OLED Panasonic 55" i 65" serie FZ950 i FZ800 - linia 2018 r.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Na porównaniach konkurencja jednak wygrywa i kosztuje mniej - a ma zdecydowanie większe możliwosci i multimedia.
 

rpzem

New member
Ciekawostka, tryb obrazu profesjonalny ma nazwę "Profesjonalnyl1", też tak macie?
Przecież to to samo-przy polskiej wersji językowej tak jest, a przy angielskiej będzie po angielsku :).
Podałem Ci wcześniej, żebyś zmienił na profesjonalny - w zasadzie obojętnie który (masz dwa do wyboru, wstępnie predefiniowane) i wówczas masz dostępne wszystkie ustawienia.

W czym jeszcze problem?
 
Ostatnia edycja:

SRN233

Member
Przecież to to samo-przy polskiej wersji językowej tak jest, a przy angielskiej będzie po angielsku :).
Podałem Ci wcześniej, żebyś zmienił na profesjonalny - w zasadzie obojętnie który (masz dwa do wyboru, wstępnie predefiniowane) i wówczas masz dostępne wszystkie ustawienia.

W czym jeszcze problem?
Profesjonalny"l"1 co to za "l" ?
Opcja overscan pojawia się jak nie ma żadnego obrazu ze źródła na ekranie.
 

myc

New member
Pytanie co takiego ma konkurencja a nie ma Panas.. Multimedia sa spoko podstawa np netflix, yt itp.

Panasa w jakosci obrazu nic nie przebije a pseudo slepe testy to kpina i kazdy wie ze najlepszy obraz jest nie przejaskrawiony z pseudo podbitym hdr-em po to aby wlasnie robil wow na pokazowce dla baranow.

Nie rozumiem tego fenomenu multimedi który niektórzy używają za duży plus, i opowiadają jak inne firmy maja lepszy... to jest TV nie tablet, podstawowe aplikacje wystarcza i tak korzystam z Netflixa Playera i w przyszłości może Amazona i może kiedyś doczekam się apki HBO. Nic więcej nie trzeba :| a Panasonic to ma. Radzę poczytać o rozbudowanych multimediach i problemach jakie robią na telewizorach konkurencji, szczególnie jak ktoś załaduje ich dużo.

We wszystkich testach piszą nie ma lepszego i dokładniejszego odwzorowania niż na ekranach Panasonic to czego więcej szukać.

W sklepie telewizory są ustawione na DEMA z podciągniętymi kontrastami i wszystkim co się da na max, a prawda jest taka ze w domu tego trybu nie używamy bo by nie dało się oglądać na dłuższa metę, lub wypalilibyśmy ekran. Powiem szczerze że w nocy potrafię nawet przykręcić jasność matrycy na FZ800 z 30% na profilu THX do 10% bo oczy potrafią zaboleć od jasności.
Nie wiem po co ten wyścig o jasność ekranów dla mnie obecny stan to już za dużo nawet.
 

Lettner123

New member
no ale niektórzy twierdzą że jest inaczej i Panasonic ma gorszy obraz od konkurencji :) a większość profesjonalnych recenzentów się nie zna :p
 
Ostatnia edycja:

Tvmania

New member
Bez reklam
Fz800 i fz950 mają najlepszy obraz koniec kropka na ****************************** dostał wynik referencja.
 

jaro0508

Member
pytam o Panasonica ponieważ pierdoly typu multimedia mnie nie interesuja. Mam dobry tuner satelitarny na Linuksie więc mam co potrzeba jeśli tylko będę chciał z tego skorzystać. Dla mnie TV to jak sama nazwa wskazuje - tele wizja.. czyli wizja pięknego obrazu realistycznego a nie podbijanych sztucznych kolorów jaskrawych nie mających nic wspólnego z otoczeniem. Albo podświetlanie ścian lampkami ledowymi - ale po co?? W sumie człowieka podatnego można bardzo szybko oglupic i zbalamucic.. wciskając mu z sufitu wzięte argumenty i pewnie to kupi. Pytam o tego Panasa bo ma piękny obraz a głównie pytam użytkowników którzy go maja :) Testy traktuje z przymrużeniem oka zwykle są sponsorowane jak we wszystkim. Wolę opcję "koń jaki jest każdy widzi" :) Dlatego Panasonic mi od razu przypadł do gustu :) no i jeszcze może Sony :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie wiem czy wiesz jak wyglądają ślepe testy ?

