Miałem nadzieje że nie jest to normalne
Użytkuje telewizor około miesiąca i w porównaniu do poprzedniego TV UE32C6000 bardzo brakuje mi przycisku "Media Player" i ogólnie cały wygląd starego MP bardziej mi pasował. W F6500 szczególnie nie podoba mi się historia odtwarzanych plików których już nie ma na pendrive.
Poza tym mój TV ma jeszcze jeden minus - prawdopodobnie jest problem z łącznością Bluetooth. Objawia się to częstym brakiem reakcji dodatkowego pilota oraz występuje kiedy próbuje włączyć okulary 3D. Dlatego też zamierzam oddać TV do serwisu.
Przy okazji kiedyś ktoś pytał czy potrzebne są naklejki lub stempel w karcie gwarancyjnej. Pytałem w dwóch serwisach i powiedziano mi że jeżeli TV został kupiony w markecie np. MediaMarkt, Saturn itp. to nie trzeba, natomiast w pozostałych przypadkach należy mieć wypełniona kartę gwarancyjną.
Oczywiście obraz w TV też ma swoje wady ale z tym się liczyłem i wiem że ciężko znaleźć najwyższy produkt za niską cenę. Jeżeli ponownie kupowałbym TV to i tak wybrałbym ten model,