Szanowny Panie Mateuszu,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu trudności,
jakie napotkał Pan podczas użytkowania telewizora naszej firmy.
Pragniemy zapewnić, że wszystkie produkty firmy Philips są poddawane wielu testom przed wprowadzeniem ich do sprzedaży. Jednakże w tak zaawansowanych technologicznie sprzętach, może zdarzyć się, że niektóre egzemplarze będą wymagać interwencji serwisowej w trakcie eksploatacji i trudno przewidzieć, kiedy to się stanie.
Poniżej zamieszczamy odnośnik do ostatniej wersji aktualizacji oprogramowania -
czy tę Pan wykonywał:
http://www.philips.pl/c/telewizory/6000-series-119-cm-47-cale-easy-3d-dvb-t-c-s-s2-47pfl6008k_12/prd/?t=support
Oprogramowanie należy zapisać na dysku twardym komputera, rozarchiwizować programem WinZip lub WinRar, następnie rozarchiwizowany plik przenieść na pustą pamięć USB i podłączyć. Aktualizacja rozpocznie się i zakończy automatycznie. Po aktualizacji należy wyłączyć i włączyć ponownie sprzęt.
Następnie prosimy o wybór: MENU, Konfiguracja, Ustawienia sieci, Wyczyść pamięć.
W przypadku niepowodzenia prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 397 15 04, w celu zgłoszenia nieprawidłowości, w godzinach 08:00-18:00, od poniedziałku do piątku. Prosimy o przygotowanie modelu, numeru seryjnego i daty zakupu telewizora,
a także sprawdzenie, czy posiada Pan ważną kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o dalszy kontakt.
Z poważaniem,
Maciej Winiarczyk
Biuro Obsługi Klienta