Poczytajcie o zwrotach w Euro zanim zaczniecie szkalować osoby, które piszą, że są z tym problemy.
U nich nie zamawiasz internetowo, u nich składasz tylko rezerwację, a kupujesz i opłacasz w sklepie.
Sam się z tym bujałem jakiś czas temu, ale odpuściłem, bo towar znalazł innego następcę.
Pewnie, jakby się uprzeć i zażądać/poprosić o pomoc rzecznika praw konsumenta, to może i by coś ugrał, ale też nie jest to takie oczywiste, bo raz jeszcze podaje:
KUPUJESZ W SKLEPIE NA MIEJSCU, NIE KUPUJESZ PRZEZ INTERNET. PRZEZ INTERNET JEDYNIE REZERWUJESZ.
W Euro mają taką taktykę, że ilość towaru sprzedanego idzie ponad relacje z klientami, więc w 99% nikt wam nie przyjmie rozpakowanego towaru. Nawet jeśli jest w perfekcyjnym stanie.
W Euro tylko wysyłka do domu, wtedy macie normalne zamówienie internetowe.
A ten regulamin 'Zakupy bez obaw' to w ogóle jest śmieszny.
Pierwsze zdanie regulaminu co do waszych tzw. zwrotów:
"Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?
Towar musi być nieużywany. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta."