@DeeBass: domniemanie, o którym piszesz, w myśl nowych przepisów trwa teraz 12 m-cy (przedtem było 6).
Pytanie zasadnicze: czy niekompletność sprzętu, w sensie braku dodatkowego wyposażenia, które powinno być danym w zestawie (pilota, kabelka, podstawy, itp.) można reklamować jako wadę - usterkę, uszkodzenie? Moim zdaniem nie. Takie rzeczy powinno się zgłaszać do sklepu jak najszybciej po zakupie, a tutaj minął już miesiąc. Co nie znaczy, że nie można spróbować skontaktować się ze sprzedawcą, przedstawić całą sprawę. Może pilot się znajdzie
Przy czym jak już pisałem: gdyby sprzedawca okazał się twardy i niewzruszony, akurat za tym pilotem uważam nie ma co za wiele rozpaczać. Zaś kasę lepiej zainwestować w bezprzewodową klawiaturę, która zdaniem moim o wiele bardziej się sprawdzi w aplikacjach smart. Przy pomocy klawiszy funkcyjnych "F" można w Panasonicu także sterować podstawowymi funkcjami telewizora (głośność, zmiana kanałów, wejść, menu, itp.). Czyli jeśli akurat mamy w rękach klawiaturę, do zmiany np. głośności nie jest potrzebny pilot.
Mam takie pytanie , czy wam też tv nie odtwarza plików .rmvb ? Probowałem
odpalić z USB 8GB ntfs i nie widział żadnego pliku w tym formacie.
A co na to instrukcja od Twojego modelu? Bo w mojej (model co prawda rok starszy) w wykazie obsługiwanych formatów rmvb nie występuje - i faktycznie telewizor nie odtwarza
Tak w ogóle gdzieś czytałem, że żaden telewizor na rynku nie czyta rmvb, nie wiem czy to prawda.
Druga rzecz to jak udostępnić to co jest wyświetlane na ekranie laptopa żeby było też widoczne na telewizorze? czy da sie coś takiego zrobić po wifi?
Ogólnie: sprzęt i system operacyjny muszą być zgodne ze standardem
Miracast