Philips 42PFL 6007 test owarty - Maestro Philips czyli nowa jakość w klasie premium

jarek1234

New member
Jestem jedna z ofiar Philipsa :)
Jestem zdziwiony dziwna kalibracja ustawien obrazu etc.. Moj stray LCD LG mial lepiej skalibrowany fabrycznie obraz..

Mam pytanie.
Chce zrobic aktualizacje reczna, Tv nie widzi ze jest nowsza wersja. Mam tv kupiony w Swe, 42plf6007T/12. Przy wybieraniu jezyka oprogramowania moge wybrac jezyk jakikolwiek, czy musze wybrac domyslny szwedzki ? Pytanie odnosnie, przyszlych naprawa gwarancyjnych etc


PS a nie chcialo mi sie poczekac dwuch dni na 6907.. Niby to samo wszytko, a ludzie narzekaja mniej..
 

Tika

New member
Bez reklam
Jestem jedna z ofiar Philipsa :)
Jestem zdziwiony dziwna kalibracja ustawien obrazu etc.. Moj stray LCD LG mial lepiej skalibrowany fabrycznie obraz..

Mam pytanie.
Chce zrobic aktualizacje reczna, Tv nie widzi ze jest nowsza wersja. Mam tv kupiony w Swe, 42plf6007T/12. Przy wybieraniu jezyka oprogramowania moge wybrac jezyk jakikolwiek, czy musze wybrac domyslny szwedzki ? Pytanie odnosnie, przyszlych naprawa gwarancyjnych etc


PS a nie chcialo mi sie poczekac dwuch dni na 6907.. Niby to samo wszytko, a ludzie narzekaja mniej..

soft z netu na pena i update, język ustawiasz jaki Ci pasuje, co do gwarancji to chyba jest na całą UE ale musisz się upewnić na stronie Philipsa, ludzie narzekają tak samo, bo soft w serii 6, 7, 8 i 9 jest taki sam dla modeli z ubiegłego roku, poza tym akurat model 6907 otrzymał niższą ocenę niż pozostałe modele serii 6, tu masz recenzję Philips 47PFL6907T review - TV - Trusted Reviews
 

jarek1234

New member
Dzieki za szybka odpowiedz.

Czy to nie jest tak ze w tym pliku ktory wazy 146mb, znajduja sie wszystkie jezyki ? A wybieramn jak mi wygodnie ? :)

Dziwne ze TAKA firma nie umie poprawic softu..

6007 ma az o 2 gwiazdki wiecej. Tylko tam byl model 32" a to juz mogla byc inna matryca ?
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
6007 posiada więcej osób z w sumie 6907 tylko garstka więc dla tego mniej narzekań :) to jest w sumie jeden i ten sam TV tylko inny wygląd i nic więcej:)
 

Tika

New member
Bez reklam
Dzieki za szybka odpowiedz.

Czy to nie jest tak ze w tym pliku ktory wazy 146mb, znajduja sie wszystkie jezyki ? A wybieramn jak mi wygodnie ? :)

Dziwne ze TAKA firma nie umie poprawic softu..

6007 ma az o 2 gwiazdki wiecej. Tylko tam byl model 32" a to juz mogla byc inna matryca ?

tak w jednej paczce masz wszystkie europejskie języki, z tego co wiem trafiają się w jednym modelu egzemplarze różniące się numerami seryjnymi matrycy, zapytaj najlepiej Kikiego on będzie wiedział lepiej odnośnie modeli seryjnych matryc, czy mogą z tego wynikać jakieś różnice czy nie
 

miet55

Member
Bez reklam
W odpowiedzi na moje zarzuty dot. działania TV serii 6007, fragment zamieszczonego tekstu na blogu firmowanym przez obywatel HD

Miet miał wiele uwag krytycznych do Philipsa (działanie biura obsługi klienta, opis w instrukcji niezgodny z funkcjami – interfejs CAM str. 11 instrukcji w 6007)
Oficjalny komentarz producenta:


Takie głosy są istotne dla Philips, który przeprasza za błędy.

