Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

rudyolga2005

New member
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
 

TV3D

New member
Bez reklam
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja

Może wreszcie coś się w tej kwestii ruszy?

Dziwne, bo mi po tej wersji softu zaczęły już się przyciny na niektórych kanałach...C+family hd, eurosport hd....

Po Sofcie 1107 tnie juz wszystko po całości

masz rację od softu 1105 już na weeb.tv cięło :!:
 
Ostatnia edycja:

Maniek11

New member
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.[/QUOTE]


tdx - po co ten nerwowy ton ?

Co do kwestii zasadniczej to na skutek aktualizacji ograniczano funkcjonalność nowego sprzętu na gwarancji za który zapłaciłem i jest to ewidentny skutek tejże aktualizacji. Nie wspomniałem słowem o weeb.tv, a problemy z płynnością flasha pojawiły się też na wielu innych www - co potwierdzają liczni użytkownicy. Powinna więc być możliwość ŁATWEGO i DARMOWEGO powrotu do wcześniejszego firmware.

Jeszcze jedno . Czy zauważyliście absurdalnie krótki czas działania baterii użytych w pilocie Smart Touch ? W moim przypadku w ciągu 3 tygodni zużyłem 2 komplety dobrych alkaicznych baterii i nie było to wcale jakieś intensywne używanie, zabawa przeglądarką tylko sporadycznie, w zasadzie tylko przełączanie kanałów, pierwsze objawy końca baterii to brak możliwości włączenia TV pilotem. Możliwe, że to wina kiepskiej optymalizacji Bluetooth.


Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Maniek11

New member
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.


tdx - po co ten nerwowy ton ?

Co do kwestii zasadniczej to na skutek aktualizacji ograniczano funkcjonalność nowego sprzętu na gwarancji za który zapłaciłem i jest to ewidentny skutek tejże aktualizacji. Nie wspomniałem słowem o weeb.tv, a problemy z płynnością flasha pojawiły się też na wielu innych www - co potwierdzają liczni użytkownicy. Powinna więc być możliwość ŁATWEGO i DARMOWEGO powrotu do wcześniejszego firmware.

Jeszcze jedno . Czy zauważyliście absurdalnie krótki czas działania baterii użytych w pilocie Smart Touch ? W moim przypadku w ciągu 3 tygodni zużyłem 2 komplety dobrych alkaicznych baterii i nie było to wcale jakieś intensywne używanie, zabawa przeglądarką tylko sporadycznie, w zasadzie tylko przełączanie kanałów, pierwsze objawy końca baterii to brak możliwości włączenia TV pilotem. Możliwe, że to wina kiepskiej optymalizacji Bluetooth.


Pozdrawiam[/QUOTE]
 
Ostatnia edycja:

Maniek11

New member
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.


tdx - po co ten nerwowy ton ?

Co do kwestii zasadniczej to na skutek aktualizacji ograniczano funkcjonalność nowego sprzętu na gwarancji za który zapłaciłem i jest to ewidentny skutek tejże aktualizacji. Nie wspomniałem słowem o weeb.tv, a problemy z płynnością flasha pojawiły się też na wielu innych www - co potwierdzają liczni użytkownicy. Powinna więc być możliwość ŁATWEGO i DARMOWEGO powrotu do wcześniejszego firmware.

Jeszcze jedno . Czy zauważyliście absurdalnie krótki czas działania baterii użytych w pilocie Smart Touch ? W moim przypadku w ciągu 3 tygodni zużyłem 2 komplety dobrych alkaicznych baterii i nie było to wcale jakieś intensywne używanie, zabawa przeglądarką tylko sporadycznie, w zasadzie tylko przełączanie kanałów, pierwsze objawy końca baterii to brak możliwości włączenia TV pilotem. Możliwe, że to wina kiepskiej optymalizacji Bluetooth.


Pozdrawiam[/QUOTE]
 

TV3D

New member
Bez reklam
Co do kwestii zasadniczej to na skutek aktualizacji ograniczano funkcjonalność nowego sprzętu na gwarancji za który zapłaciłem i jest to ewidentny skutek tejże aktualizacji. Nie wspomniałem słowem o weeb.tv, a problemy z płynnością flasha pojawiły się też na wielu innych www - co potwierdzają liczni użytkownicy. Powinna więc być możliwość ŁATWEGO i DARMOWEGO powrotu do wcześniejszego firmware.



Pozdrawiam

Zgadzam się z Tobą w 100%

pozdro
 

Michalolsz

New member
Panowie mam jeszcze 2 troski a mianowicie :
- pod które HDMI podłączany PS3 czy to bez znaczenia ???
- jak przypisać funkcjonalność pilota TOUCH SMART pod PS3 albo kino domowe ??

Pozdrawiam
 

TV3D

New member
Bez reklam
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja

Wiesz już coś w tym temacie ?

Dzisiaj dzwoniłem do Samsunga w sprawie powrotu do wcześniejszego firmware i dowiedziałem się, że owszem da się - ale zrobi to serwis odpłatnie...
.

Dowiedziałeś się ile serwis samsunga za to krzyczy?
 
Ostatnia edycja:

fausto1

New member
Bez reklam
A gdyby zgłosić to na gwarancje ze po aktualizacji zaczeło przycinać ogladanie weeb.tv to nic sobie ztego nie zrobią? ja mogę byc zielony w temacie no i zgłaszam ze było dobrze a jest źle..
 

electro69

New member
A gdyby zgłosić to na gwarancje ze po aktualizacji zaczeło przycinać ogladanie weeb.tv to nic sobie ztego nie zrobią? ja mogę byc zielony w temacie no i zgłaszam ze było dobrze a jest źle..
Tak sobie to czytam i odnoszę wrażenie, że Samsunga to tak interesuje jak zeszłoroczny śnieg :smile: ... może specjalnie są "problemy" z tą stroną ... wiadomo przecież jakie treści ona prezentuje ... po za tym nie dajmy się zwariować telewizor to nie komputer (i chyba nigdy im nie będzie) i głównym jego zadaniem jest wyświetlanie dobrego obrazu i dźwięku (o czym chyba niektórzy zapomnieli) reszta to tzw. "dodatki", które właśnie jak wiadomo działają lub nie ... nigdzie Samsung nie pisze w swojej specyfikacji technicznej, i nie gwarantuje, że telewizor ma odtwarzać poprawnie treści na stronie weeb.tv więc co tu ma do tego gwarancja to chyba jedynie ich "dobra wola", że zbadają sprawę i może uda się to naprawić dzięki kolejnej aktualizacji ... równie dobrze można by mieć pretensje do firmy,że Tv nie chce np. odtworzyć 1 filmu na 10 które działają ... oby tylko takie "problemy" były z tymi telewizorami to byłoby naprawdę świetnie ;-).
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

TV3D

New member
Bez reklam
Tak sobie to czytam i odnoszę wrażenie, że Samsunga to tak interesuje jak zeszłoroczny śnieg :smile: ... może specjalnie są "problemy" z tą stroną ... wiadomo przecież jakie treści ona prezentuje ... więc co tu ma do tego gwarancja to chyba jedynie ich "dobra wola", że zbadają sprawę i może uda się to naprawić dzięki kolejnej aktualizacji .. ;-).
Pozdrawiam

No dobra,ale na wcześniejszych softach było ok.
Np:ktoś kupił sobie taki TV właśnie pod weeb.tv z tzw-dodatkiem a do tego ma kablówkę!

Za taką kasę za ten TV -samsunga F6500, to chociaż powinni udostępnić funkcję w oprogramowaniu która pozwoli wybrać sobie soft jaki użytkownikowi odpowiada oraz powrotu do softu jakiego się chce! tak jak to ma miejsce w niższych wersjach samsunga D lub E a tu
w serii F6500 KICHA:x a do tego jeszcze te białe-chmurki -totalna porażka tej marki TV- samsung z serii 6500F:fool:
 
Ostatnia edycja:

fausto1

New member
Bez reklam
Dokładnie tak. Kupiłem tv, dodatkowe funkcje działały dobrze, mówię tutaj o weeb. Pobralo mi aktualizacje i juz nie działa wiec mam prawo żądać aby działało.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
 

krumar35

New member
obsługa kont pocztowych - aplikacja

Witam wszystkich.
Mam krótkie pytanie. Czy w smart TV samsunga jest jakaś aplikacja do obsługi kont pocztowych, tak żeby nie wchodzić na stronę tylko 'klik' na apke z ustawionym własnym kontem e-mail?
Jeżeli tak to jak się nazywa?
Pozdrawiam
 

szakulgagor

New member
Witam wszystkich!

Stoję właśnie przed kupnem telewizora i mój wybór padł na UE46F6500, nie mogę jednak nigdzie znaleźć informacji odnośnie input lagów jakie występują w tym modelu, a ponieważ będzie on głównie podłączony do konsoli PS3 to jest to dla mnie cenna informacja. Posiada ktoś możliwość sprawdzenia takiego parametru?

Z góry dziękuję za pomoc.
 

fausto1

New member
Bez reklam
Ja na 6640 nie używam wogole trybu gra i jakoś w rozgrywce sieciowej nie odczuwam dyskomfortu.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
 
Do góry