do Gw kr
Widzę trzy możliwości:
- masz "walnięty" egzemplarz
- jesteś wyjątkowo wrażliwy na wyłapywanie tego efektu
- coś jest nie tak z dostarczanym sygnałem(mimo pozorów dobrej jakości)
Jest jeszcze czwarta możliwość,że "ten typ tak ma",ale w to nie wierzę.Ja mam od półtora miesiąca PZ800 i jestem absolutnie zachwycony.Nie mam najmniejszych zastrzeżeń do płynności obrazu,funkcja IFC(poprawiająca dodatkowo płynność) jest od początku wyłączona,bo jak wielu innych uważam,że bardziej szkodzi niż pomaga.Z tego co wiem - są to identyczne telewizory,tylko 800 ma trochę ulepszeń(IFC,dźwięk,przestrzeń kolorów itp.).Zakładam,że grzebałeś już w ustawieniach-próbowałeś włączać i wyłączać różne opcje.Zacząłbym od sprawdzenia wrażeń w innym egzemplarzu -np. w sklepie.Jeśli tego nie zobaczysz,to już jest jasne,że przyczyna jest "u Ciebie",ale techniczna,nie "medyczna"(bo inaczej widziałbyś to wszędzie),no i nie dotyczy tego modelu w ogóle.Następnie przystąpiłbym do sprawdzania sygnału-jeśli masz możliwość u kogoś znajomego podłączyć TV i popatrzeć.Najlepiej do innego źródła niż "N"(bo może to akurat dekodery)..Jeśli i tu nic nie odkryjesz,to pozostaje kontakt z serwisem.
Widzę trzy możliwości:
- masz "walnięty" egzemplarz
- jesteś wyjątkowo wrażliwy na wyłapywanie tego efektu
- coś jest nie tak z dostarczanym sygnałem(mimo pozorów dobrej jakości)
Jest jeszcze czwarta możliwość,że "ten typ tak ma",ale w to nie wierzę.Ja mam od półtora miesiąca PZ800 i jestem absolutnie zachwycony.Nie mam najmniejszych zastrzeżeń do płynności obrazu,funkcja IFC(poprawiająca dodatkowo płynność) jest od początku wyłączona,bo jak wielu innych uważam,że bardziej szkodzi niż pomaga.Z tego co wiem - są to identyczne telewizory,tylko 800 ma trochę ulepszeń(IFC,dźwięk,przestrzeń kolorów itp.).Zakładam,że grzebałeś już w ustawieniach-próbowałeś włączać i wyłączać różne opcje.Zacząłbym od sprawdzenia wrażeń w innym egzemplarzu -np. w sklepie.Jeśli tego nie zobaczysz,to już jest jasne,że przyczyna jest "u Ciebie",ale techniczna,nie "medyczna"(bo inaczej widziałbyś to wszędzie),no i nie dotyczy tego modelu w ogóle.Następnie przystąpiłbym do sprawdzania sygnału-jeśli masz możliwość u kogoś znajomego podłączyć TV i popatrzeć.Najlepiej do innego źródła niż "N"(bo może to akurat dekodery)..Jeśli i tu nic nie odkryjesz,to pozostaje kontakt z serwisem.