Philips OLED 903 wygrywa kolejny ślepy test:
https://www.pc-magazin.de/ratg...es-video-magazins-3200055.html

" 23 października magazyn wideo ( PC MAGAZIN ) zaprosił 35 czytelników, aby dołączyć do BMW World w Monachium jako jury. Uczestnicy powinni decydować na podstawie różnych filmów i klipów wideo, które pokazują najlepszy obraz telewizyjny.
W przyciemnionym pokoju cztery 65-calowe telewizory OLED stały obok siebie dokładnie na tej samej wysokości. Uczestnicy otrzymali kwestionariusze, aby pomóc im zaznaczyć ich preferencje (lub preferencje) dla każdego klipu. Zostały one tak dobrane, aby łatwo różnicować pewne cechy, takie jak ostrość, kontrast, czerń, neutralność kolorów, hałas lub przejrzystość ruchu. Aby zapobiec ewentualnym wadom kąta widzenia, czytniki wideo były w stanie zaimplementować w dowolnym momencie.
Aby test przebiegał całkowicie niezależnie i obiektywnie, ramy telewizorów były całkowicie zamaskowane, a dolne obszary ukryte. W ten sposób ukryte zostały logotypy producentów oraz charakterystyczne stopy. Telewizory zostały oznaczone tylko literami A, B, C i D. Ponadto, przy każdej zmianie źródła, przed telewizorami trzymano zasłonę. W ten sposób uniknięto, że informacje były widoczne na ekranach, które mogłyby ujawnić producenta.
Procedura testu odbyła się w dwóch fazach. W pierwszym kroku wszystkie telewizory zostały przedstawione w trybie kalibracji. szef testowania wideo Roland Seibt, certyfikowany kalibrator isf (Levels III) i współprowadzący HDR, zoptymalizował telewizory do ich najbardziej naturalnej formy prezentacji. Następnie jury zostało pokazane dwa razy jedenaście klipów, począwszy od hałaśliwej Netflix SD do UHD Blu-ray z HDR.
Philips zdobył 33% głosów, a Panasonic zapewnił sobie drugie miejsce z 23%. 22% uczestników stwierdziło, że nie mogą wybrać ulubionego. Jakość obrazu była prawie na tym samym wysokim poziomie.
W drugiej fazie telewizory zostały przełączone na tryb "dynamiczny" TV, w którym producenci prezentują maksymalną wydajność procesorów swoich urządzeń i wszystkie wzmacniacze obrazu są aktywowane. Ponownie pokazano tę samą zawartość.
Tym razem, przy prawie żadnym wstrzymaniu się, ponad dwie trzecie uczestników głosowało na Philipsa . Panasonic zajął drugie miejsce z 18% głosów.
Po zakończeniu strzelaniny uczestnicy zostali zapytani, który tryb (dynamiczny lub skalibrowany) najbardziej im się spodobał. Oba tryby były prawie takie same.
Wreszcie, magazyn wideo zaprosił również jedzenie i napoje do działu gastronomicznego w BMW Welt, gdzie wieczór był jeszcze bardziej słodzony dla jednego z uczestników. Daniel P. wygrał zupełnie nowy telewizor OLED firmy Philips. "
http://www.audiostereo.pl/philips-to-nie-philips 126573.html/page st 480

Dla niebieskich na oledy specjalna oferta.
 

