Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

Darmach

New member
Pytanie omyłkowo zamieściłem w innym wątku, a chciałem zadać je tutaj:

Jak wam chodzi aplikacja YouTube?

U mnie TV podpięty po kablu (100Mbit), do domu mam doprowadzony światłowód 100/50 Mbit.
Sieć działa jak marzenie ,)

Natomiast aplikacja youtube:
1. odpala się z minutę
2. laaaagi - przez pierwsze ok. 2 minuty dopóki nie poładuje miniatur - praktycznie wisi
3. czegokolwiek nie zrobię - czeeekam

Czy to normalne, apka jest spartolona, czy też telewizorek zepsuty? Jak to to działa u was?
 

Michalolsz

New member
Witam.
Panowie czy nie macie problemu z odtwarzaniem napisów w formacie txt z plikami MKV. Być może ja mam wyłączone napisy - gdzie się je włącza ??
Pozdrawiam
 

gringotv

New member
Czym ściągasz napisy? napiprojekt?
Ja właśnie w tym programie musiałem przestawić w opcjach format jako mDVD i rozszerzenie .srt i nie było problemu z żadnymi napisami. Problemem jest napomiast mała wielkość napisów nawet jak ustawi się duże napisy. Dlatego oglądam filmy tylko z "wtopionymi" napisami.
 

Kajtus

New member
@up zawsze były problemy z formatem txt, ale np w bestplayer jest export napisów do srt i w 1 sek mamy poprawny format.
Darmach u mnie było to samo ale po któryms otwarciu yt zaczoł normalnie działać. aktualizacje odinstalowanie apki nic nie dało, naprawiło sie same.
 
Panowie zamowilem model 55f6770 z odbiorem w sklepie w poneidzialek. Aby wejsc w menu serwisowe trzeba przeprowadzic najpierw jakas peirwsza konfiguracje czy odrazu po podlaczeniu do pradu bez zbednej konfiguracji bede w stanie wejsc w menu seerwisowe by sprawdzic matryce? Kotra dokladnei litera odpowiada za producenta matrycy? pierwsza po rozmiarze? Macie moze jakeis materialy video badz zdjecia ktorymi warto sprawdzic czy wystepuje banding, clouding i przyciemnione rogi? chce wszystko sprawdzic na miejscu, bede wdzieczny za pomoc
 

Ivanez

New member
Panowie zamowilem model 55f6770 z odbiorem w sklepie w poneidzialek. Aby wejsc w menu serwisowe trzeba przeprowadzic najpierw jakas peirwsza konfiguracje czy odrazu po podlaczeniu do pradu bez zbednej konfiguracji bede w stanie wejsc w menu seerwisowe by sprawdzic matryce? Kotra dokladnei litera odpowiada za producenta matrycy? pierwsza po rozmiarze? Macie moze jakeis materialy video badz zdjecia ktorymi warto sprawdzic czy wystepuje banding, clouding i przyciemnione rogi? chce wszystko sprawdzic na miejscu, bede wdzieczny za pomoc

Poszukaj czegoś takiego jak materiały na USB na tym forum jest tam parę fajnych rzeczy
 
@tdx

W jaki sposob u siebie sprawdzales czy telewizor ma banding i clouding? na jednolitym czarnym tle i na jednolitym bialym tle bedzie to widoczne? czy lepiej jakies materialy video? W ogole przy oswietleniu sklepowym ebdzie chyba to ciezko sprawdzic czy nie?
 

tdx

New member
Bez reklam
Banding sprawdzisz scrollami wpisz banding test na youtube to zobaczysz...
Co do cloudingu to w sklepie ciezko. Natomiast przy oswietleniu sklepowym nie powinno byc go wcale widac

Wysłane z mojego GT-I9100
 

chudy007

New member
podstawa

ktoś tu wcześniej zadał trochę dziwne ale ciekawe pytanie odnośnie podstawki:) może ktośpodać wymiary? jaka szerokość ? na początku tygodnia będę miał TV , a nie chce żeby okazalo się,ze mam za mały stolik...( bo nie jest zbyt duży)
 
i mam do was jeszcze jedno pytanie, jak korzystam z dekodera "n" to wystarczy mi chyba kabel hdmi 1.3a czy sie myle? taki aktualnie mam, a dodatkowy kabel hdmi 1.4 dokupie do dysku sieciowego. Czy do dekodera tez warto dokupic hdmi 1.4?
 

Ospen

New member
Dzień dobry. Mam spory problem z aplikacją YouTube - mianowicie od nowości chodziła płynnie i bez problemu, zarówno jeśli chodzi o odtwarzanie video spod TV jak i z parowaniem TV i sterowaniem Youtube z laptopa.
Teraz sama aplikacja odpala bardzo długo, chodzi topornie, nawet jeśli chodzi o przyciski menu - odtwarza równierz z przerwami... nie mam pojęcia o co chodzi. Reset smartHub nie pomaga, nie aktualizowałem TV od nowości (09.2013) Czy ktoś wie jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc.
 

Darmach

New member
Dzień dobry. Mam spory problem z aplikacją YouTube - mianowicie od nowości chodziła płynnie i bez problemu, zarówno jeśli chodzi o odtwarzanie video spod TV jak i z parowaniem TV i sterowaniem Youtube z laptopa.
Teraz sama aplikacja odpala bardzo długo, chodzi topornie, nawet jeśli chodzi o przyciski menu - odtwarza równierz z przerwami... nie mam pojęcia o co chodzi. Reset smartHub nie pomaga, nie aktualizowałem TV od nowości (09.2013) Czy ktoś wie jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc.

U mnie to samo, nic nie aktualizowałem a aplikacja Youtube stała się praktycznie bezużyteczna. Problem znany, niby pracują nad tym.

Zerknijcie tutaj: Support YouTube

Może faktycznie goście mają rację, żeby pomęczyć publicznie Samsunga, może się ockną.
Od tej wypowiedzi ze strony google:
"Hi everyone - Thank you all for your patience while we've been troubleshooting this problem. We've identified the issue and are working with Samsung to implement a fix. This should be available soon, I apologize that I don't have a more precise timeframe."
minął już prawie miesiąc...
 
Do góry