Panasonic TX-P50VT30E

Rossik

New member
Świetne jest to szukanie dziury w całym. Oglądanie plansz testowych, porównywanie własnego TV do tego widać na YT (a widać zwykle niedoskonałości urządzenia rejestrującego a nie tego filmowanego), porównywanie (niedoskonałych, źle wykonanych) zdjęć i potem generowanie na tej wątpliwej podstawie setek postów i wzajemne udowodnianie sobie własnych obaw i teorii. Przypomina dyskusje na temat chemitrails czyli smug, które zostawiają za sobą wysoko lecące samoloty, a które są interpretowane jako tajemnicze substancje rozpylane przez nieznane siły w celu unicestwienia ludzkości.

Fakt, mój aparat nie jest doskonały. Ale aby oddać problem zielonej poświaty w moim VT30 jest wystarczający. Wszyscy tu dobrze wiemy, że nic nie jest doskonałe. Ale co innego "niedoskonałe", a co innego po prostu "zjeb..." ! Są najwidoczniej egzemplarze VT30 które tej poświaty nie mają. Gdybym miał taki egzemplarz byłbym szczęśliwy i propagował doskonałość TV Panasonica, jak to robiłem wśród znajomych do końca października br. Mój ma bardzo widoczną poświatę niestety, dokuczliwą w normalnym oglądaniu TV, nie plansz testowych!!! Widzą to wszyscy u mnie w domu. Ostatnio nawet Panasonic się pośrednio przyznał, że problem jest - mają wypuścić soft eliminujący problem poświaty. Ponadto, gdyby ta poświata była normalna, to nikt by za P50VT30 nie dał grubo ponad 6000 zł. Wystarczyłby każdy inny tańszy TV gdybym miał się na coś takiego godzić albo to ignorować. A w VT30 mamy funkcję kalibracji ISFccc. Widocznie do czegoś miała służyć. Tylko w moim egzemplarzu jest totalnie bezużyteczna.
 

Rossik

New member
To nieodłączne wady pewnych technologii i nie ma na to rady. A wyświetlacze nie są celem samym w sobie, jak to można odebrać czytając te utyskiwania ale urządzeniami przekazującymi elementy rozrywki: filmów, gier, koncertów. Łącząc ten fakt z oczywistością jaką jest niedoskonałość form, które przekazują (SD, HD, DVD, BR, stopień kompresji, błędy wynikające z realizacji, produkcji, roku wydania, ograniczenia rozdzielczości gier) problem staje się praktycznie nieistotny bo niezauważalny w konteście często poważnych braków odtwarzanego materiału.

To, co tu jest wyżej napisane to już jest kompletna bzdura! Oczywiście, że są niedoskonałości technologii. Ale pewne wady produktu wychodzą daleko poza normalne niedoskonałości. I ta poświata zielona w VT30 jest takim przypadkiem. Problem zielonej poświaty mam uznać za nieistotny, gdy ona powoduje, że w jakimś stopniu oczywiście niedoskonały sygnał ze źródła obrazu staje się na ekranie mojego telewizora za 6200 zł kompletnie beznadziejny!!!??? Ręce opadają gdy się czyta takie bzdury jak powyżej. Jesteś człowieku chyba idealnym klientem! Kupujesz, płacisz stosunkowo wysoką cenę i nie protestujesz, że to co kupiłeś jest uszkodzone, wadliwe lub w najlepszym wypadku działa po prostu gorzej niż to co miałeś wcześniej lub to co mogłeś kupić za dużo niższą cenę.
 

plejak

Banned
Fakt, mój aparat nie jest doskonały. Ale aby oddać problem zielonej poświaty w moim VT30 jest wystarczający. Wszyscy tu dobrze wiemy, że nic nie jest doskonałe. Ale co innego "niedoskonałe", a co innego po prostu "zjeb..." ! Są najwidoczniej egzemplarze VT30 które tej poświaty nie mają. Gdybym miał taki egzemplarz byłbym szczęśliwy i propagował doskonałość TV Panasonica, jak to robiłem wśród znajomych do końca października br. Mój ma bardzo widoczną poświatę niestety, dokuczliwą w normalnym oglądaniu TV, nie plansz testowych!!! Widzą to wszyscy u mnie w domu. Ostatnio nawet Panasonic się pośrednio przyznał, że problem jest - mają wypuścić soft eliminujący problem poświaty. Ponadto, gdyby ta poświata była normalna, to nikt by za P50VT30 nie dał grubo ponad 6000 zł. Wystarczyłby każdy inny tańszy TV gdybym miał się na coś takiego godzić albo to ignorować. A w VT30 mamy funkcję kalibracji ISFccc. Widocznie do czegoś miała służyć. Tylko w moim egzemplarzu jest totalnie bezużyteczna.

