Panasonic TX-P50VT30E

redlum

New member
Bez reklam
Nie sprawdzałeś przy odbiorze? Teraz będzie ciężko ci go zareklamować. Mnie nie było przy odbiorze TV - ale powiedziałem żonie - żeby nic nie podpisywała dopuki nie włączy TV i nie sprawdzi czy wszystko działa.

PS A nie brałeś przypadkiem z EUROAGD? Jedna z osób pisała że dostała TV z uszkodzoną matrycą.
 

MisterK

New member
Tak, kupiłem z sklepu internetowego EuroAGD. Przy odbiorze sprawdziłem czy nie ma widocznych uszkodzeń mechanicznych. Kupując bezpośrednio w sklepie postąpiłbym pewnie podobnie. Solidne sprawdzenie sprzętu wymaga czasu i odpowiednich warunków.
 

redlum

New member
Bez reklam
przeczytaj sobie ten wpis:
Koledzy. Panasonic 55VT30E dotarł do sklepu i niestety jedyne co mogę powiedzieć o nim to to że jest poprostu PIĘKNY . Cacuszko w kwestii wykonania , miażdży nawet moim zdaniem Toshibe 55WL768 . Pilot mistrzostwo świata . Poprostu jestem zachwycony wygladem telewizorka . Niestety więcej nie moge napisać co do jakości obrazu czy czego kolwiek , bo niestety telewizorek został uszkodzony w transporcie . Po załączeniu do prądu okazało się że matryca na 1/3 swojej powierzchni jest walnięta . Zresztą nie ma się czemu dziwić bo miałem dzisiaj okazje zobaczyć na własne oczy jak się obchodzili ludzie ci co przywieźli towar do sklepu RTV AGD. Rzucali laptopami i innymi produktami jak fasolą . Dobrze że nie zamówiłem telewizorka bezpośrednio do domu , bo bym dał kase po oględzinach z wierzchu , a jak by sobie poszli kwiatki by wyszły i co wtedy bym z tym zrobił ? Panasonic zapewne by stwierdził że gwarancja tego nie obejmuje bo uszkodzenie mechaniczne , a sklep by stwierdził że przecież towar ogladałem i podpisałem przyjęcie . A tak wszystko działo się w sklepie zanim zapłaciłem i mam to z głowy . W poniedziałek przyjedzie nowy to coś skrobne . Mam nadziej że nie zniszczą tego drugiego bo to cacuszko poprostu nie telewizorek . Pozdrawiam
 

peterka1000

Member
Bez reklam
Tak, kupiłem z sklepu internetowego EuroAGD. Przy odbiorze sprawdziłem czy nie ma widocznych uszkodzeń mechanicznych. Kupując bezpośrednio w sklepie postąpiłbym pewnie podobnie. Solidne sprawdzenie sprzętu wymaga czasu i odpowiednich warunków.

Kolego dokładnie takie same objawy miałem na tym uszkodzonym tv , więc jak kupiłeś w Euro AGD mogli cwaniaczki odesłać tv do centrali , a Ci wreszcie znaleźli jelenia na ten tv . Jak teraz udowodnisz serwisowi Panasonica , że to nie Ty uszkodziłeś w transporcie ten telewizorek ? Może być nieciekawie . Nie mam niestety ani nie miałem numeru seryjnego tego uszkodzonego telewizora , więc jak nie ma śladu na sklepie jaki to był nr to nic nie pomogę .P.S identyczne mrowienie było i tak samo jak na Twojej fotce około połowa menu widoczna . Na całe szczęście ja umyłem ręce od tego tv bo sprawdzałem go w sklepie pomimo zakupu przez internet .Dokładnie takie same zielone mroczki po prawej stronie u góry , wyglądające jak trawa .Jestem przekonany na 99 % że to ten sam egzemplarz , bo nie wierze w identyczne uszkodzenie tak samo wyglądające dwóch różnych matryc .W poniedziałek specjalnie wpadne do tego sklepu bo mam tam znajomego kierownika i się dowiem gdzie tamten tv pojechał . Jak się okaże że na sklepie jeszcze mają to masz inny uszkodzony ale jak się okaże że oddali do centrali i będą w dodatku wstanie powiedzieć gdzie został sprzedany to może się uda im zrobić coś koło pióra . A chętnie bym zrobił . Napisz z jakiego miasta czy miejscowości jesteś . Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Pikus

New member
Euro RTV AGD uszkodzone produkty zwraca od razu producentom ( wiem bo sam im sprzedaje pewne rzeczy ), więc nie sądzę, aby wciskali komuś uszkodzony TV.
 

