Philips 55POS9002 - test, czyli najlepszy - EISA BEST BUY - telewizor Oled w Europie w klasie cena do jakości.

piotrgryf

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak sobie czytam co piszecie. To co serwis zrobił u mnie to porażka. A to co zrobiło TP Vision, to w ogóle nie powinno mieć miejsca, żeby Ambilight świecił na sufit. Kupiłem ten telewizor tylko dla Ambilight, bo ma to tylko TP Vision (celowo nie pisze Philips) Bo to co jest teraz produkowane w Gorzowie Wielkopolskim, to już nie jest Philips. Telewizor nie pozwala na podłączenie słuchawek przez bluetooth ani soundbaru. O YouTube w 4K HDR zapomnijmy. Obraz jest mega super to fakt, ale to ma każdy OLED, nie tylko TP Vision. A to co ma TP Vision najlepszego i na wyłączność zepsuło w modelach sprzedażowych. O wypaleniach ekranów OLED, nie będę pisał, bo każdy wiedział co kupuje. Telewizor wraca jutro do serwisu. Mam nadzieje, że poskładają obudowę poprawnie.
 

nowynick

New member
Że po kilkuset godzinach ekran w tv za 8,5k (za tyle kupiłem) będzie do wywalenia? :blagam:

P. S. 11 minut na Infolinii szukano mojego numeru zgłoszenia, odpowiedź? NIC, może w przyszłym tygodniu Pani, która otrzymała moje zgłoszenie wyśle je do działu technicznego :?

P. S. 2 Kolejny telefon, podałem dane Pani, która obiecała NATYCHMIAST oddać moje zgłoszenie, nagle się znalazło, tłumaczono pomyłką, inna Pani to natychmiast załatwiła. Pytają czy tv na noc był w trybie stand by i do czego używa się tv (sat, naziemna, konsole, aplikacje itp.). Dostałem kolejny numerek i w ciągu 4 dni zadzwonić mają z serwisu kiedy zabiorą tv itd.

@KIKI raptem od kilku w tym temacie nieobecny, szkoda, bo TO ŚWIADCZY O NIM. Ponoć tv kupione u niego mają tutaj mega sprawną obsługę...
 
Ostatnia edycja:

tomeko12

New member
A dlaczego nie zgłaszasz do Kiki-iego reklamacji z tytułu rękojmi, tylko walczysz z serwisem? Zgłaszasz do sprzedawcy reklamację, który ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do niej, a z tego co pisze Kiki, to będziesz super zadowolony z rozwiązania sprawy.
 

piotrgryf

Klub HDTV.com.pl
VIP
Że po kilkuset godzinach ekran w tv za 8,5k (za tyle kupiłem) będzie do wywalenia? :blagam:

Sorry jeśli Cię wkurzyłem, ale te wypalenia naprawdę wyglądają nie ciekawie. Jeśli tak było jak piszesz to telewizory OLED nie powinny trafić na pułki sklepowe. Ja nie gram na konsoli, tylko zwykła tv, netflix. Walcz o wymianę matrycy bo to skandal. Ja mam swój telewizor od czerwca puki co żadnych wypaleń nie widać. Tak sobie myślę, że może Samsung wie co robi nie robiąc telewizorów OLED, tylko stawia na kwantową kropkę https://forum.android.com.pl/topic/327338-%C5%BCywotno%C5%9B%C4%87-ekranu-note-8-wypalony-tekst/?page=2
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Sorry jeśli Cię wkurzyłem, ale te wypalenia naprawdę wyglądają nie ciekawie. Jeśli tak było jak piszesz to telewizory OLED nie powinny trafić na pułki sklepowe. Ja nie gram na konsoli, tylko zwykła tv, netflix. Walcz o wymianę matrycy bo to skandal. Ja mam swój telewizor od czerwca puki co żadnych wypaleń nie widać. Tak sobie myślę, że może Samsung wie co robi nie robiąc telewizorów OLED, tylko stawia na kwantową kropkę https://forum.android.com.pl/topic/327338-żywotność-ekranu-note-8-wypalony-tekst/?page=2




Dokładnie tak jest , samsung więcej by wydał na serwis matryc OLED , wiedzieli czym to pachnie ,

Dopóki nie wyeliminują wypalania się matrycy kupowanie OLEDA i pchanie tyle kasy za "SZROT" mija się z celem , to już bdb można LEDA kupić i z bdb parametrami a jeszcze jak się dobrze poustawia , to obraz bajka
 

nowynick

New member
A dlaczego nie zgłaszasz do Kiki-iego reklamacji z tytułu rękojmi, tylko walczysz z serwisem? Zgłaszasz do sprzedawcy reklamację, który ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do niej, a z tego co pisze Kiki, to będziesz super zadowolony z rozwiązania sprawy.

Taaaa? KIKI wiele pisze i mówi. Zgłosiłem mu tę sprawę:

"Witam...
W takim razie ile czasu będzie trwała reklamacja u Pana z tytułu rękojmi?
Bo w serwisie w ciągu 4 dni mają mnie poinformować kiedy i na ile zabiorą TV...
Więc może u Pana będzie szybciej załatwione.
Pozdrawiam
"

Odpisał
"Nie wiem.
Nie rozmawiałem,nie pytałem się, nikt mi takiej rzeczy nie zgłaszał i nikt mnie nie obrażał przy tej okazji !
Jestem pierwszy dzień po urlopie.
"

TAK zareagował na moje zgłoszenie problemu i moje zapytanie jak on jako SPRZEDAWCA jest w stanie pomóc/załatwić rękojmię. Zaskoczeni? KIKI czuje się obrażony, że ja po męsku opisuję sytuację i zaistniałe zdarzenia z jego lub pracowników słowami i reakcjami, szkoda, że nie był na urlopie jak szukałem nowego tv...

Wcześniej napisał " Ja nie produkuję telewizorów ! Mam oleda i dlatego go polecam z czystym sumieniem. Nie gram po kilka godzin dziennie w jedną grę czy na jednym programie.
"

Właśnie o TAKICH jego tekstach wspominałem wcześniej...to ten KIKI SUPERSPRZEDAWCA, pomocny, miły i ochoczy? Ponoć reaguje natychmiast, i od ręki takie cuda załatwia. Ale rozumiem zmęczenie...urlopem. Odłóż Pan personalne animozje, pokaż jak załatwiasz sprawy, że nie liczysz tylko na sprzedaż, a potem PAPA. BARDZO chętnie opiszę też jak zayebiście się wykazałeś i kolejny raz PRZEPROSZĘ. Nie masz czasu, ani ochoty? OK, to świadczy o Tobie jako człowieku i sprzedawcy.
 
Ostatnia edycja:

nowynick

New member
nowynick
Nie tak się załatwia reklamację u sprzedawcy.

Dzięki za radę, wiem jak się załatwia. Od wczoraj nasz rodzinny adwokat się tym zajmuje. Wystarczył jego tel. na infolinię i wszystko się znalazło, wyjaśniło i załatwiło. Mam załatwiać sprawę przez serwis Phillipsa. Poczekam te 4 dni, zamiast wystosować pismo i błagania do pourlopowego KIKIego, czekać na jego rozpatrzenie. Dostałem jego opinię na całą sprawę, cytowałem w poprzednim poście. Nie poczuwa się, nie zna tematu i nie ma jak widać ochoty załatwić tego szybko i sprawnie, bez papierkowych dupereli, ustawowych terminów itp.

Będę informował na bieżąco, pozdrawiam.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
No to wyjaśnijmy żeby było jasne:
1. Jak można komuś zarzucać i obrażać, że się nie odzywa jeśli ktoś jest na urlopie ?
Ustawodawca daje każdemu pracownikowi taki przywilej.
O elegancji nie ma tu nawet co wspominać.
2. Nie dostałem żadnego zgłoszenia o problemie - oprócz dzisiejszej informacji.
3. Nie mam czego przyznawać o setkach wyimaginowanych zgłoszeń bo do mnie nie dotarły, może
dlatego że nie jestem serwisem.
4.Nie dostałeś nigdzie ode mnie zgody na cytowanie prywatnych odpowiedzi.
Naruszenie tajemnicy korespondencji to nie tylko przeczytanie cudzego listu - Prawo i wymiar sprawiedliwości - GazetaPrawna.pl - wiadomości, notowania, kursy, praca, emerytury, podatki -
5. Pomagamy każdemu w jego problemie od 10 lat - nawet jeśli nie kupił telewizora u nas. O ile
ktoś informuje nas o tym w zwykłej choćby formie.
6. Nigdzie nie napisałem w prywatnej rozmowie, że nie poczuwam się do tematu.
7. Tak nie znam tematu, informację otrzymałem dziś po godzinie 18.00 - czyli w czasie gdy wszystkie na świecie biura producentów są zamknięte.
Więc wytykanie, że ktoś nie ma ochoty załatwić czegoś o czym nie wiedział w godzinach gdzie wszystko zamknięte - jest nie na miejscu.

