem rozumowania tutejszych "ekspertów", to nie LG jest winne, tylko ci, którzy kupują od nich panele.
 
Jeśli uważasz ,że ktoś nie ma racji i piszesz ,że

to może napisz co miałeś na myśli.
A nie ograniczasz się do nic nie mówiących ogólników.
Nie miałeś trudniejszego pytania?

Odpowiedź brzmi: zapamiętaj:

1. wizja TP

Właścicielem jest TPV. Ci, którzy produkują monitory AOC (liderzy rynku monitorów na świecie) + monitory Philips. Tajwan. Sąsiedzi marek, które wszyscy znamy, takich jak ASUS, MSI, Gigabyte i innych innych gigantów

2. 2011 lub 2012 (nie pamiętam dokładnie)

Philips wydzielił swój dział TV, który ponosił straty w TPV. Sprzedają go, aby skupić się na bardziej dochodowych rzeczach. Co ma sens. Biznes

TPV w tym czasie produkowało monitory Philipsa i było głównym dostawcą Philipsa do produkcji telewizorów.

3. Następnie nastąpiło całkowite przejęcie jednostki biznesowej TPV

4. Siedziba główna znajduje się w Holandii. Centrum rozwoju znajduje się tam, gdzie było: w Belgii (Gent).

5. Od 2011 roku po takim ruchu wszyscy "pochowali" telewizory Philipsa.

Ale są one bardziej żywe niż kiedykolwiek. Robią telewizory NIE gorsze od innych, często jedne z najlepszych pod względem stosunku jakości do ceny (ten sam PUS8818 jest lepszy od wielu konkurentów, jeśli dobrze zrozumiesz jego cechy) lub ten sam OLED718, który ma niewielu konkurentów. Telewizory otrzymują prestiżowe nagrody EISA rok po roku.

Jedyną rzeczą, którą moim zdaniem słabo wdrożyli, jest reklama. I mam wrażenie, że jej nie potrzebują. Pracują po cichu na rynek europejski i mają wystarczająco dużo do roboty. Ale mogę się mylić i to tylko moja subiektywna opinia.

Więcej informacji znajdziecie w ... google. To takie proste. Ale trudniejsze niż pisanie bzdur ;-).
 
Do góry