Panasonic to taka firma genialna że po czasie przyznaje się do błędu w modelach z 2010 utrata czerni wyszedł komunikat z firmy potwierdzający ten efekt gdy forum zgłaszało to wcześniej ,niebawem pewno wyjdzie komunikat o Green ghosting w modelach z 2011.W obliczu tego nie dziwi mnie to że niebawem ograniczą produkcję plazm.Daleko jak widać im do jakości przebrzmiałego Pioneera.A serwis nie widzi usterki? Gratuluję .Na Twoich fotografiach zieleń jest wybitnie widoczna i to pomimo takiej a nie innej jakości aparatu.W realu ma to prawo intrygować.
 

Alcatraz

New member
Ostatnio nawet Panasonic się pośrednio przyznał, że problem jest - mają wypuścić soft eliminujący problem poświaty.
W sumie ciekawa sprawa. Problem występuje tylko w niektórych egzemplarzach VT30. Soft dystrybuowany jest przez sieć i wiekszość posiadaczy ma najnowszy - czyli wynika z tego, że problem zielonej poświaty raczej nie jest związany z softem, bo występuje lub nie w telewizorach z najnowszą (tą samą) wersją firmware. Dlaczego więc sytuację miałaby poprawić jeszcze nowsza jego wersja...?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dla niezadowolonych - proszę zbierać kasę na :
lg-3d-oled-tv-ifa-2010_0.jpg


panasonic-37-inch-oled-tv.jpg


http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/...ejsze-na-targach-ces-niz-telewizory-oled.html

samsungtv_b_24899.jpg
 

Rossik

New member
Zamieszczam linki do fotek obrazu z mojego VT30 po ok. 200 godzinach jego pracy. Może one są trochę lepszej jakości. Niech sobie każdy interpretuje to co widać na tych fotkach wg własnego uznania. Może to sygnał źródłowy jest niedoskonały, tyle że na moim starszym TV problemu z sygnałem nie było. Może w Kazachstanie pada śnieg po części zielony a po części biały, a ktoś ten śnieg równiutko układa w pasy: biały - zielony - biały ;). A ja po prostu wiem, że firma którą naprawdę ceniłem, sprzedała mi wadliwy egzemplarz VT30, a ja od ponad dwóch tygodni nie mogę doczekać się na wynik ekspertyzy z centrali w W-wie. Ponadto, mam coraz większe obawy, że wynik ekspertyzy będzie taki: "... mieści się w granicy specyfikacji i nie jest podstawą do reklamacji".






[img=http://img32.imageshack.us/img32/1346/dsc07767jz.th.jpg]
[img=http://img846.imageshack.us/img846/6942/dsc07770c.th.jpg]
[img=http://img18.imageshack.us/img18/2438/dsc07774f.th.jpg]
[img=http://img560.imageshack.us/img560/579/dsc07780p.th.jpg]
 

Alcatraz

New member
Na zdjęciach to wygląda tak jakbyś miał na całym ekranie przewagę zielonego. Jakiekolwiek regulacje, zmiana przewodu hdmi nie wpływają na ten efekt? Podobne rzeczy działy się z tv kineskopowymi kiedy w pobliżu pojawiło się jakieś pole magnetyczne, tylko wtedy poświata była innego koloru.
 

Rossik

New member
Na zdjęciach to wygląda tak jakbyś miał na całym ekranie przewagę zielonego. Jakiekolwiek regulacje, zmiana przewodu hdmi nie wpływają na ten efekt? Podobne rzeczy działy się z tv kineskopowymi kiedy w pobliżu pojawiło się jakieś pole magnetyczne, tylko wtedy poświata była innego koloru.
Przewód HDMI sprawdzany. Drugi kupiłem za 140 zł, 5 gwiazdek w teście w renomowanym magazynie. Zero zmiany. Sygnał podany z laptopa osobnym kablem - zero zmiany, poświata zielona jest obecna. Podany film z HDD USB - zero zmiany. Nie ma żadnych dodatkowych istotnych pól elektromagnetycznych poza tym od TV i od dekodera tv N, który stoi obok. Przy robieniu fotek tryb obrazu w VT30 ustawiony na THX bez jakichkolwiek zmian z mojej strony. Po zmianie na inne tryby wyświetlania problem nadal pozostaje. Jedynie ustawienie "zimnej" bieli trochę niweluje zieloną poświatę, ale wtedy cały obraz jest mało przyjemny dla oka.
Ponadto miły serwisant, który mnie odwiedził, także na miejscu poświatę widział. Niestety on decyzji co robić z wadliwym TV nie podejmuje. Wysłał zdjęcia do centrali i cisza. Jedynie dostałem od tego Pana Serwisanta informację, że ma być nowy soft eliminujący problem.
 

