Philips 55POS9002 - test, czyli najlepszy - EISA BEST BUY - telewizor Oled w Europie w klasie cena do jakości.

Arczi1989

New member
Nie istalujcie OREO... nie bedziecie mogli wejsc na dysk NTFS z innej aplikacji niz wbudowana Philipsa.

Kiki... czy masz dostep skad sciagnac wczesniejsza aktualizacje? nie chce siedziec na tej gdzie kur... nie dziala mi polowa aplikacji do ogladania... to jest dramat jakis

manufacture1 a próbowałeś z tej stronki poniżej? Niemiecki blog, mają tam wszystkie aktualizacje do różnych modeli:
https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/
 

alien00

Klub HDTV.com.pl
VIP
witam
aktualizacja z pendrive wersja 230 odpalanie filmow z dysku nasepuje po sciagnieciu apki tv file commander (on widzi dyski u mnie) wchodzimy na dysk najezdzamy na film otworz "w" po prawej stronie trzy kropki jak by co :p wybieramy mx player i smiga az milo wczoraj sprawdzalem na aqamenie 4k i bez zajakniecia pozdrawiem.
 

Szlachtus

Member
Witam wszystkich, odkurzę trochę temat bo mam kilka pytań, na które nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, może coś się już wyjaśniło i przy okazji komuś się również przyda :)

Otóż stałem się szczęśliwym (lub nieszczęśliwym) posiadaczem 55POS9002. Nurtujące mnie problemy to:

1) W czasie oglądania netflixa wyskakuje mi wygaszacz ekranu philips i nie mogę znaleźć na to żadnej metody - w ustawieniach systemu nie widzę wygaszacza :/

2) Program SPMC - nie mogę odtwarzać filmów z dysku - komunikat niepoprawna ścieżka do folderu

3) Na wbudowanym playerze filmy z dysku odtwarza ale są one sztuczne rozciągnięte na cały ekran - zmiana formatu obrazu nie pomaga.

4) Na programie Kodi odtwarza filmy, natomiast również nienaturalnie rozszerza obraz, pomaga zmiana formatu ale nie zapamiętuje ustawień, także przy każdym włączeniu filmu muszę wchodzić w ustawienia obrazu

Wersja Android: 8.0.0

P.S czy ktoś ma jakieś zalecenia co do ustawień obrazu? Jest mnóstwo opcji typu upłynniacze obrazu, może warto któreś wyłączyć?

Z góry dzięki Panowie! :)
 

heca66

Klub HDTV.com.pl
VIP
Cześć. Od kilku dni zaobserwowałem takie przebarwienia,co można z tym zrobić
(gwarancja jest do czerwca)
 

Attachments

  • oled.jpg
    oled.jpg
    335,6 KB · Wyś: 48
  • oled1.jpg
    oled1.jpg
    488,5 KB · Wyś: 40
  • oled2.jpg
    oled2.jpg
    380,5 KB · Wyś: 42

mazbog

Member
To już tylko serwis, będzie się powiększać, a skoro gwarancja się kończy to nie ma na co czekać. Mi wymieniono telewizor na 803
 

ps88

New member
Problem z połączeniem soundbaru

Witam wszystkich. Czy wypalenie nastąpiło samoistnie czy był wyświetlany w tym miejscu jakiś statyczny obraz? U mnie gwarancja skończyła się miesiąc temu:/

Mój problem dotyczy połączenia soundbaru Panasonic htb580. Urządzenie połączone jest przewodem HDMI 2.0 z ethernet do gniazda HDMI 1 arc. Włączony jest easylink i viera link. Po włączeniu tv uruchamia się soundbar, wyskakuje komunikat że tv przełącza się na zewnętrzny sygnał ale dalej dźwięk leci z głośników tv. Gdy zwiększam głośność zwiększa się ona w tv i sounbarze, więc połączenie występuje.
Dopiero gdy ręcznie przełączę dźwięk na zewnętrzny HDMI wyłączają się głośniki od TV i wszystko działa jak należy.
Łączyłem różnymi przewodami, pod różne gniazda, bawiłem się ustawieniami i nic. Może ktoś ma jakiś pomysł?:)
 

Szlachtus

Member
Odświeżam,

mam pytanie co do materiałów 4K odtwarzanych z dysku, ustawienia w programie KODI (mam tylko 1920x1080 50hz) nie mają wpływu na jakość obrazu? Gdy odpalam jakiś film pokazuje mi się sygnał HDR itd. ale jaka jest pewność że obraz jest wyświetlany w 4K a nie sztucznie zaniżany np do full HD?
 

mnemonic2

New member
Dzisiaj serwis zabrał telewizor, przyjechał pan z Radomia zabrał telewizor i powiedział że na 99%
będą wymieniać matrycę

Podobna sytuacja przyjechali,zabrali, po uznaniu reklamacji otrzymałem z servisu "oświadczenie o nienaprawialności produktu .... w związku z tym podlega wymianie na wolny od wad w miejscu zakupu.
Dokument upoważnia sprzedawcę .... "

TV zakupiony na Allegro w maju 2019. Próbowałem dzwonić do sprzedającego ale "wybrany nr jest nieosiągalny :-(
Co w takiej sytuacji należy robić ? Nigdy nie miałem do czynienia z przebiegiem gwarancji :-(
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Niestety nic nie zrobisz jeśli sklep się zamknął, albo sprzedawca indywidualny.
Ale może tylko wyjechał na wakacje...
Od sprzedawcy dostajesz nowy model , a on otrzymuję korektę z Philipsa i kasę.
 
Do góry