Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

EdekBIS

New member
Reklamuj? To poczytaj jak wyglada reklamacja w wykonaniu philipsa. Zareklamuje to co od poczatku jest wiadome i z kazda aktualizacja sie pogarsza? Powrotu do stargo firmware nie ma, a telewizor sam aktulizacje zglasza. Oddam telewizor do serwisu, zeby go stracic na pare miesiecy i na koniec zostac i tak z tym samym problemem?

Zasmiecasz forum to chyba ty takim tekstem. Oba softy do 6008 i 7008 sa podobne i te same problemy na obu wystepuja. Wg. Ciebie lepiej nic nie napisac i z innych zrobic swinki doswiadczalne. Jak jest wypuszczany nowy soft to powinien byc dobrze sprawdzony, a nie jak zwykle prowizorka.
 

asqinejem

New member
Zasmiecasz forum to chyba ty takim tekstem. Oba softy do 6008 i 7008 sa podobne i te same problemy na obu wystepuja. Wg. Ciebie lepiej nic nie napisac i z innych zrobic swinki doswiadczalne. Jak jest wypuszczany nowy soft to powinien byc dobrze sprawdzony, a nie jak zwykle prowizorka.
Nie widzę, by ktoś tu jeszcze miał podobne problemy. Może i soft zbliżony, ale to jednak inny model telewizora, więc nie wiem czy to dobry wątek na takie pytania. Na forum Philipsa też są oddzielne wątki dla 6xx8 i 7xx8. Nie wiem czy warto mieszać tematy...
 

PiotrG

New member
To reklamuj, a nie za kazdym razem tylko biadolisz i zasmiecasz nie swoj watek...
Dla mnie akurat wpis Edka to istotna informacja, takie pasy pojawiły mi się również przy poprzedniej wersji a nową naprawdę boję się instalować bo od jakiegoś czasu nie jest najgorzej. Gdybym chciał reklamować ten telewizor musiał bym to robić przynajmniej raz na tydzień.
 

EdekBIS

New member
Zgłoś do serwisu. Bo to wina egzemplarza.
Gwarancja zapewnia Ci nie długie rozstanie.

Te problemy wyskoczyly po obecnej aktualizacji wiec ciezko mowic, ze to wina egzemplarza.
Niedlugie rozstanie? Na tym forum juz osoby pisaly o tym jakie mialy dlugie rozstania z telewizorem. Co dostane po odbiorze? Nowy soft specjalnie dla mnie napisza, jak nie potrafia dla wszystkich zrobic poprawny?
 

asqinejem

New member
Pojawiła się lista zmian w oprogramowaniu QF2EU-0.173.42.0:
· Solution for Take Away Display(TAD) when there are 3 or more TV’s in the network using IOS7.
· Solution for 3D not available on Youtube.
· Solution for Skype - Handling of Microsoft ID.
· Solution for Ambilight flicker in 24Hz Videos (to be verified)
· Solution for TV crashin while Using Ambilight+Hue App
Trochę bidna !
 
Ostatnia edycja:

lucjan 5

New member
Dziwiło mnie, że ani razu nie spotkałem (być może nie zauważyłem) by głos na tym forum zabrał przedstawiciel Philipsa. Na wszelki wypadek wysłałem do nich email z linkiem na to forum i prośbą, by ktoś z ich strony poczytał o problemach, które nas nurtują. Email wysłałem na tej stronie: Philips - Kontakt . Ciekawe czy ktoś się pofatyguje?
 

asqinejem

New member
Dziwiło mnie, że ani razu nie spotkałem (być może nie zauważyłem) by głos na tym forum zabrał przedstawiciel Philipsa. Na wszelki wypadek wysłałem do nich email z linkiem na to forum i prośbą, by ktoś z ich strony poczytał o problemach, które nas nurtują. Email wysłałem na tej stronie: Philips - Kontakt . Ciekawe czy ktoś się pofatyguje?
Szczerze mówiąc, to ja bym na ich miejscu nie zaglądał do tego tematu :p. Problemy można zgłaszać na ich forum i przez formularz na ich stronie...
 

