Witam,
Na poczatku czerwca pisałem o dwóch martwych pikselach w środkowej części ekaranu. Poniewaz mineło juz 10 dni od zakupu i naswietlanie nic nie dało, zgłosiłem usterkę w ramach gwarancji w serwisie. Po trzech tygodniach oczekiwania, ekspertyzach, procedurach i takich tam ( telewizor przez cały czas w serwisie przez co nie obejrzałem EURO bo dwa stare telewizory zdążyłem już sprzedać ) w czwartek w Panasonic Polska podjęto decyzję o wymianie telewizora na nowy. Tak więc czekam na nowy egzemplarz py 85 i niedługo znowu będe się cieszył plazmą, mając nadzieję, że tym razem pozbawioną wad.
Pozdrawiam :krol:
Na poczatku czerwca pisałem o dwóch martwych pikselach w środkowej części ekaranu. Poniewaz mineło juz 10 dni od zakupu i naswietlanie nic nie dało, zgłosiłem usterkę w ramach gwarancji w serwisie. Po trzech tygodniach oczekiwania, ekspertyzach, procedurach i takich tam ( telewizor przez cały czas w serwisie przez co nie obejrzałem EURO bo dwa stare telewizory zdążyłem już sprzedać ) w czwartek w Panasonic Polska podjęto decyzję o wymianie telewizora na nowy. Tak więc czekam na nowy egzemplarz py 85 i niedługo znowu będe się cieszył plazmą, mając nadzieję, że tym razem pozbawioną wad.
Pozdrawiam :krol: