Tak, tak, wątek przeczytany, sprzedawca czuje się obrażany ale...nie zna tematu. Zgłaszam zapytanie jak wygląda rękojmia u sprzedawcy ale...nie dostał zgłoszenia i odpisał, co cytowałem. Pisanie o faktach, słowach i zdarzeniach to zarzucanie, że ktoś nie jest jasnowidzem (urlop). Niech śledzący wątek, a co ważniejsze - nowi zainteresowani zakupem ocenią produkt i zachowanie sprzedawcy. Elegancik się znalazł, to dopytam czy 1 na 100.000 się psuje? Czy nie produkujesz tych tv? oddać ten tv do domu dziecka, nie oglądasz i nie grasz godzinami to Ci działa? CYTOWAĆ dalej Ciebie sprzedawco miły, pomocny i uczciwy? Może tematy na forach satkuriera, dobrychprogramach, hdtv...polska, androidtv są dla Ciebie wyimaginowane, ale tam jest sporo...wkleić linki? nie pogrążaj się. NIE fatyguj się z udawaną chęcią załatwienia sprawy, wklej ofertę dla niebieskich albo napisz coś w swoim stylu, że z tym tv nie ma problemu, że poszkodowani przesadzają, jak im się nie podoba, niech oddadzą do domu dziecka, nie zawracać Ci głowy, bo ty tych tv nie produkujesz etc. Tak przy okazji zacytować też Twoje słowa tutaj, że wypaleniami nie ma co się przejmować, bo 100.000 godzin pracy niemal gwarantowane? A może Twoje zapewnienia jak to HDR na YT będzie działał po aktualizacji tego tv...pół roku i 3 aktualki temu?
@BTW dla zainteresowanych rozwojem sytuacji:
Bez pisemnych próśb i 2 tygodniowego terminu oczekiwania u miłego łaskawcy - zadzwoniono dziś raniutko, zaproponowano dogodne godziny odbioru tv w poniedziałek. Spytano o karton i poproszono, żeby już na żywo te wypalenia im pokazać, wszystko spakują i zabiorą.