EdekBIS

New member
Nie widzę, by ktoś tu jeszcze miał podobne problemy. Może i soft zbliżony, ale to jednak inny model telewizora, więc nie wiem czy to dobry wątek na takie pytania. Na forum Philipsa też są oddzielne wątki dla 6xx8 i 7xx8. Nie wiem czy warto mieszać tematy...

Tak Ci sie tylko wydaje. Do obu telewizorow wgrywa sie dokladnie ten sam soft. Jak nie wierzysz to pobierz plik z wersji 6008 i 7008 i porownaj. Oba pliki bajt w bajt sa te same, a problemy rowniez.
 

Calvex

New member
Kolejny raz instalowałem aktualizacje i kolejny raz bez żadnych problemów, wszystko działa jak należy. Fajne, że dodali 3D na YT bo musiałem podłączać lapka przez hdmi.
 

lucjan 5

New member
Szczerze mówiąc, to ja bym na ich miejscu nie zaglądał do tego tematu :p. Problemy można zgłaszać na ich forum i przez formularz na ich stronie...
Dostałem odpowiedź, od gościa który podał swoje namiary w Philipsie. Poinformował, że przekazuje "nasz link" do odpowiedniego działu. Myślę, że nie było by źle gdyby serwisant mógł "wtrącać się" do naszej dyskusji i czasami coś doradzić.
 

kosa666

New member
Szanowni Państwo,

Rozumiem wkurw osób które wydały kilka tyś a teraz im się coś krzaczy i haczy, ale nie potrafię zrozumieć dlaczego te osoby nie chcą złożyć reklamacji ze względu na to, że nie będą miały TV na kilka miesięcy. Mianowicie polskie prawo dość jednoznacznie opisuje jak gwarant powinien się zachować w stosunku do klienta (łącznie z terminami jakie są nieprzekraczalne!!).

Jeżeli ktoś ma z tym problem to zapraszam do kontaktu z takimi instytucjami jak rzecznik praw konsumenta czy inspekcja handlowa - uwierzcie mi, że oni tylko czekają na takie sprawy które są oczywiste i łatwo się przy nich wykazać :)

PS - a jeżeli będziesz za długo bez TV to np dostaniesz funkiel nówkę albo zwrot kasy za którą sobie kupisz nowszy model :) (poczytajcie potem o Waszych prawach jako konsumentów - w Polsce naprawdę mamy szerokie prawa)

Pozdrawiam :)

PS - ja już walczyłem z NC+ (brak NC+GO w cenie mimo iż w dniu podpisywania umowy, pod koniec marca było to gratis na ich www), VECTRA (wysłali pismo o podwyżce listem zwykłym i traktowali to, że skutecznie mnie powiadomili o podwyżce) czy Oasis Tours (po przylocie do Egiptu okazało się, że zmienili hotel na inny niż w umowie) i jakoś nie narzekam na zakończenie tych spraw :)
 

rafcioha

New member
KIKI Proszę o pomoc.
Po niespełna 1 mc użytkowania 55pfl6008 odmówił posłuszeństwa. Po normalnym wyłączeniu pilotem nie włącza się. Czerwona lampka w TV nie świeci się, nie reaguje na próbę ręcznego włączenia przyciskiem w TV. LAMPKA NIE ŚWIECI.
Po wyjęciu wtyczki z prądu i odczekaniu lampka w TV raz mrugnie i tyle.
Miałem ustawiony szybki star.

Czy jest jakaś procedura awaryjnego uruchomienia?

Pilnie proszę o pomoc.
 

rafalxdrm

New member
SIemka
jestem nowy ale juz licze na pomoc...:(

Otóz wczoraj kupilem nowusinki 47PFL6008K
no i wszystko ladnie pieknie ale nie dziala pilot:(
Sam tv wsobie dziala bo operowalem nim smartfonem.
Powiedzcie mi czy jakies dziwne blokady zasilania ma pilot?;/
Jak go dostalem byl zapakowany i baterie wlozone juz.
No i jak wspominalem pilot nie reaguje na nic. kompletne zero

Licze na pomoc i z gory dziekuje
 

Acid89

New member
Panowie zastanawiam się na PFL426008 do filmów i konsoli. Mógłby mi ktoś powiedziec jak tu jest z input lagiem? Podać dokładną wartość?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Do góry