Nvidia Shield TV jako odtwarzacz multimedialny.

jesionki

New member
Panowie, może ktoś pomoże...
Nwidia Shield TV PRO w pewnym momencie przestało obsługiwać Dolby Atmos. Obsługuje tylko Dolby Surround DD+ i niżej.
Przy odtwarzaniu filmu z USB wyrzuca komunikat "Format dźwięku (TRUEHD) nie jest obsługiwany." oraz w Mx Playerze "Dekoder HW nie jest obsługiwany". Na amazonie też nie wskakuje atmos, dziwnie sie zachowuje dźwięk lub go wogóle nie ma.
Po kontakcie z suportem polecono twardy reset urządzenia, ale niestety nic nie pomaga. Wszelka porada ze strony pomocy producenta nie pomaga.
Nie działa na ustawieniach automatycznych ani na ręcznych (3 slajd).
Czy ma ktoś jakiś pomysł, lub zna rozwiązanie problemu? Jak ustawić kodeki audio? Może jakieś inne ustawienia trzeba zmienić w stosunku do fabrycznych?
Proszę o pomoc pleace :)
 

Attachments

  • TrueHD'.jpg
    TrueHD'.jpg
    585,1 KB · Wyś: 39
  • HW'.jpg
    HW'.jpg
    368 KB · Wyś: 39
  • Menu ustawienia'.jpg
    Menu ustawienia'.jpg
    402,2 KB · Wyś: 40

slawkor

Member
Bez reklam
Może na początek spróbuj najpierw przywrócić Nvidię do ustawień fabrycznych, może cos się wyhaczyło w sofcie. Jak na świeżym systemie nie zatrybi to może być coś ze sprzętem.
 

jesionki

New member
Może na początek spróbuj najpierw przywrócić Nvidię do ustawień fabrycznych, może cos się wyhaczyło w sofcie. Jak na świeżym systemie nie zatrybi to może być coś ze sprzętem.
Jak napisałem reset factory był zrobiony, jak opisałem powyżej i bez zmian... Mruga sygnał na przemian Dolby Atmos i Dolby Digital i dźwięku nie ma.
Jak macie ustawione to ustawienie? Które włączyć, które wyłączyć kodeki?
 

Attachments

  • IMG_20231219_214112.jpg
    IMG_20231219_214112.jpg
    919,7 KB · Wyś: 33
Ostatnia edycja:

jesionki

New member
Podłączone jest poprawnie, Shield - Onkyo TX-NR656 - TV wszystko HDMI i działało.
Mruga na wyświetlaczu amplitunera i jak wcisne info równiez na ekranie. Załączyłbym film, ale tu nie ma możliwości.
W tej chwili jak podłączę Fbox ATV Fergusona hula poprawnie. Tylko to urządzenie nie chce współpracować, ani z dysku HDD po USB, ani w amazonie.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Domyślam się, że masz poprawnie.
Otóż miałem dokładnie to samo, mrugająca kontrolka na wyświetlaczu.

Rozwiązań było kilka, niektóre absurdalne. Pewnie u Ciebie jeszcze coś innego, ale żebyś miał świadomość jakie tu potrafią odchodzić cyrki.

Kiedyś o tym pisałem i wystarczyło w ustawieniach Kodi przełączyć jedną opcje (audio), mimo, że na innej wersji Kodi działało.
Tyle, że to było Kodi. Ew. poczekać kilkadziesiąt sekund i wskakiwał Atmos.

Innym razem, okazało się, że kabel który działał kilka lat, nagle zaczął stwarzać problemy. Ot, tak. Bez żadnego powodu.
Wymieniony kabel, zadziałało - lub pomagało wyciągnięcie kabla i włożenie jeszcze raz.

Jeszcze innym razem, wystarczyło wyłączyć Z PRĄDU ampli, odczekać, załączyć i zadziałało od razu.
Zresztą podobnie było z TV Samsunga, też były cyrki i bez względu co byś nie robił, powrót do normalności wymagał całkowite wyciągnięcie wtyczki
Dużo o tym kiedyś pisałem i NIE MA jedynie słusznego rozwiązania.

To jest tak, że coś działa jakiś czas dobrze i w pewnym momencie przestaje.

Mało tego, w ampli (onkyo) nie było słychać audio (połączenia eArc) nie było słychać dzwięku z TV (ale działał Atmos) i w zasadzie nic nie pomagało, ale wystarczyło wziąść pilota od ampli i wcisnąć przycisk "settings", nagle wszystko się załączało. Bez żadnych zmian, ustawień. Kompletnie nic. Jak chcieliśmy wyjść z ustawień, nagle audio znikało.
To jest absurd.

Sorry, ale nie pomogę konkretnie. Za dużo tu cyrków, ale może ktoś trafi z jedynie słuszną radą u Ciebie.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To jak wytłumaczysz działający Atmos na Shieldzie, a nie działający Atmos na Netflixie. Tzn. raz działa, raz nie.
Jak wytłumaczyć, że jak działa Atmos, to przestaje działać audio w TV. Też raz działa tydzień, innym razem przestaje.
To są dziesiątki różnych testów, krok po kroku, ja sobie kiedyś z tym poradziłem wyłączając z prądu ampli lub tv.
Natomiast podłączając PS5, czy PC nie było tych problemów, "linia ta sama".
Próbuj, może być prozaiczne rozwiązanie, lub faktycznie coś z Shieldem.
Sprawdzałeś na innym wejściu HDMI w ampli wpiąć Shielda?
 

EMR9

Member
Dasz linka do tego Trelele oki już zrobione ale widzę że nie można tam zobaczyć jakie są listy jak saldo puste ;)
 
Ostatnia edycja:
Do góry