Co do CAM, to kwestia jest rozbudowana. Philips stawia na 6 największych nadawców. Standardy tego typu wymagają certyfikacji, więc u największych graczy (np. UPC, które zostało wymienione z nazwy), będzie to działać. Za resztę niestety producent nie ręczy.

W dupie mam przeprosiny, chcę żeby TV działał tak jak mówi instrukcja!
 

jarek1234

New member
tak w jednej paczce masz wszystkie europejskie języki, z tego co wiem trafiają się w jednym modelu egzemplarze różniące się numerami seryjnymi matrycy, zapytaj najlepiej Kikiego on będzie wiedział lepiej odnośnie modeli seryjnych matryc, czy mogą z tego wynikać jakieś różnice czy nie

Czyli nie jest tak ze jedna matryca leci seryinie w danym modelu ?

Jest jakies tajemy sposob i miejsce gdzie gdzie mozna to sprawdzic ?
 

keyzee

New member
Przez pomyłkę zablokowałem sobie niektóre aplikacje w Smart TV przy próbie odblkowania prosi o kod.Kod wpisuje niby właściwy ale nic to nie daje.Pisze o jakimś resecie online-ale tej opcji nie widzę nigdzie.Pomoże ktoś gdzie tego szukać?
 

miet55

Member
Bez reklam
Przez pomyłkę zablokowałem sobie niektóre aplikacje w Smart TV przy próbie odblkowania prosi o kod.Kod wpisuje niby właściwy ale nic to nie daje.Pisze o jakimś resecie online-ale tej opcji nie widzę nigdzie.Pomoże ktoś gdzie tego szukać?
Hmm, myślę o ponownej instalacji TV, tylko zrób se listę kanałów.
 

SGhost

New member
No i niestety L/R nie działa w ogóle... przez słuchawkowe coś tam słychać, ale marnie - a tu cisza całkowita!


widzisz ja mam to samo z tylem, o dziwo nie mam wyzej wymienionych problemow, co inni ;), jakies wlaczajace, lub wylaczajace sie magicznie niektore opcje.

Co do glosnosci z wyjscia sluchawkowego, w menu dzwiek mozesz sobie podglosnic osobno to wyjscie ;)


Tez myslalem, ze podobnie jest z tylem, osobne wlaczenie/wylaczenie/glosnosc, ale ja takiej opcji u siebie nie widze, a inne wszystkie mozliwosci/ustawienia chyba wyprobowalem
 
Ostatnia edycja:

murzyn997

New member
Pytanie co jest nie tak z tymi tv, fw czy sam tv.Zrozumialbym gdyby kazdy mial te same problemy ale widac ze to jest zroznicowane,dla kazdego cos zlego, zdarzaja sie rodzynki ktore nie maja zadnych problemow z tv,zazdroszcze egzeplarza:)
 

SDman

Banned
No i niestety L/R nie działa w ogóle... przez słuchawkowe coś tam słychać, ale marnie - a tu cisza całkowita!

Przyznam , że tego nie rozumiem, a co serwis na to ? Jak może coś nie działać ?
Ja w moim niektóre funkcje np użycie CI sprawdziłem dopiero po gwarancji (używam PVR Technisata)
ale dokupiłem kartę i teraz mam trzy tunery. Oczywiście bym się wkurzył jakby to nie zadziałało.
Więc po to macie serwis i gwarancję aby w tym TV dokładnie wszystko sprawdzić.

Pozdr.
 

miet55

Member
Bez reklam
...... Oczywiście bym się wkurzył jakby to nie zadziałało.
Więc po to macie serwis i gwarancję aby w tym TV dokładnie wszystko sprawdzić.

Pozdr.

