rudyolga2005
New member
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
Ja mam soft 1105.1 smart huba 5.1731 weba 1.2401 i działa OK
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
Dziwne, bo mi po tej wersji softu zaczęły już się przyciny na niektórych kanałach...C+family hd, eurosport hd....
Po Sofcie 1107 tnie juz wszystko po całości
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.
Co do kwestii zasadniczej to na skutek aktualizacji ograniczano funkcjonalność nowego sprzętu na gwarancji za który zapłaciłem i jest to ewidentny skutek tejże aktualizacji. Nie wspomniałem słowem o weeb.tv, a problemy z płynnością flasha pojawiły się też na wielu innych www - co potwierdzają liczni użytkownicy. Powinna więc być możliwość ŁATWEGO i DARMOWEGO powrotu do wcześniejszego firmware.
Pozdrawiam
Pytanie może trywialne ale cóż - wiecie Panowie jak się włącza pełne MENU z pilota TOUCHPAD ??
Pozdrawiam
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
Dzisiaj dzwoniłem do Samsunga w sprawie powrotu do wcześniejszego firmware i dowiedziałem się, że owszem da się - ale zrobi to serwis odpłatnie...
.
Tak sobie to czytam i odnoszę wrażenie, że Samsunga to tak interesuje jak zeszłoroczny śnieg ... może specjalnie są "problemy" z tą stroną ... wiadomo przecież jakie treści ona prezentuje ... po za tym nie dajmy się zwariować telewizor to nie komputer (i chyba nigdy im nie będzie) i głównym jego zadaniem jest wyświetlanie dobrego obrazu i dźwięku (o czym chyba niektórzy zapomnieli) reszta to tzw. "dodatki", które właśnie jak wiadomo działają lub nie ... nigdzie Samsung nie pisze w swojej specyfikacji technicznej, i nie gwarantuje, że telewizor ma odtwarzać poprawnie treści na stronie weeb.tv więc co tu ma do tego gwarancja to chyba jedynie ich "dobra wola", że zbadają sprawę i może uda się to naprawić dzięki kolejnej aktualizacji ... równie dobrze można by mieć pretensje do firmy,że Tv nie chce np. odtworzyć 1 filmu na 10 które działają ... oby tylko takie "problemy" były z tymi telewizorami to byłoby naprawdę świetnie .A gdyby zgłosić to na gwarancje ze po aktualizacji zaczeło przycinać ogladanie weeb.tv to nic sobie ztego nie zrobią? ja mogę byc zielony w temacie no i zgłaszam ze było dobrze a jest źle..
Tak sobie to czytam i odnoszę wrażenie, że Samsunga to tak interesuje jak zeszłoroczny śnieg ... może specjalnie są "problemy" z tą stroną ... wiadomo przecież jakie treści ona prezentuje ... więc co tu ma do tego gwarancja to chyba jedynie ich "dobra wola", że zbadają sprawę i może uda się to naprawić dzięki kolejnej aktualizacji .. .
Pozdrawiam