Jutro w godzinach urzędowania normalnych firm zapytam, bo to pierwszy taki przypadek.
 

nowynick

New member
Tak, tak, wątek przeczytany, sprzedawca czuje się obrażany ale...nie zna tematu. Zgłaszam zapytanie jak wygląda rękojmia u sprzedawcy ale...nie dostał zgłoszenia i odpisał, co cytowałem. Pisanie o faktach, słowach i zdarzeniach to zarzucanie, że ktoś nie jest jasnowidzem (urlop). Niech śledzący wątek, a co ważniejsze - nowi zainteresowani zakupem ocenią produkt i zachowanie sprzedawcy. Elegancik się znalazł, to dopytam czy 1 na 100.000 się psuje? Czy nie produkujesz tych tv? oddać ten tv do domu dziecka, nie oglądasz i nie grasz godzinami to Ci działa? CYTOWAĆ dalej Ciebie sprzedawco miły, pomocny i uczciwy? Może tematy na forach satkuriera, dobrychprogramach, hdtv...polska, androidtv są dla Ciebie wyimaginowane, ale tam jest sporo...wkleić linki? nie pogrążaj się. NIE fatyguj się z udawaną chęcią załatwienia sprawy, wklej ofertę dla niebieskich albo napisz coś w swoim stylu, że z tym tv nie ma problemu, że poszkodowani przesadzają, jak im się nie podoba, niech oddadzą do domu dziecka, nie zawracać Ci głowy, bo ty tych tv nie produkujesz etc. Tak przy okazji zacytować też Twoje słowa tutaj, że wypaleniami nie ma co się przejmować, bo 100.000 godzin pracy niemal gwarantowane? A może Twoje zapewnienia jak to HDR na YT będzie działał po aktualizacji tego tv...pół roku i 3 aktualki temu?

@BTW dla zainteresowanych rozwojem sytuacji:

Bez pisemnych próśb i 2 tygodniowego terminu oczekiwania u miłego łaskawcy - zadzwoniono dziś raniutko, zaproponowano dogodne godziny odbioru tv w poniedziałek. Spytano o karton i poproszono, żeby już na żywo te wypalenia im pokazać, wszystko spakują i zabiorą.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli zamierzasz grać po kilka godzin dziennie w te same gry i oglądać tylko jeden program to odpuść sobie.
Mam Oleda korzystam , tak jak kiedyś z plazm i działa rewelacyjnie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jako użytkownik wolałbym zawsze wymianę .
Jeśli coś się stanie zawsze dostaniesz nowy kolejny model za free.
Niektórzy z tego korzystali i dostali np model 2 x droższy na nową wymianę.
I mają najnowszy do tego model.
 

nowynick

New member
Ale kto do Ciebie zadzwonił?
Serwis Philipsa czy sprzedawca?
Załatwiasz to z gwarancji czy z rękojmi?

Odpisałem szeroko o sytuacji prawnej i rozwiązaniach na przyszłość, grzecznie i z poszanowaniem interpunkcji. Niestety cenzura natychmiast usunęła. Dostałem ostrzeżenie, że...obrażam. Napisałem, że po gwarancji jak Phillips mnie "oleje", sprawa trafi na drogę sądową z powództwa cywilnego. Zgłosiłem sprawę rękojmi mailowo Sprzedawcy, jego odpowiedź w poprzednich postach, jakoś przy zakupie można było to mailowo załatwić. Więc teraz byłem zdany na Phillipsa. Nie mogę za wiele już w tej kwestii się wypowiadać. Jak w poniedziałek serwis zabierze tv, przepadnie opcja szybkiego dogadania się ze Sprzedawcą w. s. rękojmi - wtedy sprawa potoczy się 2-torowo.

