Domyślam się, że masz poprawnie.
Otóż miałem dokładnie to samo, mrugająca kontrolka na wyświetlaczu.
Rozwiązań było kilka, niektóre absurdalne. Pewnie u Ciebie jeszcze coś innego, ale żebyś miał świadomość jakie tu potrafią odchodzić cyrki.
Kiedyś o tym pisałem i wystarczyło w ustawieniach Kodi przełączyć jedną opcje (audio), mimo, że na innej wersji Kodi działało.
Tyle, że to było Kodi. Ew. poczekać kilkadziesiąt sekund i wskakiwał Atmos.
Innym razem, okazało się, że kabel który działał kilka lat, nagle zaczął stwarzać problemy. Ot, tak. Bez żadnego powodu.
Wymieniony kabel, zadziałało - lub pomagało wyciągnięcie kabla i włożenie jeszcze raz.
Jeszcze innym razem, wystarczyło wyłączyć Z PRĄDU ampli, odczekać, załączyć i zadziałało od razu.
Zresztą podobnie było z TV Samsunga, też były cyrki i bez względu co byś nie robił, powrót do normalności wymagał całkowite wyciągnięcie wtyczki
Dużo o tym kiedyś pisałem i NIE MA jedynie słusznego rozwiązania.
To jest tak, że coś działa jakiś czas dobrze i w pewnym momencie przestaje.
Mało tego, w ampli (onkyo) nie było słychać audio (połączenia eArc) nie było słychać dzwięku z TV (ale działał Atmos) i w zasadzie nic nie pomagało, ale wystarczyło wziąść pilota od ampli i wcisnąć przycisk "settings", nagle wszystko się załączało. Bez żadnych zmian, ustawień. Kompletnie nic. Jak chcieliśmy wyjść z ustawień, nagle audio znikało.
To jest absurd.
Sorry, ale nie pomogę konkretnie. Za dużo tu cyrków, ale może ktoś trafi z jedynie słuszną radą u Ciebie.