MisterK

New member
Kolego dokładnie takie same objawy miałem na tym uszkodzonym tv , więc jak kupiłeś w Euro AGD mogli cwaniaczki odesłać tv do centrali , a Ci wreszcie znaleźli jelenia na ten tv . Jak teraz udowodnisz serwisowi Panasonica , że to nie Ty uszkodziłeś w transporcie ten telewizorek ? Może być nieciekawie . Nie mam niestety ani nie miałem numeru seryjnego tego uszkodzonego telewizora , więc jak nie ma śladu na sklepie jaki to był nr to nic nie pomogę .P.S identyczne mrowienie było i tak samo jak na Twojej fotce około połowa menu widoczna . Na całe szczęście ja umyłem ręce od tego tv bo sprawdzałem go w sklepie pomimo zakupu przez internet .Dokładnie takie same zielone mroczki po prawej stronie u góry , wyglądające jak trawa .Jestem przekonany na 99 % że to ten sam egzemplarz , bo nie wierze w identyczne uszkodzenie tak samo wyglądające dwóch różnych matryc .W poniedziałek specjalnie wpadne do tego sklepu bo mam tam znajomego kierownika i się dowiem gdzie tamten tv pojechał . Jak się okaże że na sklepie jeszcze mają to masz inny uszkodzony ale jak się okaże że oddali do centrali i będą w dodatku wstanie powiedzieć gdzie został sprzedany to może się uda im zrobić coś koło pióra . A chętnie bym zrobił . Napisz z jakiego miasta czy miejscowości jesteś . Pozdrawiam
Telewizor przyjechał do Torunia.
Zamawiałem go świadomie przez internet, licząc na to, że jak tylko coś będzie z nim nie tak, to go oddam. Obawiałem się, że mogę trafić na egzemplarz, który będzie wydawać wspominane wcześniej na forum piski, a jestem akurat wyczulony na tego typu dźwięki. Nie sądziłem jednak, że trafi mi się aż taki kwiatek.
Nie bardzo wiem jak powinienem teraz postąpić?
Jestem ciekawy jak zachowa się sprzedawca. W poniedziałek się dowiem i dam Wam znać.
 

MisterK

New member
Kolego dokładnie takie same objawy miałem na tym uszkodzonym tv , więc jak kupiłeś w Euro AGD mogli cwaniaczki odesłać tv do centrali , a Ci wreszcie znaleźli jelenia na ten tv . Jak teraz udowodnisz serwisowi Panasonica , że to nie Ty uszkodziłeś w transporcie ten telewizorek ? Może być nieciekawie . Nie mam niestety ani nie miałem numeru seryjnego tego uszkodzonego telewizora , więc jak nie ma śladu na sklepie jaki to był nr to nic nie pomogę .P.S identyczne mrowienie było i tak samo jak na Twojej fotce około połowa menu widoczna . Na całe szczęście ja umyłem ręce od tego tv bo sprawdzałem go w sklepie pomimo zakupu przez internet .Dokładnie takie same zielone mroczki po prawej stronie u góry , wyglądające jak trawa .Jestem przekonany na 99 % że to ten sam egzemplarz , bo nie wierze w identyczne uszkodzenie tak samo wyglądające dwóch różnych matryc .W poniedziałek specjalnie wpadne do tego sklepu bo mam tam znajomego kierownika i się dowiem gdzie tamten tv pojechał . Jak się okaże że na sklepie jeszcze mają to masz inny uszkodzony ale jak się okaże że oddali do centrali i będą w dodatku wstanie powiedzieć gdzie został sprzedany to może się uda im zrobić coś koło pióra . A chętnie bym zrobił . Napisz z jakiego miasta czy miejscowości jesteś . Pozdrawiam
Zapomniałem dodać, że po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym RTV Euro AGD musiałem czekać na sprzęt ponad tydzień, gdyż nie był wtedy na stanie. Dostałem informację, że 55VT30 będzie dostępny po 29 czerwca. Faktycznie tak było, bo już 30.06 dostałem maila z sklepu, że towar już jest. Na stronach internetowych sklepu również pojawiła się informacja, że telewizor wysyłają w 24 godziny.*

Dlatego podejrzewam, że to chyba kolejny egzemplarz z tego typu wadą. Mam nadzieję, że Rtv Euro Agd to zbyt duża sieć i nie opłaca im się robić tego typu numerów. Kto miałby na tym zyskać, szary pracownik, kierownik ...?

Dodam, że wszystko wskazywało na to, że telewizor nie był wcześniej uruchamiany: uchwyty do stojaka jak i sam stojak były fabrycznie zapakowane, podobnie pilot oraz kabel zasilający.
Jeśli to prawda, to argument solidności i jakości wykonania przemawiający za wyborem Panasonica a nie Samsung lub LG okazuje się nieprawdziwy.
 