Alcatraz

New member
Wysłał zdjęcia do centrali i cisza. Jedynie dostałem od tego Pana Serwisanta informację, że ma być nowy soft eliminujący problem.
A nie tak dawno jeden z forumowiczów bulwersował się, że firma Sony robi ekspertyzy na podstawie zdjęć:D Jak widać firma Panasonic robi dokładnie tak samo!!! Co do softu, to tak jak pisałem wcześniej, aktualizowany jest przez sieć więc należy zakładać, że większość VT30 ma soft najnowszy. Jednak poświata nie występuje u wszystkich - jaki więc miałoby to mieć związek z firmware...? Nie mam pojęcia. Rozumiem Rossik, że Ty równiez masz najnowszy dostępny soft wgrany?
 

ipsz

New member
DSC-W1
To, co tu jest wyżej napisane to już jest kompletna bzdura! (...) Ręce opadają gdy się czyta takie bzdury jak powyżej. Jesteś człowieku chyba idealnym klientem!

Chcesz powiedzieć, że jesteś w stanie w wiarygodny sposób przekazać za pomocą słabego aparatu problem wyświetlacza plazmowego do którego jest podawany ruchomy obraz, który to obraz przed ostatecznym wyświetleniem jest obrabiany przez wiele różnych algorytmów? Nie wspominając o fakcie, że mało który, nawet poważny aparat prawidłowo ustawia balans bieli robiąc zdjęcia paneli TV? To tak w temacie bzdur...

Nie, nie jestem idealnym klientem a wręcz odwrotnie. Uważam jednak, że to co tu piszesz powinieneś napisać do centrali Panasonica i z nimi walczyć, im przesyłać zdjęcia. Uwierz, że jeśli przebijesz się przez towarzystwo z łapanki obsługujące infolinię, możesz trafić na bardzo wiarygodnych ludzi, którzy być może pomogą Ci rozwiązać problem. Nikt tutaj poza czystą rzeźbą nic nie pomoże a na pewno nie przybliży Cię do sukcesu.

A wracając do tematu: Czy ta plama, którą widać na Twoim zdjęciu po jego "delikatnej" obróbce to to o co Ci chodzi?
 

Attachments

  • dsc07770b.jpg
    dsc07770b.jpg
    86,5 KB · Wyś: 412
D

Deleted member 121090

Guest
A nie tak dawno jeden z forumowiczów bulwersował się, że firma Sony robi ekspertyzy na podstawie zdjęć:D Jak widać firma Panasonic robi dokładnie tak samo!!! Co do softu, to tak jak pisałem wcześniej, aktualizowany jest przez sieć więc należy zakładać, że większość VT30 ma soft najnowszy. Jednak poświata nie występuje u wszystkich - jaki więc miałoby to mieć związek z firmware...? Nie mam pojęcia. Rozumiem Rossik, że Ty równiez masz najnowszy dostępny soft wgrany?

Jak widzisz serwisant był u niego w domu. Natomiast serwis Sony w ogóle nie dojechał. Nie widzieli takiej potrzeby. Kazali sobie zdjęcia wysłać.Więc jak widzisz jest różnica a Ty bzdury piszesz.
 

Alcatraz

New member
Jak widzisz serwisant był u niego w domu.
No i dokładnie NICZEGO to nie zmieniło ponieważ właśnie zaraz po jego wizycie kazali sobie wysłać zdjęcia. Tak więc sytuacja jest analogiczna. Druga część Twojej wypowiedzi... no cóż...
 
D

Deleted member 121090

Guest
No i dokładnie NICZEGO to nie zmieniło ponieważ właśnie zaraz po jego wizycie kazali sobie wysłać zdjęcia. Tak więc sytuacja jest analogiczna. Druga część Twojej wypowiedzi... no cóż...

