Nie lucjan jeszcze się nie kontaktowałem. Przypuszczasz, że może być to problem który można będzie rozwiązać na telefon?
Nie wiem czy jest to problem, który można rozwiązać przez telefon. Jednak ja, WIELOKROTNIE konsultowałem się z nimi w momentach, gdy coś mi nie działało tak jak powinno. Konsultanci poświęcali sporo czasu dyktując mi krok po kroku co mam "nacisnąć" i wszystko co dało się sprawdzić sprawdzaliśmy tą drogą. Działo się to zanim mniej więcej skumałem jak do 6008 podchodzić. Co prawda częściej korzystałem z ich usług przy 7406, ale to były inne problemy. Pomogli mi właściwie we wszystkich przypadkach, które były wynikiem mojego "nieuświadomienia". Jeśli nie uda się usunąć przyczyny poprzez ustawienia wszystkich parametrów, sprawę przekazują do serwisu. A z serwisem bywa tak jak z większością serwisów. Jedni są zadowoleni, inni wk.....ni. Jeśli chodzi o ciemny ekran, zauważyłem, że jak się "rozbrykam" i zaczynam wydawać polecenia szybciej niż telewizor zdąży przetrawić poprzednie wciskanie klawiszy, po prostu się buntuje, zawiesza i gasi ekran. Jest kilka sposobów by się z tego wydostać. Ostatecznym jest WYŁĄCZENIE PILOTEM (mimo że nie ma obrazu), czekamy by ZAPALIŁA SIĘ CZERWONA DIODA. Potem wyłączamy na minutę lub więcej WTYCZKĘ Z GNIAZDKA. Po ponownym włożeniu wtyczki do gniazdka trzeba zaczekać aż ZAŚWIECI się czerwona dioda i dopiero wtedy włączyć telewizor pilotem. Jeśli nie, pozostaje konsultant.Nie lucjan jeszcze się nie kontaktowałem. Przypuszczasz, że może być to problem który można będzie rozwiązać na telefon?
Pierwszy krok, kontakt z konsultantami Philipsa, (telewizory) 22 397 15 04. Jeśli Ci nie pomogą znaleźć rozwiązania przez telefon, zgłoszą usterkę w serwisie.po naprawieniu TV miałem uszkodzony od nowości nie działało hdmi z ps3 i laptopem reszta sprzetu po hdmi dzialala, trwało to równo miesiąc bo czekali na część wymienili cały układ może moduł SSB? Chodziło chyba o hdcp. Mam problem z dźwiękiem, zauważyłem to teraz kiedy mogę już grać na ps3 wcześniej się nie dało. Obraz i dźwięk podłączony po HDMI, opóźnienie jest dość duże bo jakieś 0,8sekundy. Niby w opcjach coś jest ale to jeszcze bardziej spowalnia mi dźwięk. Ktoś da jakieś rady?
Pierwszy krok, kontakt z konsultantami Philipsa, (telewizory) 22 397 15 04. Jeśli Ci nie pomogą znaleźć rozwiązania przez telefon, zgłoszą usterkę w serwisie.
Jeśli dobrze zrozumiałem, próbowałeś rozwiązać problem telefonicznie (krok po kroku) z konsultantem w Philipsie (nie z serwisem) i nic to nie dało. Niestety ja się nie znam na tych wyszukanych opcjach 6008. Korzystam tylko z podstawowych. Może dlatego nie narzekam, bo nie odkryłem jego niedomagań w "wyższych sferach".Oczywiście wcześniej zgłaszałem problem no ale czekałem miesiąc, gdy to zauważyłem serwis już nie pracował i przez weekend nie będzie chciałem na szybkiego spytać się Was. Jeśli znowu mam czekać miesiąc to będą już dwa...