Kolego, ty nazywasz to Serwisem. Chociaż któryś raz z kolei się powtarzam, ale będę to robić do skutku, żeby poinformować potencjalnych kupców modelu 6007! Co do serwisu to chyba co niektórzy z Was mieli lepiej wyposażoną pracownię techniczną w szkole podstawowej. W rozmowie z jednym z serwisantów usłyszałem "...jak ja mam to panu sprawdzić, skoro nie posiadamy na wyposażeniu modułów CAM
Wsparcie twierdzi że nie certyfikuje współdziałania TV z z modułami takich operatorów jak Cyfra Plus czy Telewizja N. Na stawiane im zarzuty na blogu Obywatel HD, Philips mnie przeprasza słowami... Oficjalny komentarz producenta:"Takie głosy są istotne dla Philips, który przeprasza za błędy."
Philips 2013 – odpowiadam na Wasze pytania | Obywatel HD
Po przeprowadzonych wielu testach, wydaje mi się że sprawa jest naprawdę błaha i można by ją rozwiązać. Czy jednak Philips'owi na tym zależy? Chyba nie - mają to gdzieś!
To była sprawa modułu dostępu warunkowego a ile jeszcze pozostało funkcji niedziałających, lub źle działających. HDNM - funkcja odpowiedzialna za poprawę płynności ruchu. Kiedy jest włączona fakrycznie ruch jest płynny jednak często dochodzi do dziwnych artefektów. Kiedy HDMN wyłączymy, ruch nie jest płynnych widać "szarpanie".
Pomijam już sprawę "teatru".
Czytam w Waszych wypowiedziach o innych funkcjach z którymi macie problemy. Czy tak powinien zachowywać się TV na rok 2012? Czy tak powinno podchodzić do zgłaszanych problemów Wsparcie Techniczne Philips? Wiem jedno, gdybym stał przed ponownym wyborem, nie wybrałbym tego modelu TV!
 
Ostatnia edycja:

murzyn997

New member
No ja troche zaluje ze przed zakupem nie przejrzalem głębiej forum na temat tego tv tylko zatrzymalem sie na tescie kikiego jak sie nie myle.Czytajac o tych problemach co ludzie maja i doswiadczajac niektorych na wlasnej skorze jestem zniesmaczony firma philips
 

Czeski_film

New member
To jeszcze raz...
Z tyłu telewizora jest wyjście Y Pb Pr - obok niego jest też wyjście L/R do dźwięku.
Wkładałem w to wejście jacka, ale nie było reakcji po stronie wzmacniacza.
Skoro YPbPr jest w ustawieniach SOURCE, to może trzeba wybrać tę opcję, żeby i L/R działało.
Czy samo włożenie jacka w L/R or razu powinno przesyłać sygnał audio?
Nie mam pojęcia, czy z tv coś nie tak, czy może coś gdzieś trzeba przestawić, żeby działało?
 

SDman

Banned
Kolego, ty nazywasz to Serwisem. Chociaż któryś raz z kolei się powtarzam, ale będę to robić do skutku, żeby poinformować potencjalnych kupców modelu 6007! ....Wiem jedno, gdybym stał przed ponownym wyborem, nie wybrałbym tego modelu TV!

kurcze moje frustracje czy następny będzie Philips są coraz większe.
Czekam na nowe modele, ale mocno również na Sony i Panasa.

Z tego co pamiętam to jest WEJŚCIE nie WYJŚCIE.

O czyżby Philips miałbyć rasowym wzmacniaczem ? Po co ? Model 9664 ma wyjście normalne LP cinch.

Pozdrawiam
 

elwis85

New member
No ja troche zaluje ze przed zakupem nie przejrzalem głębiej forum na temat tego tv tylko zatrzymalem sie na tescie kikiego jak sie nie myle.Czytajac o tych problemach co ludzie maja i doswiadczajac niektorych na wlasnej skorze jestem zniesmaczony firma philips

Jeśli chodzi o mnie to także zbyt sugerowałem sie testem. Telewizor oddałem do sklepu jako towar niezgodny z umową. Ciekawy jestem jak się sytuacja potoczy, ale jeśli miałbym kupić jeszcze raz napewno nie zrobiłbym ponownie tego błędu i wolał wybrać samsunga lub sony.
 
Do góry