SRN233

Member
No i dupa proszę państwa, telewizor jest ewidentnie spie%%dolony, 3 dni siedziałem nad wszystkim i nic to nie daje, robi się czarny pas po prawej stronie ekranu po ok. 10 min niezależnie od źródła.


Piszczące Wifi, na xboxiie obraz czy to w trybie gra czy nie gra szarpie przy szybkich scenach albo dookólnym ruszaniu gałką, mikroprzycięcia na obrazie HDR, migotanie, piksele.


Szał pał, 4 ty telewizor, drugfa marka trzeci sklep i ch%%j po prostu świetnie.
Oddaje to w pizdu i nie czekam na żaden serwis. Ślepy i głuchy by potwierdził, że tv nie działa jak trzeba. Szok, tyle pieniędzy i taki bubel.
 

SRN233

Member
Już nowa sztuka czeka na mnie w sklepie. Dobrze, że prywatnie się znam z kierownikiem i wymieni na podstawie zdjęcia ekranu, gdzie sam powiedział, że widzi gołym okiem, że jest coś nie tak.


Gdyby nie to, to trzeba czekać na opinie serwisu - i tu słuchajcie jakie ma podejście serwis Panasonica do klientów vip, którzy kupują TV za kilkanaście tysięcy - w niedziele wieczorem zgłoszenie usterki, w poniedziałek mail z potwierdzeniem i dzwoni Pan - serwis Artim we Wrocławiu, że MAX do jutra czyli wtorku (06.11.) będą dzwonić i umawiać wizytę, żeby potwierdzić wadliwość sprzętu. Do tej pory to jest do 09.11. jest teraz godzina 10:00 nikt do mnie nie zadzwonił. Olewka kompletna i został bym z palcem w tyłku za przeproszeniem.


Kolejna kwestia to to, że kupiłem TV 31 października (data zakupu) i obowiązuje mnie promocja VIP serwis na powieszenie lub ustawienie - i co ? I nie mogę z niej skorzystać bo mam wadliwy TV a trzeba to zgłosić MAX 20 dni od zakupu. Czas leci a obsługa i serwis mają to gdzieś - "przekazane do odpowiedniego działu" - wstyd Panasonic!! Serwis Samsunga dzwonił w ten sam dzień a wizyta była już na drugi dzień, wszystko sprawnie bez problemów a tutaj 5 dni od zgłoszenia i nikt nawet nie zadzwonił!
 

SRN233

Member
Dopiero po moich telefonach i mailach raczyli się odezwać, że do wczoraj ustalali wewnętrznie mój indywidualny przypadek.


Sprawa kończy się tak, że TV o 17 ląduje w sklepie skąd zabieram nową sztukę i mnie to w dalszym procesie nie interesuje. Niech sobie sprzedawca wyjaśnia bubelka z dystrybutorem, co ja mam do tego jako konsument? Chcę sprawny telewizor, za który zapłaciłem ciężkie pieniądze, to nie wygórowane żądanie tylko spełenienie obowiązku i towar zgodny z umową.


Dam znać co z tym nowym, pierwsze co to wrzucam Wifi na 5Ghz i nie daj Boże żeby coś brzęczało - bo od razu będzie wyjazd z powrotem. Poprzednio machnąłem na tą ręką, teraz ma być wszystko tip top i nie popuszczę w żadnej kwestii.
 

jaro0508

Member
SRN233 no pisz na bieżąco jak to wygląda. Sam jestem ciekaw czy uda Ci się trafić na bezproblemową sztukę.. czego Ci Życzę gorąco.. :) Ale to wybrzmialo "może Ci się uda..." Przecież za takie pieniądze bubli nie powinno być wcale!
 

SRN233

Member
Szkoda, szkoda, niestety te same wady co poprzedni. Nawet lepiej bo pasek z prawej raz pokazał się z lewej :)


Niezłe jaja, jutro zwrot i bye bye Panasonic, 3ciej sztuki a w sumie to już 5 , nie ryzykuję nerwów, mało zawału nie dostałem, zbyt nerwowy jestem.
 
Do góry