Pikus

New member
Jeśli to prawda, to argument solidności i jakości wykonania przemawiający za wyborem Panasonica a nie Samsung lub LG okazuje się nieprawdziwy.

Nikt nie ma większego wpływu jak telewizor traktowany jest w transporcie przez dystrybutorów / sprzedawców, zawsze coś może się wydarzyć.
 

redlum

New member
Bez reklam
Ja swojego 55VT30 zamawiałem jakoś na początku czerwca i dostałem tą samą wiadomość - że będzie dostępny po 29 czerwca. Tak samo dostałem wiadomość 30 czerwca, że mogę przyjechać do sklepu podpisać umowę na raty. Kolejnego dnia - czyli 1 lipca telewizor już miałem w domu. Więc to by się zgadzało że przyjechała nowa partia telewizorów do polski.

PS niezły byłby to przekręt jeśli by się okazało że to Panasonic próbuje wcisnąć uszkodzone modele na zasadzie - a może ktoś się nie kapnie.
PS2 Druga możliwość jest taka - że np jak karton z TV się przewróci - to z jednej strony TV jest czegoś więcej i to coś odpada robiąc takie same obrażenia na matrycy.
 
Ostatnia edycja:

komar751

New member
Nie bardzo wiem jak powinienem teraz postąpić?

Opcja nr 1 (lepsza)

Reklamacja sprzętu bezpośrednio do sprzedawcy z tytułu "niezgodności towaru z umową" - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie kodeksu cywilnego. Jednocześnie zażądaj nie naprawę a wymianę sprzętu na zgodny z umową czyli pozbawiony opisanej przez Ciebie wady. Gwarantuje Ci to ustawa a sprzedawca łaski nie robi. Dodatkowo nie będziesz się musiał martwić o koszty transportu: odesłania wadliwego i dosłania sprawnego TV (koszty pokrywa sprzedawca). Broń boże nie daj sie nabrać na tekst typu: "proszę zadzwonić do serwisu i postępować zgodnie z kartą gwarancyjną" - odrazu zrób zastrzeżenie że nie reklamujesz TV z tytułu gwarancji i nie interesuje Cię naprawa sprzętu. Najlepej na piśmie (np mailem). Tu był poruszany taki temat:

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsun...0-46-wszystko-o-serii-d7000-6.html#post652992

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsun...cd-firmy-samsung-ue55d8000-24.html#post652266

Opcja nr 2 (gorsza)

Jeżeli zakup zrobiłeś zdalnie przez internet to pakujesz sprzęt i odsyłasz (niestety na własny koszt) sprzedawcy z tytułu ustawowej możliwości rozwiązania umowy zawartej na odległość w ciągu 10 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny. Możesz poinformować że nawet nie załączałeś sprzętu bo Ci się nie podoba. Niestety w takich przypadkach często czeka jakiś czas na zwrot gotówki.

Ja bym wybrał pierwsze rozwiązanie.
Pzdr.
 

007marc

Member
no i mam swojego P55VT30 - pierwsze wrażenia?
obraz SD słabej jakości jakoś lepiej prezentował się na moim dwuletnim LG HDready
obraz HD - tutaj dopiero ten telewizor rozwija skrzydła i pokazuje na co go stać

plusy:
-jakość obrazu HD
-multimedialność (chociaż jeszcze nie dopalałem filmów z pendrive-a)
-obraz 3D - o wiele lepiej wygląda w domowym zaciszu niż w marketach z masą różnego oświetlenia
-VieraLink - działa z moim wiekowym aplitunerem (Onkyo 605) i zmienia głośność w amplitunerze

minusy:
- tak jak pisałem wcześniej jakość słabych kanałów SD - byłem przyzwyczajony do takiego rozmytego obrazu - a teraz mam taki jakby szczegółowy zpixelowany - już nawet na projektorze na 95 calach lepiej to wygląda
- tak jak ktoś pisał wcześniej - porty USB są tak umiejscowione - że nie da się bezpośrednio włożyć karty WIFI - tylko trzeba przez kabelek

Zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz - jak wejdę w multimedia i potem przejdę na HDMI1 (pod to mam podpięty amplituner) - to w amplitunerze przełącza mi na wejście HDMI1 (akurat pod to mam podpiętą PS3 a pod HDMI2 mam nke). Nie mam pojęcia dlaczego to robi. Ale ostro mnie to wkurza. Wieczorem przełożę kable w amplitunerze tak aby nka była na HDMI1 i pozmieniam wpisy w menu.

PS czy ktoś z was korzysta z amplitunera z HDMI 1.4 ? Czy kanał zwrotny audio działa wam? Tzn jak coś oglądam z TV - np youtube, ipla bądź film z USB - to czy idzie wam audio HDMI z TV do amplitunera?

