Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

DJ82

Member
Nie ma ktoś może przecieku kiedy można spodziewać się nowego softu? Ciekaw jestem czy wejdą zapowiadane poprawki...
 
Ostatnia edycja:

rafal20x

New member
Masz na myśli jakiś konkretny model subwoofera?

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka

Chodzi mi o model:
Philips SWB50
philips-swb50-subwoofer-ab-1.jpg

 

DJ82

Member
W związku z tym że PHILIPS twierdzi że problem z działaniem aplikacji Player leży po stronie twórcy aplikacji czyli TVNu napisałem do nich a oni twierdzą że jak na razie nie planują aplikacji na Android TV... Już nic nie rozumiem... a na moim TV aplikacja nadal nie działa :(
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Trzeba zwrócić uwagę, że ta aplikacja jest preinstalowana w TV cyli jest w tej czesci Philips Smart TV. Z tego wynika,że powinna ona dzialac bez problemu, bo nie jest to apka na Android. Ciezko cokolwiek powiedziec ale wyglada, ze to po stronie TVN.

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
 

DJ82

Member
Trzeba zwrócić uwagę, że ta aplikacja jest preinstalowana w TV cyli jest w tej czesci Philips Smart TV. Z tego wynika,że powinna ona dzialac bez problemu, bo nie jest to apka na Android. Ciezko cokolwiek powiedziec ale wyglada, ze to po stronie TVN.

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka

Czyli jest to niezgodność towaru z opisem...
Mam TV od 21 sierpnia i od początku nie działa - tzn działała chwilę po tym jak przywróciłem TV do ustawień fabrycznych. Sam już nie wiem co o tym myśleć ale ktoś tu kłamie...
 

kazo

New member
Brak Spotify ( Euro na stronie ma informację że jest , Philips twierdzi , że przy następnej aktualizacji będzie ) i problem z dźwiękiem przez optyka ( strzały w głośnikach )
 

chamberxx

New member
czolem, czy ktos korzysta z uchwytu Multibrackets MB036 M VESA Super Slim Tilt & Turn dla 55PUS7600?

Nie zasłania wyjscia na kabel zasilajacy ?
 

o0kolo0o

Member
Witam posiadam tv 65pus7600 i pozainstalowaniu KODi mam przekreslony głośnik na czerwono i nie mam dźwięku w KODI .. co może być tego przczyną .. czy brakuje mi jakiego plugina ?
 

arczi79

New member
Witam.

Rozważam zakup tego telewizora jednakże po przebrnięciu przez cały 62-stronicowy temat mam kilka pytań:

1. Rozumiem pilot nie "udostępnia" opcji kursora. Czy jest możliwość podpięcia myszki Bluetooth lub WiFi - i czy w takim wypadku kursor się pojawi? (pytam pod kątem obsługi przeglądarki internetowej)

2. Ktoś wspomniał o problemie ze Skypem... że nie da się go zainstalować. Model PUS7909 również nie posiadał kamerki - ale można było dokupić oddzielną i Skype działał. Czy tutaj w modelu PUS75600 wogóle nie ma możliwości odpalenia Skype (nawet po dokupieniu kamerki)?

3. Rozumiem że z 4k nie obsługiwany jest tylko z tunera DVB-S oraz na YouTube? Poza tym rozumiem że materiał z DLNA powinien pójść w 4k? Również nie powinno być problemu ze wszystkimi materiałami 4k wysyłanymi do TV przez HDMI?

Brak YouTube chociażby w 1440p to porażka.... a powinien być w 2160p :(
Dodatkowo martwią mnie te problemy z TVN playarem....
Tym bardziej w TV za taką kasę :(
 
Ostatnia edycja:

DJ82

Member
Chyba znalazłem kolejny problem w naszych TV...

Aplikacja VEVO - wystarczy obejrzeć kilka teledysków i zaczyna się krzaczyć - włączają się dźwięki z kilku teledysków na raz a obraz jest jeden. Do tego TV nie chce reagować na pilota...
Mam nadzieję że lada moment wyjdzie aktualizacja która wszystko naprawi, inaczej oddaje TV do serwisu. Tylko czuję że to będzie walka z wiatrakami...
 

chamberxx

New member
Chyba znalazłem kolejny problem w naszych TV...

Aplikacja VEVO - wystarczy obejrzeć kilka teledysków i zaczyna się krzaczyć - włączają się dźwięki z kilku teledysków na raz a obraz jest jeden. Do tego TV nie chce reagować na pilota...
Mam nadzieję że lada moment wyjdzie aktualizacja która wszystko naprawi, inaczej oddaje TV do serwisu. Tylko czuję że to będzie walka z wiatrakami...
taki problem u mnie nie wystepujec:)

Sent from my SM-A300FU using Tapatalk
 

DJ82

Member
A z najnowszej instrukcji obsługi wyleciała obsługa MHL przez HDMI4...

Aż tak dokładnie nie śledzę instrukcji ale czy mogą tak robić?? a skoro tak robią to każdy może im oddać TV bo akurat na tej funkcji niby mu zależało...

Powiem tak - TV mam od 21 sierpnia i co do jakości obrazu w sumie przyczepić się nie można. Ale Android to z z Androidem oprócz nazwy ma nie wiele wspólnego. Gdzie są te aplikacje które tak reklamują - wszystko jest niezgodne z Android TV a to co jest zgodne to działa jak chce i jest tego garstka. Gdyby nie Ambilight to bym chyba nie kupił tego TV. A jak nie dopracują softu to będzie mój ostatni PHILIPS...

- Player TVN - nie działa (chociaż jest preinstalowany)
- Android - nieznane źródła - nie można włączyć (w SONY się da)
- Smart tylko w FHD - u konkurencji 4k

i parę innych rzeczy w TV za taką kasę nie powinno być dopuszczalne i będę to powtarzał do znudzenia bo to jakieś nieporozumienie w TV za 6tys!!!
 
Do góry