Niby niczego ale Ty bardzo często lubisz przeinaczać fakty. Następnym razem pisz tak jak się fakty mają. Nie wprowadzaj forumowiczów w błąd. Z sony serwisant nawet nie przyjechał gdy się mu zgłosiło usterkę a Panasonic wysłał serwisanta w celu zdiagnozowania problemu. Czyli był na miejscu fachowiec specjalista który pracuje dla Panasonica. A dodatkowo wysłali zdjęcia do Panasonica na potwierdzenie tego przypadku.
 

Alcatraz

New member
Przeinaczać fakty? HQ150 proszę Cię, bądź poważnym adwersarzem! To Ty podnosisz do rangi kluczowych, fakty nieistotne. Przyjechał serwisant, który potwierdził że widzi zielone a następnie wysłano zdjęcia do Panasonica. Tak napisał Rossik i nikt tu niczego nie przeinaczył. Istotą sprawy jest to, że jak napisał sam zainteresowany czyli Rossik "miły serwisant, który mnie odwiedził, także na miejscu poświatę widział. Niestety on decyzji co robić z wadliwym TV nie podejmuje. Wysłał zdjęcia do centrali i cisza."
 

Blendor

New member
panowie wlasnie zawisnol na moim kobiercu 55VT30 powiem pare slow rewelacja kopara opada obraz jak z kuro5090

natomiast zwracam sie do pana rossik z przeprosinami
zanim kupilem vt30 to obejrzalem 3 sztuki i dopiero trzecia sztuke kupilem
zielony odcien w tych modelach jest nagminny dopiero w 3 sztuce z media markt obraz rewelacja na calej powierzchni bialutkiej czysciutko sniezno biało wiec przy zakupie przestrzegam !!!!!!!!!!!!!

zakup dokonalem w poznaniu w media markt za 8399
 

Rossik

New member
W sumie ciekawa sprawa. Problem występuje tylko w niektórych egzemplarzach VT30. Soft dystrybuowany jest przez sieć i wiekszość posiadaczy ma najnowszy - czyli wynika z tego, że problem zielonej poświaty raczej nie jest związany z softem, bo występuje lub nie w telewizorach z najnowszą (tą samą) wersją firmware. Dlaczego więc sytuację miałaby poprawić jeszcze nowsza jego wersja...?
Miałem soft w wersji 1.7. Podłączyłem TV do netu, wgrałem soft aktualny 1.81 i nie ma najmniejszych zmian. Poświata zielona pięknie widoczna - właśnie trwają skoki narciarskie drużynowe. Nie oglądam, bo szkoda nerwów i to nie z powodu skoczków.
Ale ten soft 1.81 to chyba nie ten najnowszy, o którym pisał mi serwisant z Panasonica. Ja także nie wierzę, że wymiana softu coś poprawi w kwestii zielonej poświaty.
Ale mam nagrany taki materiał, że gdybym ten TV pokazał gdzieś publicznie, to powinni się co niektórzy w Panasonicu ze wstydu spalić. I nikt, kto by zobaczył na żywo przez moment to, co ja muszę oglądać, nie miałby wątpliwości, że z TV jest zdecydowanie coś nie tak.
 

plejak

Banned
Miałem soft w wersji 1.7. Podłączyłem TV do netu, wgrałem soft aktualny 1.81 i nie ma najmniejszych zmian. Poświata zielona pięknie widoczna - właśnie trwają skoki narciarskie drużynowe. Nie oglądam, bo szkoda nerwów i to nie z powodu skoczków.
Ale ten soft 1.81 to chyba nie ten najnowszy, o którym pisał mi serwisant z Panasonica. Ja także nie wierzę, że wymiana softu coś poprawi w kwestii zielonej poświaty.
Ale mam nagrany taki materiał, że gdybym ten TV pokazał gdzieś publicznie, to powinni się co niektórzy w Panasonicu ze wstydu spalić. I nikt, kto by zobaczył na żywo przez moment to, co ja muszę oglądać, nie miałby wątpliwości, że z TV jest zdecydowanie coś nie tak.

Żaden soft Ci tego nie poprawi.To bajka.Green ghosting występuje w plazmach od lat .Niektóre firmy chwalą się że go wyeliminowały.Skoro instrukcja obsługi dopuszcza jedynie powidoki po obrazie statycznym to ten tv nadaje sie tylko do wymiany.Koniec i .
 
Do góry