Dekoder tel.cyfrowej i odtwarzacz BR podłączone do amplitunera a amplituner podłączony do Panasa pod HDMI 1 ,wszystko poprzez kable HDMI 1,4 i kanał zwrotny działa - dźwięk bezproblemowo działa na ampli. ;)
W urządzeniach musisz załączyć odpowiednie funkcje - HDMI Control (przynajmniej u mnie) .
 

redlum

New member
Bez reklam
jeszcze nie mam amplitunera z HDMI 1.4 dopiero planuje zakup Yamahy 771 jak wejdzie na polski rynek
PS kanał zwrotny to jest tylko między TV i amplitunerem, podłączenie z dekoderem i odtwarzaczem jest zwykłym połączeniem

EDIT: wczoraj oglądałem film (MKV) z napisami w SRT. Napisy były bardzo małe i bez polskiej czcionki. Da się je zwiększyć? Czy aby były polskie napisy to muszę je wmuksować w MKV?
 
Ostatnia edycja:

Pe.te

New member
minusy:
- tak jak pisałem wcześniej jakość słabych kanałów SD - byłem przyzwyczajony do takiego rozmytego obrazu - a teraz mam taki jakby szczegółowy zpixelowany - już nawet na projektorze na 95 calach lepiej to wygląda

Hmm, dziwne...
Ja jestem pod wrażeniem jakości skalowania SD przez ten telewizor.

A z jakiego sygnału korzystasz?
Bo na sygnale analogowym faktycznie jest słabo, ale na DVB-T obraz SD jest bardzo dobry.
 

redlum

New member
Bez reklam
Nawet nie mam analogowej anteny - sygnał to nka. Widzę różnicę może dla tego, że jestem przyzwyczajony do, że tak powiem rozmytego obrazu z poprzedniej plazmy. Ogólnie to jest OK - pewnie niedługo się do tego przyzwyczaję i zapomnę że coś jest nie tak.

EDIT: problem z napisami rozwiązany - większość napisów jest kodowana w Windows 1250 - wtedy trzeba przekonwertować kodowanie na ISO8859-2 a w TV ustawić na Latin2
Jakby ktoś jeszcze znalazł sposób na większe napisy to byłbym wdzięczny.
 
Ostatnia edycja:

beretto

Klub HDTV.com.pl
vip
Nawet nie mam analogowej anteny - sygnał to nka. Widzę różnicę może dla tego, że jestem przyzwyczajony do, że tak powiem rozmytego obrazu z poprzedniej plazmy. Ogólnie to jest OK - pewnie niedługo się do tego przyzwyczaję i zapomnę że coś jest nie tak.

Tu muszę też przyznać że programy SD (mam tez N-tv) są naprawdę kiepskie, poprzednia plazma tj. pv8, plazma znajomego S20 są pod tym względem o wiele,wiele lepsze - i nie ma tu żadnej przesady!
 

Pe.te

New member
Nawet nie mam analogowej anteny - sygnał to nka. Widzę różnicę może dla tego, że jestem przyzwyczajony do, że tak powiem rozmytego obrazu z poprzedniej plazmy. Ogólnie to jest OK - pewnie niedługo się do tego przyzwyczaję i zapomnę że coś jest nie tak.

Tu muszę też przyznać że programy SD (mam tez N-tv) są naprawdę kiepskie, poprzednia plazma tj. pv8, plazma znajomego S20 są pod tym względem o wiele,wiele lepsze - i nie ma tu żadnej przesady!

Czyżby N miała tak słabą jakość? Albo to kwestia ustawień TV.

Odbieram multiplex DVB-T z nadajnika w Raszynie (sygnał 92%, jakość 100%, błędy 0). Obraz SD jest bardzo dobry.
Oczywiście zależy to od materiału emitowanego przez stację. Najlepszy jest materiał studyjny, np. TVP Info. Natomiast najsłabszą jakość w tym multipleksie mają materiały Polsatu. A jest to o tyle ciekawe, że aktualnie mam włożony moduł CAM z kartą Cyfrowego Polsatu - i ten sam materiał (SD) via HotBird w przypadku Polsatu jest lepszej jakości niż po DVB-T...
Ale to wyjątek, bo z kolei wspomniane TVP Info lepszą jakość SD ma właśnie po DVB-T, a nie poprzez HotBird.

Co do ustawień - mam ustawiony parametr "Podwyższona rozdzielczość" na Maksimum, pozostałe parametry ostrość, kontrast, itd. defaultowe.
Jeśli macie dobry sygnał DVB-T spróbujcie na nim ocenić jakość SD (tuner w tym TV jest na tyle czuły, że przy w miarę dobrym sygnale wystarczy zwykła antena pokojowa).
 
Do góry