slimak napisał:Od co najmniej czterech lat użytkownicy wchodzą w menu serwisowe Panasoniców i nie słyszałem nigdy o odmowie naprawy z tego powodu. Natomiast jak ktoś wpisze/zrobi coś dziwnego i zablokuje tv, a serwis podczas naprawy to zauważy, to o naprawie gwarancyjnej raczej na pewno możemy zapomnieć.
...A tak na marginesie to gdzie w warunkach gwarancji jest napisane, że wejście do menu serwisowego jest równoznaczne z utrata gwarancji?
...A tak na marginesie to jak Ci udowodnią, że wszedłeś do tego menu? A może w sklepie, a może w fabryce ..a może... Jakie to ma znaczenie. NIE udowodnią!
...A niby czemu mają odmówić gwarancji? Prawo w tej kwestii od dawna mamy europejskie. Jak odmówią... jedna wizywa w lokalnym UOKiK... i przyjdą z przeprosinami...Panowie, korzystajcie z prawa Konsumenta!... robiw