rudyolga2005
New member
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
Ja mam soft 1105.1 smart huba 5.1731 weba 1.2401 i działa OK
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
Dziwne, bo mi po tej wersji softu zaczęły już się przyciny na niektórych kanałach...C+family hd, eurosport hd....
Po Sofcie 1107 tnie juz wszystko po całości
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.
@Maniek11
- rozłożyła mnie sama informacja, że za coś co popsuła aktualizacja trzeba płacić, nawet na gwarancji.
@tdx
Mnie rozłożył Twój post. Możesz napisać do weeb.tv żeby oni przyjrzeli się temu dlaczego nie działa poprawnie ich strona bo Samsung ani palcem nie kiwnie w tym temacie.
Co do kwestii zasadniczej to na skutek aktualizacji ograniczano funkcjonalność nowego sprzętu na gwarancji za który zapłaciłem i jest to ewidentny skutek tejże aktualizacji. Nie wspomniałem słowem o weeb.tv, a problemy z płynnością flasha pojawiły się też na wielu innych www - co potwierdzają liczni użytkownicy. Powinna więc być możliwość ŁATWEGO i DARMOWEGO powrotu do wcześniejszego firmware.
Pozdrawiam
Pytanie może trywialne ale cóż - wiecie Panowie jak się włącza pełne MENU z pilota TOUCHPAD ??
Pozdrawiam
Właśnie przed chwila byłem na chacie z pracownikiem działu obsługi samsung i zapowiedział ze przekazuje sprawe działania weeb tv do działu technicznego, sprawe może rozwiązac tylko kolejna aktualizacja
Dzisiaj dzwoniłem do Samsunga w sprawie powrotu do wcześniejszego firmware i dowiedziałem się, że owszem da się - ale zrobi to serwis odpłatnie...
.
Tak sobie to czytam i odnoszę wrażenie, że Samsunga to tak interesuje jak zeszłoroczny śniegA gdyby zgłosić to na gwarancje ze po aktualizacji zaczeło przycinać ogladanie weeb.tv to nic sobie ztego nie zrobią? ja mogę byc zielony w temacie no i zgłaszam ze było dobrze a jest źle..
Tak sobie to czytam i odnoszę wrażenie, że Samsunga to tak interesuje jak zeszłoroczny śnieg... może specjalnie są "problemy" z tą stroną ... wiadomo przecież jakie treści ona prezentuje ... więc co tu ma do tego gwarancja to chyba jedynie ich "dobra wola", że zbadają sprawę i może uda się to naprawić dzięki kolejnej aktualizacji ..
.
Pozdrawiam