Karol - obraz na tym tv urywa...głowę! tego będę bronił zawsze!
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości :

5/5 Po gruntownym przewertowaniu wszystkich testów na forach zajmujących się oceną telewizorów padło na ten model. Do sklepu pojechałem tylko dotknąć i zapłacić. Porównania przez które się przebijałem jasno wskazywały na ten model, który mam teraz w domu. Cena jest zabójcza, parametry miażdżą. To był świadomy zakup. Procesor robi niesamowite rzeczy, obraz jest detaliczny, ostry, kolory nasycone. Płynność to coś co zachwyca nie tylko rodzinę ale i znajomych, którzy oglądają telewizję razem z nami. Nie miałem telewizora, na którym mecze wyglądałyby tak dobrze. Do tego system oświetlenia telewizora wokół ramki, powiększa to telewizor, robi genialne złudzenie optyczne większego calarza. Do tego Android, który pozwala na skorzystanie z takich aplikacji na jakie mam tylko ochotę, mogę je pobierać ze sklepu, bezpłatnie. Klawiatura z tyłu pilota to też ogromny plus dla tego sprzętu. Polecam poczytać na eksperckich forach opinie o tym telewizorze, ja nie mam żadnych obiekcji.



===================================================================


5/5
Oceniam telewizor na NAPRAWDĘ mocną piątkę. Trudno coś w zasadzie na niego znaleźć. Zacznę od obrazu: rewelacja - telewizor OLED + UHD w tej cenie i z taką jakością to po prostu bomba. Czerń idealna - żadnego odcienia szarości. Dźwięk - głośniki dają tyle ile umieją, ale podpięcie pod niezłe kolumny daje już super efekty. Także w środku zastosowano nie byle jakie przetworniki. Ambilight - super sprawa. Płacę od jakiegoś czasu abonament Netflixa - naprawdę jest co oglądać - a najlepsze w porównaniu ze starym TV - nie muszę podłączać się z komputerem. Dla mnie to zmiana naprawdę warta świeczki. Android szybki i stabilny.



===================================================================


5/5
Telewizor z wszystkimi cechami modelu Premium: świetny wygląd, cienka ramka a w sumie praktycznie jej brak, obraz wręcz powalający, pierwszy raz się spotkałem z tym aby aż tak mocno przekonał Mnie do siebie telewizor jakością obrazu. Ekstra pilot czuć go w ręce oraz ma klawiaturę z tyłu co ułatwia obsługę pierwsze kroki były trudne ale po kilku dniach teraz non stop korzystam z klawiatury. Android TV już prędzej użytkowałem więc wiem co z czym się je i moim zdaniem to ogromny plus telewizora. Podsumowując Telewizor najwyższych lotów za bardzo przystępną cenę.



====================================================================
https://www.komputronik.pl/product/399451/philips-55pos9002-12.html
 

nowynick

New member
No nie zgodzę się.
Rękojmia u każdego sprzedawcy w Polsce wygląda TAK SAMO.
Sprzedawca nie ma nic do jej warunków. Warunki określa nasze krajowe prawo ( KC zwłaszcza).

No o tym piszę, i uważasz, że jej treść po zapytaniu powinna brzmieć jak cytat wyżej? Ujawniana zależnie od humoru czy zmęczenia sprzedawcy?Ja jej treści nie muszę znać, jej treść stanowi prawo, mam prawo zapytać sprzedawcy i uzyskać informację, tak? TAK. Zapytałem, uzyskałem odpowiedź jaką uzyskałem, tym się posiłkuję, tyle.
 

nowynick

New member
Jakbym był sprzedawcą i ktoś by mnie zapytał jak wygląda rękojmia u mnie, to bym mu odpowiedział, że dokładnie tak jak stanowią przepisy prawa w Polsce.
Nieznajomość prawa nie jest żadnym wytłumaczeniem. Klient który chce skorzystać z przysługującego mu prawa w Polsce musi znać jego przepisy.
Sprzedawca raczej nie jest radcą prawnym i nie musi uczyć przepisów prawa swoich klientów.
Musi się tylko do ustanowionego prawa w Polsce stosować.


Widocznie wiesz lepiej, sprzedawca musi tylko sprzedać, nic więcej.
 
Do góry