Jakieś dwa tygodnie temu wspominałem, że Media Markt przysłał mi nowy telewizor w miejsce wcześniejszego używanego.
Po napisaniu maila do Panasonic Polska do dziś dnia nie dostałem żadnej odpowiedzi, czy mój "inny" pilot bez klapki jest prawidłowy i co z polską instrukcją obsługi. Jak widać wysoki standard produktu ma się nijak do poziomu obsługi przez polski serwis. Szkoda... pozostaje niesmak...
Poza tym wszystko jest super. Telewizorek działa aż miło. Sygnał HD jest tak ostry, że aż się nie chce oglądać zwykłej TV.
Jeden z użytkowników wspominał coś o hałasowaniu TV po wyłączeniu. U mnie tego nie ma - na 100% nadaje się to do reklamacji.
Ja z kolei muszę zareklamować mój dekoder do Cyfry, bo ma kłopoty z nagrywaniem, a trafienie pilotem wymaga anielskiej cierpliwości.
Po napisaniu maila do Panasonic Polska do dziś dnia nie dostałem żadnej odpowiedzi, czy mój "inny" pilot bez klapki jest prawidłowy i co z polską instrukcją obsługi. Jak widać wysoki standard produktu ma się nijak do poziomu obsługi przez polski serwis. Szkoda... pozostaje niesmak...
Poza tym wszystko jest super. Telewizorek działa aż miło. Sygnał HD jest tak ostry, że aż się nie chce oglądać zwykłej TV.
Jeden z użytkowników wspominał coś o hałasowaniu TV po wyłączeniu. U mnie tego nie ma - na 100% nadaje się to do reklamacji.
Ja z kolei muszę zareklamować mój dekoder do Cyfry, bo ma kłopoty z nagrywaniem, a trafienie pilotem wymaga anielskiej cierpliwości.