U mnie jest podobnie. Od jakiegoś czasu ta funkcja nie działa. Tzn działa ale wszędzie tak samo czyli jak jest ciemna scena to prawie nic nie widać :/ Tak samo wkurza mnie "klatkowanie" podczas ruchu kamerą. Tzn jeśli kamera jedzie powoli w jedną stronę to obraz nie jest płyny tylko własnie skacze :/ Po włączeniu PNM nawet na minimum widać kwadraciki podczas ruchu. Tak źle i tak niedobrze. Próbowałem już ustawień z tej strony i za nic w świecie nie mogę znaleźć odpowiednich. Tzn takich żeby ruch był płynny a obraz wyraźny a nie z kwadratami.Co zauważyłem przy 2 ostatnich aktualizacjach to to że dynamiczne podświetlenie przestało działać prawidłowo, tzn niezależnie na jaki tryb ustawię: standard, najlepszy obraz czy najlepsze zasilanie działa ono tak samo jak przy opcji najlepszy obraz.
U mnie jest podobnie. Od jakiegoś czasu ta funkcja nie działa. Tzn działa ale wszędzie tak samo czyli jak jest ciemna scena to prawie nic nie widać :/ Tak samo wkurza mnie "klatkowanie" podczas ruchu kamerą. Tzn jeśli kamera jedzie powoli w jedną stronę to obraz nie jest płyny tylko własnie skacze :/ Po włączeniu PNM nawet na minimum widać kwadraciki podczas ruchu. Tak źle i tak niedobrze. Próbowałem już ustawień z tej strony i za nic w świecie nie mogę znaleźć odpowiednich. Tzn takich żeby ruch był płynny a obraz wyraźny a nie z kwadratami.
Nie ma takiej możliwości w tym tv aby ustawić prawidłowo obraz. Po prostu albo brak płynności obrazu albo klatkowanie. Jeżeli ktoś ktoś ma inaczej to poproszę o ustawienia i link z filmikiem na poparcie.
Na przykład fabryczne ustawienie "naturalny".Nie ma takiej możliwości w tym tv aby ustawić prawidłowo obraz. Po prostu albo brak płynności obrazu albo klatkowanie. Jeżeli ktoś ktoś ma inaczej to poproszę o ustawienia i link z filmikiem na poparcie.
Niestety myli się kolega i to bardzo...
wielokrotnie już pisałem, żeby nie odpuszczać serwisowi i działać aż do skutku, nawet poprzez regionalnego Rzecznika Praw Konsumenta (dostępny w każdym powiecie) żeby w końcu wymienili Wam wadliwe TV...
Normalnie ten telewizor ma obraz igiełka na HD jak i na SD (skalowanie super), i jak już wielokrotnie pisałem mam podpiętego do niego VU+ UNO i nic dodać nic ująć.
Moje ustawienia obrazu :
Styl obrazu � Osobisty,
Kontrast funkcji backlight � 55
Kolor � 60
Ostro�ść � 2
Redukcja szumów � wyłącz
Zmniejszenie usterek MPEG � wyłącz
PNM � �wyłącz
Clear LCD � Włącz,
Ostro�ść zawans. � Włącz,
Kontrast dyn. � wyłącz
Dynamiczne pod�wietlenie � najlepszy obraz
Wzmocnienie kolorów - �wylacz
Czujnik �światła � wyłącz,
Gamma � 0
Temp. Koloru � własny :60 60 60 0 0 0
Kontrast wideo �90
Jasno�ść � 50
na dwóch TV 600 8mam to ustawione i obraz na obydwóch jest identyczny, bez żadnych artefaktów i problemów...
jeśli na tych ustawieniach coś jest nie tak z obrazem to według mnie macie TV z usterką niestety i trzeba działać...
PS, W dodatku po ostatniej aktualizacji TV jeszcze szybciej działa w menu, więc cały czas jest postęp w sofcie.
Już testowałem - jest klatkowanie.Na przykład fabryczne ustawienie "naturalny".
No właśnie, albo jakośćobrazu albo płynnośćUstawienia mam podobne, bez PNM obraz jest ok, tylko brak płynności obrazu występuje.