darcun,
ja kupilem ostatnio wieszak na allegro, aukcja numer 528718236 (nie moge dodawac linkow).
Ma nizsza cene niz Twoj, dodatkowo jest obrotowy (szukalem tylko obrotowych). Aukcja w jakims strasznym stopniu nie zacheca do kupna, ale zaryzykowalem. Paczka przyszla szybko, wieszak sprawia wrazenie solidnego, jest gruby i pewnie trzyma TV. Mysle, ze jak za taka cene to mozna spokojnie polecic.
abukuba,
co do automatycznego wlaczania bylo doslownie strone wczesniej, co do wejscia w menu serwisowe - rowniez wiele razy
PS:
a teraz chcialbym wszystkich przestrzec przed czyms, o czy wiele razy bylo na watku. Otoz spierniczylem sobie wejscie VGA w moim PV80 (przez wielokrotne podlaczanie, wymienianie kabli itp. przy wlaczonym tv oraz wlaczonym pc). Na szczescie mozna to reklamowac. Wiec zadzwonilem do panasonica, na drugi dzien przyjechal kurier po telewizor. Nie bardzo chcialem dawac tv, myslalem, ze naprawia mi na miejscu, ale babka mowila, ze koles, ktory sie tym zajmuje jest chory i tv trzeba wyslac az do Bydgoszczy (jestem spod Wroclawia, wiec nie wiem czemu tak, ale niewazne). Teraz najlepsze: dzwoni do mnie koles wczoraj, ze telewizor dojechal, ale w kawalkach. Caly zbity. Myslalem, ze mnie pier********************* trafi !!! Koles powiedzial, ze postaraja sie go naprawic, ale nie wiem czy ja chce telewizor, ktoremu nie wiadomo co sie stalo!!! Moze troche podziala, a potem sie okaze, ze cos innego sie zje******lo!
Pytanie jest takie: czy moge wystapic do panasonica nie o gwarancje, ale o niezgodnosc towaru z umowa i zadac tym samym nowego tv albo zwrotu pieniedzy w kwocie rownej tej co na rachunku? Ktokolwiek wie?